soul87 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Duza roznica ? Jakie problemy ?
oca69 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Duza roznica ? Jakie problemy ?Różnica jak dla mnie nie do opisania . Problem na zasadzie , auto złożone a tu zonk grzeje sie . Padło wisko . I jest troche roboty z elektryka jeżeli tak jak ja wkładamy polifta do przedlifta.Aha no i z mocowaniem pedału gazu jeżeli wcześniej był na linkę
soul87 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Koncowka walu byla taka sama ? Silnik na swap z automatu cxy manuala ? Ecu podmieniales ?
oca69 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Ja miałem cały silnik z osprzętem , wiazka +ecu , skrzynia i pasem przednim z chlodnicami . Do przerobienia kostki za ecu były bo przed lift ma okrągłe piny a polift już nie.
paput Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Trzecia sprawa obroty whaja się na Vagu miedzy 680/740 . U mnie podobnie jest ale tak wachlują przy wysprzęgląniu, dlatego jeżdżę z opiętą przepływkę od 2 lat i jest ok . Szczerze mówiąc to nie bardzo już wiem czemu tak się dzieje. Zostało mi czyszczenie przepustnicy + adaptacja, dokładnie wyczyszczenie i wymiana odmy (chociaż już to robiłem) Chyba że to wina cewki, sam nie wiem jest cała masa teorii i trzeb by mieć nowe części na podmiankę
pacos Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Panowie co do tytuowych wahnięc obrotów i podszarpywań. U mnie nowe swiece, przewody, odma, przepustnica czyszczona i adoptowana i jak stoje na wolnych obrotach na swiatlach głownie jak silnik nie jest do do konca zagrzany to czuc w kabinie normalnie takie delikatne szarpnięcia jakby zapłon wypadał ale to przecież niemozliwe bo nie dość, że na kompie nie ma błędów to jeszcze podczas jazdy na gazie nie ma żadnych szarpnięć na niskich obrotach a jak wypadały mi zapłony w bmw to wlasnie na niskich obrotach przy duzym obciążeniu, tu jest ok. Sytuacja taka sama na gazie jak i na benzynie. Czasem to jest, a czasem nie czuć. U Was też tak to wygląda? P.S widać na obrotomierzu że wskazówka faluje wtedy ale to są falowania może o 10-20 obr bo są ledwo widoczne gołym okiem.
oca69 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Panowie co do tytuowych wahnięc obrotów i podszarpywań. U mnie nowe swiece, przewody, odma, przepustnica czyszczona i adoptowana i jak stoje na wolnych obrotach na swiatlach głownie jak silnik nie jest do do konca zagrzany to czuc w kabinie normalnie takie delikatne szarpnięcia jakby zapłon wypadał ale to przecież niemozliwe bo nie dość, że na kompie nie ma błędów to jeszcze podczas jazdy na gazie nie ma żadnych szarpnięć na niskich obrotach a jak wypadały mi zapłony w bmw to wlasnie na niskich obrotach przy duzym obciążeniu, tu jest ok. Sytuacja taka sama na gazie jak i na benzynie. Czasem to jest, a czasem nie czuć. U Was też tak to wygląda? P.S widać na obrotomierzu że wskazówka faluje wtedy ale to są falowania może o 10-20 obr bo są ledwo widoczne gołym okiem. Ja sobie dałem spokój . Po swapie na 2.8 jest to samo . Po prostu te silniki chyba tak mają
Seikokilla Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 U mnie też delikatne falowania , drgania zwłaszcza na mocno rozgrzanym silniku i wysokiej temp. zew Sam czyściłeś tą przepustnicę? Bo nie wierzę żeby mechanikowi chciało się to dokładnie rozbierać żeby wyczyścić - świetny filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=KB_WnIlt3IA Zabrałem się za to w weekend: - ezektor zapchany - założyłem nowy - napęknięta odma - uszczelniona , pewno kupię nową bo nie lubię drutowania ale cena w ASO zabija - 390 zł , jedyny zamiennik Topran ok. 100 zł - przepustnica - zabrudzona , wyczyszczona , wszystkie kanały do podciśnień też - przy okazji wszystkie przewody podciśnienia wymienione na nowe silikonowe Auto nie do poznania na jałowych obrotach - praktycznie wszystkie objawy zniknęły Dobrze że trafiłem na ten temat bo też mam takie objawy, będzie trzeba posprawdzać to i owo zgodnie z zaleceniami Cewka wymieniona, nowe przewody, świeczki a teraz widzę ze jest jeszcze nie jedno do sprawdzenia.
