Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padające pompowtryski ? Pomocy !?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem że od dłuższego czasu auto mi trzęsie na jałowym biegu, powoli zaczyna kopcić czarnym dymem tez na postoju. Podczas gdy wkręcam na obroty trzęsienie unika, w czasie jazdy tez nie odczuwam jakieś dużej straty mocy. W trasie jak mam go na 4 biegu odczuwam drgania całej budy.

Wszystko było robione na jałowym.

wrzucę screeny doradźcie coś;/

blok 013,018,023
013_018_023.jpg


blok 000,001,002
000_0001_0002.jpg

blok 003, 004, 005
003_004_005.jpg

blok 006,007,008
0006_007_008.jpg

blok 009, 010, 011
009_010_011.jpg

blok 012, 015, 016
012_015_016.jpg

blok 017, 020, 021
017_020_021.jpg

blok 022,026
022_026.jpg


Błędy jaki wystąpiły po skanie.

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8E - Audi A4 B6
Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 CG
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1366
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
WAUZZZ8EZ1A055794 AUZ6Z0A0092314
1 Fault Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 517
Component: ABS/ESP front D1320
Coding: 04255
Shop #: WSC 75957
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 820 043 C
Component: A4 Klimaautomat 0508
Coding: 00000
Shop #: WSC 63351
No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 907 279 E
Component: int. Lastmodul RDW 0305
Coding: 00011
Shop #: WSC 78956
1 Fault Found:
01800 - Light Switch (E1)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 953 549 J
Component: Lenksáulenmodul 0204
Coding: 03041
Shop #: WSC 75957
1 Fault Found:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 920 933 PX
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 D01
Coding: 00017
Shop #: WSC 00000
WAUZZZ8EZ1A055794 AUZ6Z0A0092314
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 035 192 BX
Component: RNS 4.2 H06 BNO 0102
No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 959 433 N
Component: Komfortgerát T87 0112
Coding: 06724
Shop #: WSC 63351
3 Faults Found:
01561 - Left Rear Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
01803 - Door Warning Lamp: Rear Left (W37)
28-00 - Short to B+

Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357 C
Component: dynamische LWR D05
Coding: 00060
Shop #: WSC 63351
No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 035 192 BX
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00207
Shop #: WSC 78956
No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Przerabiałem temat u siebie jakiś czas temu - objawy miałem takie same + podczas przyspieszania trzęsło cała budą i podłogą :facepalm: Wymiana pompek załatwiła sprawe

Opublikowano

to jednak mnie to nie minie, kupowałeś nowe czy regeneracja? Jak tak to gdzie i za ile.

Opublikowano

Na początek to dobrze gdzieś pojechać do speców i zbadać stan i spróbować od wymiany uszczelnień. Na cięższe tematy jeszcze przyjdzie czas.

Opublikowano

Do pd juz dostepne są koncówki.koles kilka pd juz zreanimowal.koncówka do pd coś 350zl=1szt. Ale jakiej firmy to nie wiem....

Opublikowano

jutro wykrece i zobacze koncowki jaki numer maja, poczytam poszukam. Bo widze ze jest mozliwosc do kupienia.

Jeszcze jedno pytanko, gdy bym już wymieniły te końcówki, to muszę ustawiać wtryski ? Jak tak to do kogo się kierować?

---------- Post dopisany 29-07-2014 at 06:20 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2014 at 22:56 ----------

Zalezy mi na tej informacji czy po wymianie wtryskiwaczy musze ustawiac pompki przed zalozenie na jakims stole, czy poprostu odbywa sie to za pomoca regulacji srub.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Post dopisany at 08:15 ---------- Poprzedni post napisany at 06:20 ----------

Ze 2 miesiace temu mialem blad ze pompka na 2 cylindrze cos wali, na dzien dzisiejszy ten blad sie nie pojawia. Nie wiem co go boli ale drazni mnie te trzesienie.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tez mam lekkie trzęsienie budą na jałowym a pompki wszystkie są bliskie zera na vagu. Wyczytałem gdzieś że można popróbować synchronizacją wałka rozrządu żeby zwiekszyć mu dawkę i wtedy to znika ale u Ciebie ewidentnie pompki umierają. Jaki masz przebieg ? U mnie dobija do 300 tyś i korekcje takie jak wczesniej napisałem :)

Opublikowano

Czy sprawdzałeś połączenia elektryczne przepływomierza?

