domoalien Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam.Mam problem ze swoim automatem. Zaczęło coś szwankować po wielkiej ulewie i jeździe po rzece na drodze. Następnego dnia po ulewie tracił mi się wsteczny(nie zawsze wchodził) czasem trzeba było auto popchnąć do tyłu i zaskakiwał. Z takim wstecznym pojechałem nad morze. W drodze powrotnej jakieś 50km od domu pozycja D zaczęła mrugać a biegów prawie nie było. Ledwo dojechałem do domu. Mając nadzieję że to linka wymieniłem na inna(stara miała pękniętą regulację przykręcaną do korpusu skrzyni).Efekt jest teraz taki,że mam wsteczny ale gdy wrzucę na D to na wyświetlaczu się to nie zaznacza i auto jedzie tylko na jednym przełożeniu i go nie zmienia. Dodam,że kiedyś pisałem na forum o braku blokad biegów 3,2,1 ale auto jeździło normalnie na D. Co może być przyczyną? Padnięty sterownik skrzyni? Niski poziom oleju w skrzyni? Czy sama skrzynia nadaje się na złom? Proszę o pomoc.
bongod Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Pewnie zalany sterownik . Raczej standardowa usterka zwykke w zimie bo jest on pod nogami pasazera z przodu . Zerknij tam czy nie zielono .
domoalien Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Opublikowano 31 Lipca 2014 Sterownik wyciągnąłem,rozebrałem i wyczyściłem sprayem do elektroniki.Nie pomogło więc zamówiłem nowy.Spuściłem też olej żeby sprawdzić jego ilość i zużycie.Wygląda dobrze.Teraz może mi ktoś powiedzieć jak go wlać? Korkiem wlewu jest ta duża śruba na imbus 17? Jak to ogarnąć?Dodam ze nie mam kanału i robię wszystko na najazdach stalowych.
bongod Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ja jak miałem 4 biegowy automat w b5 to wlewałem przez rurke zakończoną korkiem plastikowym stercząca do góry . Wlewać trzeba na włączonym silniku dopuki się nie przeleje przelewem .
domoalien Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Dziekuję za pomoc,ale chyba te dwie skrzynie sie roznią bo ja mam w swojej korki tylko w misce skrzyni.Chyba,że ja coś myle albo mam poukręcane śruby
bongod Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nie masz takiej rurki jakby pod bagnet patrzac pod maske po prawej stronie skrzyni?
domoalien Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Właśnie nie bardzo... Mam v6 i może tego nie byc? Ja za silnik ręki nie wloze nawet
bongod Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Moze zupelnie inna skrzynka byc ja mialem 1.9 silnik a ta rurka byla po prawej stronie silnika
domoalien Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dzięki za pomoc. Szkoda że nikt więcej się nie wypowiedzial ale twoje uwagi będą przydatne
bongod Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zerknij na strone napraw automatow w Warszawie na pradze chyba juzefow czy cos takiego . Tam jest forum i duzo info .
Damian_1821 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Tu znajdziesz informację jak wlać olej do tiptronikahttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/256590-skrzynia-tiptronic-zf5hp19flfla-wymiana-oleju-potrzebne-czesci-i-przydatne-linki/ D to na wyświetlaczu się to nie zaznacza i auto jedzie tylko na jednym przełożeniu i go nie zmienia. Czy aby nie są zaznaczone wszystkie biegi - tryb awaryjny? Auto wtedy ma zapięty ciągle 3 bieg (jak dobrze pamiętam)
domoalien Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dzięki za link.Niestety skrzynia nie jest w trybie awaryjnym. Dzisiaj dostałem sterownik i niestety nic się nie zmieniło po jego wymianie. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
domoalien Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Audi A4 B5 2.6 ABC skrzynia 5HP19 bez tiptronica. Dopiero uzupełniłem dane w profilu po zmianach na forum. Rozebrałem właśnie skrzynie od dołu. Okazało się,że jeden elektrozawór się urwał oraz przerwał się jeden kabel(niebieski). To jakaś grubsza przyczyna czy po prostu wina elektrozaworu? Ma ktoś na tym forum wiedzę na ten temat?
bongod Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Nawet nie wiedzialem ze 5 biegówki były w b5
domoalien Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Były w V6 i chyba w 1.8 Turbo Sprawa rozwiązana.Przyczyną był kabelek,który ledwo się trzymał w kostce od pozycjonera i po poruszaniu wypadł z niej.Po wymianie końcówki kabla znów pojawia się D i auto śmiga. dziękuję tym którzy starali się mi pomóc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się