tobi665 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 (edytowane) WitamOstatnio zauważyłem/usłyszałem jak jechałem z otwartymi szybami (jak są zamknięte to nie słychać tego) ze jak przyśpieszam to w zakresie obrotów 1800-2500 słychać świst uciekającego powietrza lub taki metaiczny drobniutki stukot. Jak jestem w tym zakresie i to wystąpi to po puszczeniu nogi z gazu nie słychać tego mimo iż jestem w tym zakresie obrotów. Na luzie nie wystpuje to, jedynie jak przyspieszam.co to może być? Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez wrclaguna
tomasz102 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Pewnie dziura w dolocie. Sprawdź węże od Turbo do kolektora dolotowego.
tobi665 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 nic nie widze własnie, i n postoju to nie wystepuje i ciężko m to zlokalizować
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Jak pęknie mocniej , to będziesz miał łatwiej zlokalizować
tobi665 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 ale czymś to grozi jesli narazie tego ne znajde? ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:36 ---------- i taki coś w dolocie byłoby tyko słyszalne pod obciążeniem? a jak na luzie gazuje to tego nie słysze
Kshyhu87 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Ja jak miałem dziure to tylko pod obciążeniem było słychać...
tomasz102 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Zwykle "pocenie" będzie towarzyszyło. Oczywiście nie powinno tak być, ale wynika to z wieku sprężarki. Najlepiej wjechać na kanał, ściągnąć osłony i wtedy może coś więcej się zobaczy.
Kshyhu87 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 To było w silniku awx gumowy wąż gdzieś tam pod turbiną :-) I też nie było widać tylko wszedłem do kanału i palcem wymacałem i był w górnej części węża. Dziura że kciuk wchodził...
vp-tdi Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 jedne turbiny gwizdają i są ok a drugie gwizdają i są na szrot , u mnie w seacie ahu nie gwizdze turbina a jest jak nowa, w pasku afn znowu gwizdze jak szalona uszczelniacze ma super bo grama oleju nie ubywa a luzy ma takie ze aż wszoku jestem ze to chodzi jeszcze.
ciahciah Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 gwizdanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy, jak ktoś zamula turbina cicha, jak ktoś pałuje non stop będzie wyć niczym karetka na sygnale i to nie jest oznaka że ma paść, może wiele lat tak wyć i śmigać jak wściekła, nie pałowaniu na totalnie zimnym, nie gaszenie od razu po pałowaniu, dobry olej i wymiany max co 10tys km i turbo nigdy nie padnie nawet pomimo wyżyłowania na czipie
tobi665 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 ale to nie jest taki świst turbiny jk nieraz słysze na ulicy, to jest taki inne wiszczenie i jak wczoraj zauwazyłem to zaczyna się od 2000, a że tubina zaczyna lepiej dmuchać już wyraźnie wcześniej czuje ---------- Post dopisany 07-07-2014 at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 11:20 ---------- dzisiaj znów byłem pod samochodem i nigdzie nie widze dziury, pocenie występuje jedynie przy kolanku od intercolera ale jest doć szczelne bez dziur ---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ---------- aha, wczoraj jeszcze zauważyłem że jak powoli naciskam pedał gazu ae rozpędzajc samchód i obroty n wysoki to to nie występuje, występuj jedyn jak gwałtownie naciskam gaz i gwaltownie przyśpieszam
ciahciah Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 zlikwiduj to pocenie przy intercolerze i zrób logi, turbina ma świszczeć, jedna robi to głośniej inna ciszej, co najwyżej możesz olej na lepszy gatunkowo zmienić i filtr powietrza częściej wymieniać, wypalenie kolektora ssącego i wyskrobanie wlotów w głowicy trochę uciszy turbo
tobi665 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 oki ale czy turbiny nie słyzzałbym zawsze jak przyśpieszam? znaczy jak powli naciskam pedał gazu i nakręcam obroty również prawi do końca o teg nie slysze, a jak gwałtownie przyśpieszam to słysze
ciahciah Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 nie ważne obroty, nie ważne ile gazu wcisnąłeś, turbinę może być bardzo słychać lub wcale u tu nie ma nic dziwnego, ile turbin tyle odgłosów, moją obecną słychać tylko do 1500obr, a potem jak by jej nie było, było raz słychać jak rozerwało rurę dolotu na 3cm i co ważne pomimo tej dziurki turbo było w stanie wygenerować 140km, seryjna afn generowała szum pompowania powietrza 1800-2500obr i potem cisza, a wyła jak karetka na sygnale przy ruszaniu i zmianie biegów przy 1000-1500obr i wystarczyło że pojeździłem 100km normalnie i już zero wycia i szum/świst o polowe cichszy a czemu? bo się robiła zamulona, jak by ktoś chciał ją kupić leży od wielu lat, perełka:D
bebul Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 kolego jak masz dziurawy dolot to miedzy innymi będzie ci auto kopciło. Przerabialem ten temat tydzień temu na urlopie. Wracalem z nad wody a w lusterku wstecznym czarna chmura... zero mocy, tryb awaryjny. Wąż od interkulera, to kolanko od spodu było rozerwane (dosłownie bo dziura była na ok 8cm). Wcześniej u mnie tez syczało tak jak ciebie ale to musiala być taka mala dziurka. Z czasem rozwalilo go całkowicie. Koszt weża 60 zł :/
tobi665 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 temat rozwiazany, dziurawy był wąż (ten co leci tutaj na filtrem paliwa do ic) dziura powstała przez zabezpieczenie w filtrze paliwa (taka metalowa jakby kokardka) troszke sie wtopiła w wąż aż wkońcu delikatnie pękł, nakleiłem na to opaske z innego węźa zbrojonego specjalnym klejem,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się