kuba.goller Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 103,5 mm jak to znaleźć, bo do zawieszenia sportowego polecają 110 mm czyli 1BE/1BV a przód wydaje mi się nie ma znaczenia, czy zaw. sportowe czy komfortowe są te same odboje?
FroS-t Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Jakby ktos potrzebował to mam na sprzedaż komplet amortyzatorów 1BV od Mojego auta
Kris38 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Panowie może ktoś z Was bedzie wiedział moge pod czerwone amorki i czerwone sprezyny ... zamiast czerwonych sprezyn zalozyc jakies inne wiecej komfortowe? jesli tak to najlepiej jakie ?
kuba.goller Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witajcie, pochwalę się wczorajszym montażem Bilstein B12. Fajnie to wyszło choć przez pierwsze km wydawało mi się, że jest straszna deska głównie z tyłu, ale w miarę przejechanym km jest coraz lepiej - rewelacyjne zawieszenie, wygląd.
HouseNight Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 U mnie tak samo jak założyłem Eibach Pro Kit -30 i sportowe amortyzatory Monroe też na początku było dość twardo a z tyłu czułem, że podskakiwało na wybojach ale z czasem zrobiło się dość komfortowo
kuba.goller Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Tez ładnie wyglada. Masz dystanse? bo ja założyłem 13 z przodu i 17 z tylu.
HouseNight Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Bez dystansy to są felgi z Audi A5 z ET28 i 7,5 cala szerokości. Z przodu są na równo z błotnikiem więc nic nie musiałem zakładać
lucky85 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam, od nie dawna jestem posiadaczem a4b6 avant z ori zawieszeniem 1BE OYJ OJH, i tak przeglądam wątki, w jakimś wątku napisane było że 99% osób na forum chce obniżyć zawieszenia a ja chciałbym podnieść. I tak czytam o tych zawieszeniach i chyba najbardziej pasowało by 1BA albo 1BR (ale to chyba mniej popularny?) Z tego co wyczytałem to wystarczy wymienić sprężyny i amortyzatory czy jeszcze jakieś elementy zawieszenia? A może na forum jest możliwość wymiany z kimś kto chciałby zglebować swój pojazd przepraszam jeśli w nieodpowiednim miejscu pisze ale nie chciałem zakładać nowego wątku i wydawało mi się, że tu będzie odpowiednio
kuba.goller Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Trzeba z tylu dać odboje od 1BA. Jakbyś chciał to mam zestaw 1BA od swojego z przebiegiem 20 tys. Tydzień temu założyłem B12.
lucky85 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 znaczy się jak tylko do 1BE dołożyć odbije od 1BA ?
mateusz233 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Przy 1BA zarówno tylne jak i przednie odboje są dłuższe. Jeżeli ich nie wymienisz to auto będzue bardziej komfortowe ale będzie się więcej przechylać w zakrętach.Także wymieniasz sprężyny, amortyzatory i odboje + luzowanie wszystkich tulei i geometria przód i tył.
kuba.goller Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Odboje przednie są takie same, szukałem do siebie jak montowałem B12 i maja te same numery
mateusz233 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Odboje przednie są takie same, szukałem do siebie jak montowałem B12 i maja te same numeryTo źle szukałeś. Odboje 1BA 94 mm, odboje 1BE/1BV 85 mm, odboje od B5 (do obniżeń) 77 mm.
kuba.goller Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Na tył tak, przód są takie same, wkleję Ci numery jak będę miał chwile 14 SACHS 900 075 GROSS Staubschutzsatz, Stoßdämpfer Service Kit Einbauseite : Vorderachse für Fahrzeuge mit Sportfahrwerk 15 SACHS 900 075 GROSS Staubschutzsatz, Stoßdämpfer Service Kit Einbauseite : Vorderachse für Fahrzeuge mit Standard Fahrwerk Edytowane 9 Czerwca 2017 przez kuba.goller
mateusz233 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Sachs nie robi odbojów pod 1BE/1BV i dlatego nie masz na stronie. Przy B12 Pro Kit to odbój 1BA 94 mm masz już na wstępie ściśnięty. Poniżej zrzut z ETKI Edytowane 9 Czerwca 2017 przez mateusz233
kuba.goller Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 W tym co ja wkleiłem jest napisane ze robię do zawieszenia sportowego czyli 1BE/1BV, w Bilstein Polska tez poinformowali mnie ze trzeba przełożyć seryjne.
mateusz233 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Jak kto uważa. To i to podejdzie, co nie zmienia faktu, że nie są takie same. ETKA nie kłamie . Edytowane 9 Czerwca 2017 przez mateusz233
lucky85 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 a takie mam sprężyny, nie wiem czy to oryginalne czy jakieś zmienione, wysokość do błotnika to 640mm przy kołach 205/55/16, jak dla mnie troszke za nisko, wjeżdżając na parking podziemny haczę podwoziem hehe
Kamaz1980 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Witam.Panowie zmieniłem sprezyny ze zwykłych z zawieszenia 1ba na sprezyny nieieskie HR zostawiłem amory z Ba i odboje. Teraz mam pytanie czy odboje mozna skrócić (obciąć ) z ich rozmiarów do przod 77mm tył 115mm. Czy to będzie miało jakoś zły skutek. Bo nie chce znowu ściągać zawieszenia na wymianę samych odboi.Pozdrawiam Edytowane 28 Lipca 2017 przez Kamaz1980
jaguaro Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Po pierwsze nie ściągasz całego zawieszenia pod wymianę odbojów tylko sam amorek. Po drugie dając HR nie możesz zostawić odbojów 94mm bo na dzień dobry ściskasz je na maxa. Idealnie jest dać 77mm ale możesz tez dać 85mm natomiast nie możesz zostawić 94mm bo rozlecą Ci się w krótkim czasie. Tapnięte z iPhone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się