Trzciniak0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam, mam taki problem że od dłuższego czasu auto mi trzęsie na jałowym biegu, powoli zaczyna kopcić czarnym dymem tez na postoju. Podczas gdy wkręcam na obroty trzęsienie unika, w czasie jazdy tez nie odczuwam jakieś dużej straty mocy. W trasie jak mam go na 4 biegu odczuwam drgania całej budy.Wszystko było robione na jałowym.wrzucę screeny doradźcie coś;/blok 013,018,023blok 000,001,002blok 003, 004, 005blok 006,007,008blok 009, 010, 011blok 012, 015, 016blok 017, 020, 021blok 022,026Błędy jaki wystąpiły po skanie.VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8E - Audi A4 B6Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76Address 01 -------------------------------------------------------Controller: 038 906 019 CGComponent: 1,9l R4 EDC G000SG 1366Coding: 00002Shop #: WSC 63351WAUZZZ8EZ1A055794 AUZ6Z0A00923141 Fault Found:17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to GroundP1144 - 35-00 - -Readiness: N/AAddress 03 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 614 517Component: ABS/ESP front D1320Coding: 04255Shop #: WSC 75957No fault code found.Address 08 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 820 043 CComponent: A4 Klimaautomat 0508Coding: 00000Shop #: WSC 63351No fault code found.Address 09 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 907 279 EComponent: int. Lastmodul RDW 0305Coding: 00011Shop #: WSC 789561 Fault Found:01800 - Light Switch (E1)27-10 - Implausible Signal - IntermittentSkipping Address 15-AirbagsAddress 16 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 953 549 JComponent: Lenksáulenmodul 0204Coding: 03041Shop #: WSC 759571 Fault Found:01303 - Telephone Transceiver (R36)49-10 - No Communications - IntermittentAddress 17 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 920 933 PXComponent: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 D01Coding: 00017Shop #: WSC 00000WAUZZZ8EZ1A055794 AUZ6Z0A00923141 Fault Found:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)30-10 - Open or Short to B+ - IntermittentAddress 37 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 035 192 BXComponent: RNS 4.2 H06 BNO 0102No fault code found.Address 46 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 959 433 NComponent: Komfortgerát T87 0112Coding: 06724Shop #: WSC 633513 Faults Found:01561 - Left Rear Door59-10 - Can't Unlock - Intermittent01561 - Left Rear Door61-00 - Won't De-Safe01803 - Door Warning Lamp: Rear Left (W37)28-00 - Short to B+Address 55 -------------------------------------------------------Controller: 4B0 907 357 CComponent: dynamische LWR D05Coding: 00060Shop #: WSC 63351No fault code found.Address 56 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 035 192 BXComponent: Radio BNO 0001Coding: 00207Shop #: WSC 78956No fault code found.End -------------------------------------------------------
dydek1 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Przerabiałem temat u siebie jakiś czas temu - objawy miałem takie same + podczas przyspieszania trzęsło cała budą i podłogą Wymiana pompek załatwiła sprawe
Trzciniak0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 to jednak mnie to nie minie, kupowałeś nowe czy regeneracja? Jak tak to gdzie i za ile.
marekg Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Na początek to dobrze gdzieś pojechać do speców i zbadać stan i spróbować od wymiany uszczelnień. Na cięższe tematy jeszcze przyjdzie czas.
SotoM Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Do pd juz dostepne są koncówki.koles kilka pd juz zreanimowal.koncówka do pd coś 350zl=1szt. Ale jakiej firmy to nie wiem....
