benczo Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam. Mam teraz troche wolnego czasu i myslalem żeby samemu się zabrać za wymiane rozrzadu jeśli znacie jakieś linki instrukcje wymiany krok po kroku to proszę wrzućcie A4 1.9 BKE czy musze mieć jakąś blokade rolki napinacza i pytanie jakie najlepiej graty kupić..widzialem na allegro INA albo Ruville co sądzicie o tych firmach ? Z góry dzieki za porady pozdrawiam.
Sashka Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam Pracuję w fabryce jako mechanik utrzymania ruch, jeżeli chodzi o łożyska, rolki i tuleje do maszyn to producent INA jest moim zdaniem liderem. Tego typu części spisują się dobrze i są naprawdę cierpliwe, posiadam pięcioletnie doświadczenie i jeszcze nie zawiodła mnie ta marka. Do mojej A4 2.0 tfsi BGB użyłem kompletu INA 1
bouzuki Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Nie kombinuj z alledrogo.Kup u kolego z forum H4mm3R ori rozrząd i będzie dobrze.Cena dobra i jakość też.W b6 i B7 biorę tylko od niego.
black70 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Kolego, po twoich pytaniach to w ogóle nie zabierałbym się za rozrząd. Lepiej oddaj auto fachowcom.
jacek70 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Też tak radzę. Skutki eksperymentów i nauki mogą być bardzo kosztowne a za razem bolesne.
VTG Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Za 328zł możesz kupić orginalny zestaw rozrządu na allegro z datami 3-4 miesiące od produkcji. Do tego musisz dokupić pompe wody polecam Doltz A205 - 95zł kosztuje i pasek osprzętu np Contitech kosztuje 34zł i to jest dla 6PK1610. W orginale audi daje teraz paski contitecha wcześniej Dayco Isoran jako pasek, rolke prowadzącą INA a napinacza Litens canada.
benczo Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Rozrząd wymieniam 1 raz to i moja wiedza jest uboga, ale od czego jest forum z Wami zrobiłem już kilka napraw i uratowałem części gdzie mechanik mówił że trzeba wymienić na nowe ...ale wracając do meritum to zakupiłem komplet Ina normalnie w sklepie za 320 zl do tego pompę wody Graf z metalowym wirnikiem za 120 zł podobno dobra. Ogólnie to lubię grzebać przy Aucie i dlatego naprawy chciałem podjąć się sam ale rozmawiałem z jakimś fachurą i przestrzegł mnie, że pompo wtryskiwacze to już trzeba pod komputer później podłączyć dwie blokady na rolki itp ... problemem było charakterystyczne ćwierkanie, piszczenie i słyszałem, że może być rolka napinacza paska rozrządu...W sumie to dobrze że teraz oddałem innemu specjaliście, ja pewnie wymieniłbym sam rozrząd, a okazało się, że to sprzęgło alternatora się chybocze, i spec powymieniał wszystkie rolki i drugi pasek... jeszcze czeka mnie regeneracja sprężarki klimy za jakiś czas bo coś tam delikatnie stuka... Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez benczo
instruktor83 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 ja miesiąc temu kupiłem zestaw Ruville za niecałe 430zł z pompą wody ,mechanik ,który mi to wymieniał mówił ,że na tej firmie się jeszcze nie przejechał
19radzio86 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 po pompe wody polecam wybrac sie do ASO tyle ze VW to samo a ceny znaczaco sie roznia ... oddajesz stara i koszt nowej ori przynajmniej w moim przypadku to 160 zl ...
marekg Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 A co z gwarancją na tą pompę z aso to się dopytałeś? Bo cena ceną ale w razie kłopotów wiesz co ci powiedzą w serwisie...
chris061 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Ma ktoś jakieś rady odnośnie wymiany rozrządu w benz 2.0 alt 131 km ? Jak najszybciej demontować itp ?
Sadek_PL Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 witam Panowie, mam pewien problem, mianowicie wymieniłem rozrząd z pompą wody po przejechaniu po około 100km silnik zaczął pracować coraz głośniej a obecnie chodzi jak diesel i trzęsie całym silnikiem. Nie znam się zbytnio na mechanice ale z tego co zauważyłem to na obu tych elementach (zdjęcie niżej) jest straszne bicie gdy silnik pracuje, a gdy przyspieszam silnik znacznie głośniej pracuje. Czym może być to spowodowane? Nadmieniam iż przed wymianą rozrządu silnik chodził bardzo cicho i nie występowały żadne drgania, które teraz odczuwam nawet w kabinie.
punkforever Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 witam Panowie, mam pewien problem, mianowicie wymieniłem rozrząd z pompą wody po przejechaniu po około 100km silnik zaczął pracować coraz głośniej a obecnie chodzi jak diesel i trzęsie całym silnikiem. Nie znam się zbytnio na mechanice ale z tego co zauważyłem to na obu tych elementach (zdjęcie niżej) jest straszne bicie gdy silnik pracuje, a gdy przyspieszam silnik znacznie głośniej pracuje. Czym może być to spowodowane? Nadmieniam iż przed wymianą rozrządu silnik chodził bardzo cicho i nie występowały żadne drgania, które teraz odczuwam nawet w kabinie. Sam wymieniałeś? Wygląda na to, że koło pasowe się poluzowało.
Sadek_PL Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Nie, wymieniałem w warsztacie. Jakie mogą być tego konsekwencje? Samochód postawiłem i boję się gdziekolwiek nim jeździć żeby nie uszkodzić silnika. Jak sądzicie po 100-150 przejechanych km mogło powyginać wałek, jak z zaworami, tłokami i głowicą? Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Sadek_PL
punkforever Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Dzwoń do warsztatu w którym robiłeś rozrząd, wzywaj lawetę na ich koszt i niech sprawdzają co się stało. Jak zaczniesz sam grzebać to się wyprą że to ich wina....
Sadek_PL Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) no tak też zrobiłem, tylko pytanie czy zrobią to co popsuli? Bo może faktycznie tylko koło się poluzowało i wystarczy dokręcić a jeśli tak jak pisałem wyżej że pogięte/zniszczone coś więcej będzie i ukryją to? Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Sadek_PL
punkforever Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 no tak też zrobiłem, tylko pytanie czy zrobią to co popsuli? Bo może faktycznie tylko koło się poluzowało i wystarczy dokręcić a jeśli tak jak pisałem wyżej że pogięte/zniszczone coś więcej będzie i ukryją to?Nie bardzo będą mieli jak ukryć. Jak silnik będzie cicho i równo pracował to nie ma się co martwić. Ciśnij ich i nie ustepuj. Auto ma chodzić jak przed wymianą rozrządu i koniec. Możesz też wpaść niezapowiedziany i zerknąć co robią, jak pokrywa zaworów będzie zdjęta albo silnik mocno porozbierany to wiadomo że coś więcej się posypało....
Bozet Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Nie kombinuj z alledrogo.Kup u kolego z forum H4mm3R ori rozrząd i będzie dobrze.Cena dobra i jakość też.W b6 i B7 biorę tylko od niego. Siemanko własnie mam zamiar kupić rozrząd i wiem że jakis koleszka sprzedaje na forum ale za cholere nie moge tego wpisu znaleźć. Podaj jakis namiar:)
dami8705 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Witam Będę wymianial rozrząd w 2.0T BWE i pytanie czy wymieniacie szpilke rolki napinacza czy nie? W zestawie jest ale opinie są różne. Jedni wymieniają inni nie, bo czasami obrabia się gwint. Proszę o opinię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się