pacos Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Panowie a zmieniał ktoś może poduszki pod silnikiem? Gdzies ostatnio o oczy mi się obiło, że to może wybita poducha powodować te podrygi. Sceptycznie raczej bym do tego podchodził, ale wszystko jest możliwe, no chyba, że ktoś je wymieniał i jest dalej to samo, wtedy nie ma tematu
oca69 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Panowie a zmieniał ktoś może poduszki pod silnikiem? Gdzies ostatnio o oczy mi się obiło, że to może wybita poducha powodować te podrygi. Sceptycznie raczej bym do tego podchodził, ale wszystko jest możliwe, no chyba, że ktoś je wymieniał i jest dalej to samo, wtedy nie ma tematuJa robiłem swap na 2.8 poduchy zmienione i w 2.8 jest to samo Ktoś miał problem z mocą raz była raz nie. W dziale 2.8 jest mój temat z wymiany napinacza. Przed wymianą też miałem wrażenie jakby raz byl mocniejszy a raz słabszy. Po wymianie tego napinacza jeżdżę już 3 dzień i nie odczulem spadku .
pacos Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Kolejna szansa - w tym temacie gość opisywał podobny problem jak jest u mnie i możliwe, ze to ma związek z tymi podrygami na wolnych obrotach ( u mnie przyspieszając chyba tylko na 2 i 3 biegu po wcisnięciu gazu na jakies 50-80% auto nie przyspiesza tak idealnie równo jak to powinno być, tak jakby delikatnie bardzo poszarpywało) i znalazłem ten temathttp://www.audi-tech-team.eu/szarpanie-podczas-jazdy-audi-a6-24-v6-vt1858,15.htm Tylko o jaki czujnik mogło mu chodzić? bo na pewno warto to sprawdzić, nawet go profilaktycznie przeczyścić
Banan Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Tylko że w żadnej V6 30V nie ma zaworu EGR więc może chodziło o SAI? Jeśłi tak to któryś z czujników Halla od obrotów wałka rozrządu. Edytowane 1 Maja 2015 przez Banan
gieras1988 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 u mnie w starym 2.8 podniosłem obroty ile się dało i lepiej to wyglądało także spróbujcie tego vagiem
soul87 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 w b6 2.4 tez ma takie same objawy, na wolnych obrotach czuc takie podrygi/szarpniecia, nieregularne..... czasami podczas przyspieszania stalego mam wrazenie ze sa takie male dziury w mocy podczas przyspieszania \
pacos Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 To jest na pewno jakaś usterka czegoś konkretnego i tylko dziwi mnie to, że nikt jeszcze tego nie zdiagnozował, albo ze o tym nie pisze. Ogólnie dochodzę do wniosku, że u mnie najbardzuiej to czuć jak auto jest zimne i zejdzie z pozwyzszonych obrotów na ssaniu, wtedy najbardziej podryguje. Jak jest ciepły to raz podryguje, raz nie
75max Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 u mnie to samo katastrofa i jeszcze jak spuszczę z nogę z gazu tak przy 100 to czuć wibracje ja mam automat ale to chyba od silnika bo tak jak opisujecie najgorzej jest jak się rozgrzewa
Adrian2.4 Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 uj***na przepustnica. Trzeba wyjąć i wypędzelkować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się