Błąd z komputera.

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

Opublikowano

Przebieg niby 260 ale to wiesz jak u nas jest.

Nie,nie sprawdzalem. Kompresje sprawdzalem, wtyczki czyscilem i nic poduchy sprawdzone

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Postawiłem auto w Inowrocławiu. Wymienili mi pompki ,,podobno" o małym przebiegu, założyli mocniejsze końcówki + nowe ori uszczelniacze. ustawili dokładnie kąt synchronizacji - podobno im bardziej na ,,-" tym lepiej dla auta ....Poradzili bym nigdy ale to nigdy nieregenerował wtryskiwaczy/pompowtryskiwaczy itd itd Mowili że w polsce jest tylko jedna jedyna firma która umie zająć się profesjonalną regeneracją pompek ..reszta to paprochy. Wierze im ponieważ jakiś czas temu spróbowałem regenerować pompowtryski - efekt był taki że nie dało się ich póżniej dokładnie ustawić , 2 pompki w granicach 0,70 , dwie pozostałe 1,6 i maksymalnie po programie auto miało 150KM ....Jedyna moja rada - szukaj pompek z jakiegoś angola

Opublikowano

No chyba bedzie trzeba szukac

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Założone przez nich pompki - korekty wszystkie w zerze - max ->0,3 ...program wyciągnął z nich 175 + wszystkie dolegliwości znikneły typu drgania , brak mocy itp

Opublikowano

038130073 BA mam pompki o takim numerze, czy moge wstawic pompke o innym numerze? Jesli tak to o jakim oznaczeniu?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

BA ,BQ ,AL - z tym że te ostatnie zakładając należy wystroić :decayed:

Opublikowano

Te BQ TO NIE SA Z 2.0 Tdi?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ustawili dokładnie kąt synchronizacji - podobno im bardziej na ,,-" tym lepiej dla auta ...

Lepiej pod jakim względem? Jak to na-? przecież idealna wartość to chyba 0.

Czy ustawienie kąta synchronizacji może mieć wpływ na spalanie?

dobra, poczytałem troche :) z tego co chłopaki pisali na forum passata, to dla każdego auta idealny kąt synchronizacji może być troche inny. Jutro zaczynam eksperymentowanie, bo pali ten mój AJM jak smok

Nie wiem tylko, czy kąt synchronizacji może wpływać na korekcje pompek? :eusathink:

Opublikowano

spróbuj leczenie olejem 2t na forum avensis i toyoty na CM pomogło na niemieckich forach też piszą o tym jak chcesz linki moge CI wysłać

Opublikowano

Można w PL znaleźć firmy mające specjalne stanowisko Boscha do naprawy popowtrysków - przy sprawnej czesci elektrycznej , gdzie naprawiane są 4 sztuki całkowity koszt oscyluje pod 3 tyś. zł. Jak ktoś wyżej pisał - końcówki od sztuki ok. 370 zł do tego zestaw naprawczy uszczelnień, diagnostyka na aucie i potem na stanowisku do PD Boscha, regulacja, robocizna itd - koleś taką robotę przeprowadzał w Galaxy 1.9TDI auto wyraźnie mnie pali, jest żwawsze (lepiej reaguje) - jak pojechał do swojego mechanika i podpiął pod kompa to takich korekcji w życiu nie widział...

Opublikowano

BQ są z 2.0TDI, ale u mnie jakimś sposobem jakoś działają :D nie mam pojęcia jak i czemu, ale jedzie :P

Opublikowano

Jeżeli masz AWX - a to jest dużo na forum jakie tam mozesz wsadzić pompki.

Ale na ten czas zalej cały bak dobrego ON, do tego olej 2T w wartosci 100ml na kazde 10 L ON i wyeżdzij to do końca. Po tym do baku 40 L ON i zalej STP koncentrat do Diesla i wylataj to do końca. Jak to nie przecisci to weźmiesz się za pompki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...