marcinch001 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Jak Ci nie przeszkadzać będzie ze samoch z tyłu przy obciązeniu bedzie mógł siedzieć nizej to bierz krótsze a jak nie to poszukaj np w iparts takie do zawieszenia 1BE 110-115 mm Bierz te 103.5mm Edytowane 23 Marca 2015 przez marcinch001
mastapi Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Bo to jest tak jak tygrysek napisał, auta przejeżdżają po 200-300 tysięcy km i nagle jeszcze jakaś zmiana plus nasze wspaniałe drogi stąd efekt końcowy że akurat zbiega się to w czasie i amorki padają, nikt nie powiedział że bez zmiany sprężyn po przejechaniu tych kilkudziesięciu tysięcy też by nie padły. Faktem jest że skoro dla optymalnej pracy Audi dla sprężyny obniżonej o 20 mm zmienia amortyzatory to świadczy o tym że dla obniżenia -30 -40 mm tym bardziej powinny być założone amorki o skróconym skoku aby auto pewnie się prowadziło, wszelaka ingerencja kończy się tym że albo amorki padają, albo coś stuka, albo auto pływa, myszkuje po drodze itp. itd. Nie można zrobić czegoś połowicznie a wymaga się aby działało perfekcyjnie. +1 ( Dobrze prawicie kolego ) Edytowane 30 Marca 2015 przez mastapi
tracer123 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) oryginalne amory z 1.8T podejdą pod 2.0 ALT? mam zamiar pozbyć się gwintu (polskie drogi zabiją go w rok) i w zamian wstawić oryginalne amory + jakieś sprężyny ~ -30 mm i jak podchodzić do sprawności amorów w %. mój gwint na przeglądzie w sierpniu wykazał 97 i 98% (przód/tył), jak to ma się do 70 czy 75% w oryginalnych. Edytowane 31 Marca 2015 przez tracer123
tygrysek83 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Kamis moglbys jakieś zdjęcia dodać.
gregor2208 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 oryginalne amory z 1.8T podejdą pod 2.0 ALT? mam zamiar pozbyć się gwintu (polskie drogi zabiją go w rok) i w zamian wstawić oryginalne amory + jakieś sprężyny ~ -30 mm i jak podchodzić do sprawności amorów w %. mój gwint na przeglądzie w sierpniu wykazał 97 i 98% (przód/tył), jak to ma się do 70 czy 75% w oryginalnych. Sprawność amorów w % można sobie wsadzić między bajki... u mnie przód wychodził 75 i 74 % a przy demontażu okazało się ze można bylo lekko jednym palcem wcisnąć cały amortyzator do końca i w ogóle nie wracał do góry
Skruszo Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 ja mam pytanie do was odnośnie amorków 1BE, historia ta sama co u większości tzn aktualnie jest amor 1BA + pro kit, rozglądam się za amortyzatorami 1BE i tu pytanie czy każdy amor z 1BE będzie do mnie pasował ? bo sprężyny mają klasy wagowe i jest problem ale czy amortyzatory też mają jakieś klasy wagowe ? czy jaki bym nie kupił to będzie dobry? Szukam amortyzatorów od b7 bo wiadomo że młodsze i nie chciał bym kupić czegoś co nie będzie hulało jak trzeba.
tracer123 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) ok. czyli trzeba organoleptycznie sprawdzić dzięki chłopaki Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez tracer123
misza12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Koledzy jeśli chcę założyć sprężyny eibach -30 do zawieszenia 1BA to trzeba zmieniać odbojniki czy mogą zostac te co sa? Z tylu są już troche spękane i przydało by się je zmienić.
Ans Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 ja bym wymienił, bo tego nie zrobiłem od razu i teraz będę musiał, tylko przydałyby się jakieś skrócone
misza12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Właśnie chodzi mi o długość. Czuli te 1BA sa za długie odbojniki?
Ans Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 miałem 1ba odboje i wydaje mi się niekiedy że auto na nich leży
misza12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Dzięki kolego to bede teraz mniej wiecej wiedzial co zrobic Czyli najlepiej by bylo założyć trochę krótsze
marcinch001 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Dzięki kolego to bede teraz mniej wiecej wiedzial co zrobic Czyli najlepiej by bylo założyć trochę krótsze Koniecznie to zrób bo przód bedzie leżał na tych odbojach z 1BA szukaj od zawiasu 1BE
misza12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Odboje 1BA ile maja dlugosci? Bo te 1BE niby maja 85mm i podobno pasuja do obydwu zawieszeń, tak jest napisane na stronie IC. Ktoś doradzi?
marcinch001 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) tył w 1BA ma 135 mm a przód 100mm ja na przód kupiłem krótsze ok 75mm bo 1BE to -20 mm od seri a eibach to -30mm od seri http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992 Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez marcinch001
Ans Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 na tył też pewnie przydałyby sie sporo krótsze? może dobrzeby odkopać taki temat? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/211850-krotkie-odboje-do-obnizanego-zawiasu/
marcinch001 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Tak tył też trzeba zmienić ale jest tego dużo , do przodu zamów sobie te które dałem Ci w linku .
Ans Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 spoko tak zrobię! a na tył masz jakieś coś co mogę zamówić pod ręką? mam nadzieje że to odboje, po roku czasu ponad, jak zmieniłem teraz opony na letnie mam wrażenie jakby przód w ogole przestał amortyzować, chyba leży na odbojach 1ba po prostu u siebie też nie możecie zabujać autem z przodu na eibachu?
roman_tyk Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha u mnie jest podobnie chyba lezy na odbojach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się