karol2984 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 z tym duszeniem to nie macie podobnie jak na filmiku?
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 moze az tak mocno nie strzela mi w tlumik wydaje mi sie ze troche slabiej ale podobnie
karol2984 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 u mnie jak miałem założony walnięty przepływomierz to tak było, na jałowym pokazywał około 10, wyczyściłem stary, który pokazywał około 6 i zeszło do około 3,5 na jałowym ps w tłumik nie strzelało tylko dusiło, no może czasem i strzeliło przy schodzeniu z obrotów
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 przepływomierz mam nowy orginalny i pokazuje tez 3.5
karol2984 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 a gaz masz? weź profil uzupełnij kolego
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 wlasnie nie mam gazu czysta benzyna rece mi opadaja. wszystko wymienialem prawie zostaly tylko przedowy WN i cewka ale nie wiem czy to jest sens
karol2984 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 w czasie pracy możesz pozdejmować fajki ze świec na 1 i 2 cyl. tak mi mechanik robił i ładnie było słychać jak iskra przechodzi, potestuj też w nocy czy przebić dużych nie ma pryskają wodą na kable WN i cewkę, tylko musi być bardzo ciemno Meshiash, mógł byś znaleźć na necie i pokazać jak u ciebie wygląda ten odbijak co masz z przodu silnika? https://www.google.pl/search?q=odbijak+audi+a4&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QocyVLnyM-XmywOyg4DYDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=odbijak+poduszka+audi+a4+b5
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 a nic sie nie stanie jak będę ściągać fajki podczas pracy silnika? pol roku temu pryskalem woda nic nie widzialem żadnych iskier. A jaki masz przyczyny ze wymieniasz ten odbijak?
karol2984 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 mi mechanik zdejmował przewody na chwile i nic się nie stało, ja tego odbijaka wcale nie miałem i strasznie szarpało silnikiem przy ruszaniu i jak wyższe obroty były przy przyśpieszaniu, tak myślę że przez brak tego odbijaka dowaliło którąś inna poduszkę, te moje szarpanie to było naprawdę mocne jak by silnika stawał na chwile i nagle ruszał ostro, kolego profil uzupełnij bo nie wiemy jaki silnik masz
rafal9119 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Karol u mnie jest tak samo jak na filmiku tylko troszke delikatniej . Jak odpale auto to ma 1200 obr i raptownie zaczyna sie delikatne falowanie i duszenie sie dodam gazu dwa razy lekko tak ponad 2 tys i przestaje sie dusić. regulator cisnienia paliwa jutro wyciagne i sprawdze . łatwiej by było zdiagnozować problem jak by dusił sie i na ciepłym a tak to popelina z deka bo przez chwile sie dusi i nawet nie wiadomo co wymieniac.
chudy30 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 panowie nie wymieniać tylko może zacząć od cewki sprawdzenia
rafal9119 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 jak mam niby to cewke sprawdzic??? metoda domowa nie da sie sprawdzic. zostaje tylko podmianka ale kto by chciał sie podmienic na cewki na 3 dni?? chyba nikt bo te objawy wypadania niby zapłonu pojawiaja sie tylko jak silnik jest zimny
chudy30 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 wcale że nie nawet na ciepłym jest ten błąd wez zckimś podmień się na chwilę skasuj od razu błędy i będziesz widział efekt swojej pracy
Mesiah Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 w czasie pracy możesz pozdejmować fajki ze świec na 1 i 2 cyl. tak mi mechanik robił i ładnie było słychać jak iskra przechodzi, potestuj też w nocy czy przebić dużych nie ma pryskają wodą na kable WN i cewkę, tylko musi być bardzo ciemno Meshiash, mógł byś znaleźć na necie i pokazać jak u ciebie wygląda ten odbijak co masz z przodu silnika? https://www.google.pl/search?q=odbijak+audi+a4&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QocyVLnyM-XmywOyg4DYDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=odbijak+poduszka+audi+a4+b5 Cholera już nie pamiętam. Nie zwróciłem kompletnie uwagi jak rozbierałem przód. Jutro postaram się looknąć.
Mesiah Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 jak mam niby to cewke sprawdzic??? metoda domowa nie da sie sprawdzic. zostaje tylko podmianka ale kto by chciał sie podmienic na cewki na 3 dni?? chyba nikt bo te objawy wypadania niby zapłonu pojawiaja sie tylko jak silnik jest zimny Ja się mogę podmienić ale dopiero jak dorobię kluczyki bo przy okazji bym założył do siebie Twoja i zobaczył efekt. Choć dalej nie ukrywam ,że według mnie to nie cewka. Bynajmniej u mnie. Dwie chodzą identycznie. Patrząc na ten filmik wyżej to Wy macie niezłe jaja z tymi silnikami. Mój w porównaniu do tego filmiku chodzi jak nówka. Aha od wczoraj mocze ezektor w benzynie. Przed chwilą patrzyłem i jest masakra. Prawie milimetr czarnego syfu na dnie słoika. Jednak był zabity syfem i to masakrycznie. Jutro go wyjmę i sprawdzę.
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Też moczyłem ezektor w benzynie i niestety bez efektu kupiłem nowy za 100 zł z serwisu. Jak oglądaliście filmik który wcześniej wymieniłem to ewidentnie słychać że ten dzwiek wydobywa sie z kolektora ssącego i wtedy zaczyna głupieć silnik. Może to cos w kolektorze ssacym jest ? zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz u mnie bo drugi dolot jest mokry caly czas w moim aucie oto zdjęcie http://www.directupload.net/file/d/3767/9omtuxnb_jpg.htm
Mesiah Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Już Ci napisałem na priv. Jeśli to olej z dolotu to na 100% masz przedmuch na gumie i ciągnie Ci lewe powietrze. Olej z odmy trafia do dolotu a z niego cieknie jeśli jest nieszczelny. Sprawdź dobrze skąd ten olej się bierze. Weź sobie plaka i psikaj po kolektorze na odpalonym aucie. To nie da 100% pewności ale warto. Wywalaj z auta kolektor. Wyczyść go i załóż wszystkie nowe opaski + sprawdzenie gum. Przy okazji załóż sobie wolna odmę bo sam widzisz co się dzieje w kolektorze. W ogóle jaki debil wymyślił takie rozwiązanie. Teraz wszystkie firmy już odchodzą od odpowietrzenia skrzyni korbowej do kolektora.
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) a olej z odmy ma prawo isc do kolektora ssacego i do silnika? jak dziala ta odma? wolna odma tzn? Edytowane 6 Października 2014 przez imbusek
Mesiah Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Ma prawo i tak się dzieje. Wola odma to odłączenie przewodu odmy od kolektora (musisz kolektor zaślepić na głucho żeby nie ciągnął lewego powietrza) a przewód od strony odmy przedłużyć i wyprowadzić pod auto. Wtedy cały syf trafi na glebę a nie do kolektora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się