skaut02 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 18 godzin temu, qlimazz napisał: Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny. Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy ?? Amory przednie do a4 b7 sedan nie są wykonane w technologii upside down. Są to B8, ale wykonane normalnie - jak seryjne (cienka sztyca). Jak poskładam wszystko do kupy, dam znać
skaut02 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Macie może dostęp do tańszych odbojów przednich dla zawieszenia 1BE/1BV? W ASO zaśpiewali 140 zł/szt.
kuba.goller Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Wszystkie firmy od akordów robia, wybierz te do zawieszenia sportowego
skaut02 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 2 godziny temu, kuba.goller napisał: Wszystkie firmy od akordów robia, wybierz te do zawieszenia sportowego Akordów?
kuba.goller Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Amorków miało być, pisałem z telefonu sorki. Jak kupiłem komplety sachs-a do zawieszenia sportowego bo tak z tego co pamietam się u nich nazywa.
kuba.goller Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych
skaut02 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 21 minut temu, kuba.goller napisał: eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych Nie potrawie znaleźć do przodu. Z tylnymi nie ma problemu, bo np sachs robi do sportowego zawieszenia te odboje. Do przodu tylko seryjne.
kuba.goller Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Bo przednie są te same do wszystkich wersji.
skaut02 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) 22 minuty temu, kuba.goller napisał: Bo przednie są te same do wszystkich wersji. No właśnie nie są. Są krótsze do zawieszenia 1BE/BV mają 85 mm. A dla zawieszenia 1BA 94 mm. Edytowane 12 Lipca 2019 przez skaut02
kuba.goller Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Jak montowałem u siebie w Avancie B12 to inne byly na jedna oś, chyba tylna. Na jednej mam napewno serie i od lat działa. zobacz etke albo oficjalny katalog sachs
skaut02 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Założone B12 pro-kit. Tył usiadł niżej. Ktoś wie dlaczego? Dodam, ze zestaw wybrany dla mojej wersji silnikowej, napędu i nacisku na obie osie.
skaut02 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 W dniu 11.07.2019 o 18:18, qlimazz napisał: Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny. Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy ?? Siema, jestem po wymiennie 1ba na B12 pro-kit. Pytałeś o odczucia... nigdy więcej bym nie wydał 2700 zł na zawieszenie w którym czujesz jakbyś jechał wozem drabiniasty...
browaros Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Panowie a jeździ ktoś na takim setupie lub może wyrazić opinię? Na to co można wszędzie wyczytać, sprężyny eibacha będą bardziej komfortowe niż np cały set od mts lub ap natomiast nie montuję ich do standardowego amortyzatora tylko już do skróconego amora od mts: MTS + Eibach PROKIT 30/30. Ewentualnie do tego podkładki pod tył żeby zniwelować wyżej stojący przód. Amortyzatory sportowe Audi A4 B6 B7 8E MTS komplet 7708404100 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 566 zł - Amortyzatory sportowe Audi A4 B6 B7 8E MTS komplet (7708404100). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Sprężyny EIBACH PRO-KIT Audi A4 B6 AVANT FSI, TFSI 8204637277 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 585 zł - Sprężyny EIBACH PRO-KIT Audi A4 B6 AVANT FSI, TFSI (8204637277). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! DYSTANS PODKŁADKA POD SPRĘŻYNĘ Audi A4 B6 B7 A6 C6 7893383786 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 27,90 zł - DYSTANS PODKŁADKA POD SPRĘŻYNĘ Audi A4 B6 B7 A6 C6 (7893383786). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Edytowane 18 Września 2019 przez browaros
tobias Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 jezdziłem 8 lat temu na takim setupie golfem MK4 własnie amorki skrócone mtsa plus eibach prokit, polecam szczerze kompromis pomiedzy komfortem a taczką
browaros Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Dziękuję @tobias za jakas opinie. Czego się obawiam to te różne opinie o mts ale z drugiej strony sprzedaje się to non stop od tyłu lat i ludzie jeżdżą... Na temat twardości nie będę się wyglupial bo mnie tutaj ultrasi obniżenia wysmieją, że myślę że będzie za twardo
kuba.goller Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Twardość tak nie przeszkadza choć jeżdżę na B12, jest mięsiście, to co czasem doskwiera to krótki, szybki skok. Na pewno na duży plus jest to ze zniknęła kompletnie podsterowność
jolley Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Panowie, wymieniłem zawieszenie 1BV na Pro kit + amorki 1be sachs + talerzyki z B5. Miałem nowe odboje, dobrane pod amorki, ale przy demontażu nie widziałem zużycia w starych i zamontowałem stare odboje. Powiedzcie, czy różnią się czymś ori odboje od sachsa? W zasadzie oba amorki są pod S-line, ale zastanawiam się czy dobrze zrobiłem Btw. Dla potomnych i lubiących się nie męczyć jazdą po mieście. Powyższy set siadł u mnie równo po 62.5 cm, wygląd super, z dystansami i na 18" wygląda mega, ale na tym koniec Trzeba uważać na każdym progu, niskim krawężniku, bo ocieramy spodem. Zupełnie nie wiem jak ludzie jeżdżą na zupełnej "glebie". Ogólnie względem BV, na nowych 1BE komfort się poprawił, ale nieznacznie. Reasumując biorę się dzisiaj za wyrzucenie talerzyków z przodu i wrzucenie podkładek na tylne sprężyny z zawieszenia 1BR. Mam nadzieję, że uzyskam przynajmniej po 1.5cm na oś. Będę wdzięczny za odpowiedź w sprawie odbojów, bo dzisiaj będę w stanie je podmienić Edytowane 4 Października 2019 przez jolley
Mr.Joker Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 Z tego co wyczytalem a przerabialem juz temat wzdluz i wszez to z przodu ori 1be/bv powinny miec 85mm z tylu bbodajze 103,5mm. Zmierz sobie jakie sa nowe i bedziesz wiedzial czy to samo ale fakt faktem twoja wysokosc to strasznie nisko. Ja celuje w 64,5-65cm przod i tyl taj jak jest teraz niecale 66cm czesto jezdze w 5 to bylaby jakas masakra przy takiej glebie.
kuba.goller Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 Ja wczoraj mierzyłem z całym bakiem z B12 mam z tylu 63 cm i z przodu 64 cm, wyglada ładnie ale jest nisko, trzeba uważać
browaros Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 (edytowane) U mnie po przesiadce z 1BA na Koni str.t + Eibach Prokit wygląda to tak jak na załączonych fotkach. Jedyna uwaga jest taka, że na zdjęciach w obu przypadkach wygląda trochę wyżej niż jest w rzeczywistości. Może komuś się przyda: Edytowane 12 Listopada 2019 przez browaros
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się