holker Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam,jak się za to zabrać aby nic nie uszkodzić?Trochę informacji można na forum znaleźć, ale są to informacje cząstkowe i zróżnicowane.Co do wyjęcia to filozofii nie ma - przekręcić w lewo i wychodzi, ale...Jak jest z założeniem nowego? Bolec ma być wysunięty (wyciągnąć go do końca?) pedał sprzęgła wciśnięty? Czy nie ruszać nic, włożyć i przekręcić? Na dniach będę miał nowy oryginalny czujnik, ale już wolę rozpocząć wątek Trochę czytałem jak wymienić czujnik świateł stop i niby powinno być podobnie, ale właśnie zostaje to niby.Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.PozdrawiamZnalazłem takie coś - dotyczy VW, czujnika świateł stop, ale to nie robi żadnej różnicy. Opisane jest rzetelnie, więc tak będę próbować zakładać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321815-reanimacja-czujnika-polozenia-pedalu-sprzegla-a4-b67/#entry4515981VWVortex.com - DIY - Installing a new brake light switch (without breaking it!)
audiaudi Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 normalnie wciskasz go i przekrecasz prawo o 45stopni, ten trzpien sie schowa jak go docisniesz
peyter Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 normalnie wciskasz go i przekrecasz prawo o 45stopni, ten trzpien sie schowa jak go docisniesz Ale czy pedal ma byc wcisniety czy nie? Taki dostalem w aso - nowszy model ale ponoc pasuje
Chaberiusz Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Na forum jest dostępny skan "sam naprawiam" z tego co kojarzę to tam jest to opisane
peyter Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Znalazlem i pisze zeby pedal nie byl wcisniety podczas montazu...natomiast na necie pisza roznie - w sumie to chyba o to chodzi zeby go wsadzic dopasowujac do pedala zanim sie go przekreci. Czyli podejrzewam ze sa dwie opcje 1. Pedal NIE wcisniety - wciskamy czujnik dopasowujac w otowry mocujace- jak juz sie bolec wcisnie to przekrecamy o 45 stopni blokujac jego pozycje 2. Pedal wcisniety - wkladamy czujnik ale nie krecimy jeszcze, nastepnie popuszczamy sprzeglo wtedy bolec sie wciska i dopiero teraz krecimy o 46 stopni. Teoretycznie wyjdzie na jedno - ktory sposob lepszy? 1
holker Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja korzystałem z drugiego sposobu i na szczęście wszystko u mnie zadziałało Co do czujnika to dostałem taki sam, więc działa na 100% chociaż.... Patrzę tak teraz na numer czujnika i ja dostałem 7H0927189... Wg. etki też powinien być taki jak mój dla Twojego autka Z tego co udało mi się doczytać to dostałeś chyba czujnik światła stop - zasada działania chyba taka sama, ale czy to nie będzie robić problemu to nie wiem Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez holker
peyter Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja korzystałem z drugiego sposobu i na szczęście wszystko u mnie zadziałało Co do czujnika to dostałem taki sam, więc działa na 100% chociaż.... Patrzę tak teraz na numer czujnika i ja dostałem 7H0927189... To mam taki sam, na zdjeciu jest czujnik swiatla stop (wyglada tak samo tylko ma 4 piny) wymieniam obydwa - po prostu pomylilem foty Do sprzegla tez mam 7H09...... A jakie miales objawy? Bo u mnie sprawa wygladala tak ze dobieralem sie do silniczka sterowania nawiewu no i zeby miec lepszy dostep wymontowalem czujniki pedalow......no i potem juz nie dzialaly.....stop swieci mi sie non stop, no a sprzeglo objawia sie tym ze tempomat nie trybi
holker Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Objawem u mnie był niedziałający tempomat - można to sprawdzić vagiem. Pewnie poprzednie czujniki miałeś te 8e0927189( a czytałem o nich, że są dość kruche i jednorazowe (jakieś zapadki, mechanizmy, zawleczki... cuda niewidy ) i może uwaliły się podczas demontażu/montażu.
Chaberiusz Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Ile płaciliście za ten czujnik? Wysłane z Tapatalka
holker Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 85zł ale brałem przez zwykły sklep, który sprowadził to od aso, więc narzucili swoją marżę...
peyter Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja obecnie przebywam w IRL. W ASO za czujnik stopu zaplacilem 12,8 euro a sprzegla 19 euro. Czujniki wymienione , wszystko gra. 1. Wcisnalem pedal 2. Wsadzilem czujnik nie przekrecajac jeszcze 3. Popuscilem pedal 4. Przekrecilem czujnik Obydwa w ten sam sposob Ponizej foty starych i nowych czujek Sprzegla Stopu Jak widac korpus wiekszy ale to ta sama czujka Dzieki Snet fmor my iPnohe,srory for any tyops... Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez peyter
SotoM Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 a po co są 2 te czujniki przy pedale sprzegła - jeden z przodu drugi od tyłu....?
peyter Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 a po co są 2 te czujniki przy pedale sprzegła - jeden z przodu drugi od tyłu....? Jak dwa? Jeden tylko
OskiUK Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Ten "czujnik" z tylu to pompka sprzegla
Kuba A4 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 u mnie stop pali sie czasem samoistnie jak wcisne sprzeglo gasnie co jest uszkodzone czujnik pedalu sprzegla czy pedalu hamulca?
OskiUK Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Smiem twierdzic, ze hamulca, ale VAG prawde Ci powie;)
DarePB Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 A czy czujnik sprzęgła o numerze 6q0927189 też jest ok ? Bo taki zawidniał w etce..
jaku8891 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Mnie zapalaly sie kontrolki ESP+ABS i swiecily do momentu wylaczenia zaplonu. Powodem byl uszkodzony czujnik swiatel stop, ktory faktycznie latwo wymienic. Na poczatku wyjalem czujnik sprzegla przez pomylke, moj mechanik powiedzial abym wsadzil go spowrotem na puszczonym sprzegle i bym uwazal bo lubia sie uszkodzic te czujniki i wtedy obroty moga wariowac, ale udalo siebez problemow.
needspoon Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 bo lubia sie uszkodzic te czujniki i wtedy obroty moga wariowac, ale udalo siebez problemow Ja mialem problemy z obrotami poniewaz czujnik byl zle wyregulowany, A objawy mialem takie ze przy zmianie biegu,zostawaly obroty badz nawet lekko szly wzwyz zamiast szybko opasc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się