Trzciniak0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 jutro wykrece i zobacze koncowki jaki numer maja, poczytam poszukam. Bo widze ze jest mozliwosc do kupienia. Jeszcze jedno pytanko, gdy bym już wymieniły te końcówki, to muszę ustawiać wtryski ? Jak tak to do kogo się kierować? ---------- Post dopisany 29-07-2014 at 06:20 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2014 at 22:56 ---------- Zalezy mi na tej informacji czy po wymianie wtryskiwaczy musze ustawiac pompki przed zalozenie na jakims stole, czy poprostu odbywa sie to za pomoca regulacji srub. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 08:15 ---------- Poprzedni post napisany at 06:20 ---------- Ze 2 miesiace temu mialem blad ze pompka na 2 cylindrze cos wali, na dzien dzisiejszy ten blad sie nie pojawia. Nie wiem co go boli ale drazni mnie te trzesienie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jarek882 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Tez mam lekkie trzęsienie budą na jałowym a pompki wszystkie są bliskie zera na vagu. Wyczytałem gdzieś że można popróbować synchronizacją wałka rozrządu żeby zwiekszyć mu dawkę i wtedy to znika ale u Ciebie ewidentnie pompki umierają. Jaki masz przebieg ? U mnie dobija do 300 tyś i korekcje takie jak wczesniej napisałem
CzarekJ Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Czy sprawdzałeś połączenia elektryczne przepływomierza? Błąd z komputera. 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
Trzciniak0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Przebieg niby 260 ale to wiesz jak u nas jest. Nie,nie sprawdzalem. Kompresje sprawdzalem, wtyczki czyscilem i nic poduchy sprawdzone Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dydek1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Postawiłem auto w Inowrocławiu. Wymienili mi pompki ,,podobno" o małym przebiegu, założyli mocniejsze końcówki + nowe ori uszczelniacze. ustawili dokładnie kąt synchronizacji - podobno im bardziej na ,,-" tym lepiej dla auta ....Poradzili bym nigdy ale to nigdy nieregenerował wtryskiwaczy/pompowtryskiwaczy itd itd Mowili że w polsce jest tylko jedna jedyna firma która umie zająć się profesjonalną regeneracją pompek ..reszta to paprochy. Wierze im ponieważ jakiś czas temu spróbowałem regenerować pompowtryski - efekt był taki że nie dało się ich póżniej dokładnie ustawić , 2 pompki w granicach 0,70 , dwie pozostałe 1,6 i maksymalnie po programie auto miało 150KM ....Jedyna moja rada - szukaj pompek z jakiegoś angola
Trzciniak0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 No chyba bedzie trzeba szukac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dydek1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Założone przez nich pompki - korekty wszystkie w zerze - max ->0,3 ...program wyciągnął z nich 175 + wszystkie dolegliwości znikneły typu drgania , brak mocy itp
Trzciniak0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 038130073 BA mam pompki o takim numerze, czy moge wstawic pompke o innym numerze? Jesli tak to o jakim oznaczeniu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dydek1 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 BA ,BQ ,AL - z tym że te ostatnie zakładając należy wystroić
Trzciniak0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Te BQ TO NIE SA Z 2.0 Tdi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
misiek95 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 ustawili dokładnie kąt synchronizacji - podobno im bardziej na ,,-" tym lepiej dla auta ... Lepiej pod jakim względem? Jak to na-? przecież idealna wartość to chyba 0. Czy ustawienie kąta synchronizacji może mieć wpływ na spalanie? dobra, poczytałem troche z tego co chłopaki pisali na forum passata, to dla każdego auta idealny kąt synchronizacji może być troche inny. Jutro zaczynam eksperymentowanie, bo pali ten mój AJM jak smok Nie wiem tylko, czy kąt synchronizacji może wpływać na korekcje pompek?
levis1991 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 spróbuj leczenie olejem 2t na forum avensis i toyoty na CM pomogło na niemieckich forach też piszą o tym jak chcesz linki moge CI wysłać
adadur Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Można w PL znaleźć firmy mające specjalne stanowisko Boscha do naprawy popowtrysków - przy sprawnej czesci elektrycznej , gdzie naprawiane są 4 sztuki całkowity koszt oscyluje pod 3 tyś. zł. Jak ktoś wyżej pisał - końcówki od sztuki ok. 370 zł do tego zestaw naprawczy uszczelnień, diagnostyka na aucie i potem na stanowisku do PD Boscha, regulacja, robocizna itd - koleś taką robotę przeprowadzał w Galaxy 1.9TDI auto wyraźnie mnie pali, jest żwawsze (lepiej reaguje) - jak pojechał do swojego mechanika i podpiął pod kompa to takich korekcji w życiu nie widział...
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 BQ są z 2.0TDI, ale u mnie jakimś sposobem jakoś działają nie mam pojęcia jak i czemu, ale jedzie
raffik Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Jeżeli masz AWX - a to jest dużo na forum jakie tam mozesz wsadzić pompki. Ale na ten czas zalej cały bak dobrego ON, do tego olej 2T w wartosci 100ml na kazde 10 L ON i wyeżdzij to do końca. Po tym do baku 40 L ON i zalej STP koncentrat do Diesla i wylataj to do końca. Jak to nie przecisci to weźmiesz się za pompki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się