Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

205 zestaw i 100% oryginał bez domysłów. Taniej o 60zł. Ostatni zestaw w takiej cenie.

Opublikowano

To jak chłopak już kupił to może ja wezmę. Dam znać jutro, bo muszę pieniądze ogarnąć.

Opublikowano

Jak chcesz bierz. Tobie się przydadzą a u mnie będą leżeć. Jak nikt z wątku nie weźmie to ja się skusze.

Chłopaki jest problem. Zgubiłem jedyne kluczyki od audi. co z tym teraz robić? Auto udało mi się otworzyć bo szyber był lekko uchylony i drut dał rade. Co z immo? Wiem , że stacyjka i zamek od kierowcy przynajmniej do wymiany pod nowy kluczyk.

Opublikowano

kolego zrezygnowałem na razie z ecu bo nie mogę takiego samego dostać a co lepsze mam namiar na gościa z Lidzbarka Warmińskiego i za półtora tygodnia mam do niego zadzwonić i umówić się na wizytę podobno dobry szpec

Opublikowano

Coś czuje , że w tym wątku nikt nie rozwiąże tych problemów. Będzie tak jak było i tyle.

Opublikowano

no widzisz takich mamy mechaników jak i elektro mechaników sieroty i naciągacze żaden nie umie auta zrobić ale kase to potrafią wziąść

Opublikowano

Taa. Wymieniają na około wszystkie części i tak naprawiają auta partacze. Ja tam nie odpuszczę. Zgubiłem dzisiaj kluczyk od auto więc i tak będę musiał programować ecu pod nowe kluczyki. Nie zaszkodzi więc jeśli będzie to jakieś inne ecu niż moje. Albo w ogóle wyłącze immo.

Opublikowano

Nie wezmę tych kabli niestety. Byłem u kilku mechaników jeden powiedział pompa paliwa, drugi rozrząd, trzeci ze poduszki. Podejrzewam, że jakbym pojechał do następnego to też by była inna usterka.

Opublikowano

Ja może w tygodniu do elektryka oddam, byłem dziś ale nie czynne, tylko on daleko a ja muszę do pracy czymś jeździć. O ile wogle się podejmie tego

Opublikowano

Nie wezmę tych kabli niestety. Byłem u kilku mechaników jeden powiedział pompa paliwa, drugi rozrząd, trzeci ze poduszki. Podejrzewam, że jakbym pojechał do następnego to też by była inna usterka.

A co mają kable do tych mechaników? Jak dla mnie to sa stolarze a nie mechanicy. Zawsze to samo. Każdy inna diagnoz i wszyscy wymieniają wszystko dookoła aż trafia. Kosztem klienta oczywiście.

Opublikowano

Nic nie mają. Po po prostu napisałem, że nie wezmę. A to co mówisz to prawda.

Opublikowano

no nic koledzy ja wybieram się do szpeca za półtora tygodnia i mam do niego 250 kilometrów od domu koleżka mi go polecił podobno dobry filozof zobaczymy jak zajadę może w końcu ku... ktoś pomoże dziada ogarnąć


najgorsze to to że tyle chajsu włożone a tu nagle bombka i ch.. zabawkę strzelił

Opublikowano (edytowane)

Ja dzisiaj poczyniłem postępy i zafundowałem sobie wolna odmę. Co jak co ale syfu w dolocie nie będę tolerował. Porządny wąż zbrojony o grubych ściankach owinięty czarną szmacianą taśmą izolacyjną. Średnica samej odmy zachowana i wąż nie za długi metr z hakiem. Kończy się mniej więcej pod nogami kierowcy. Na koniec dałem butelkę po płynie do płukania ust listerin. Średnica po nakrętce pasowała idealnie. Butelka zamontowana na płask i od góry zrobione dziurki żeby spaliny miały jak się wydostawać. Ogólnie wyszło to całkiem PRO i ponad 150zł w kieszeni bo tyle kosztuje z przesyłką oil catch tank który nic więcej nie daje. Dolot zaślepiłem plastikowym czarnym kołkiem i zacisnąłem opaską. Jest perfekt. Zobaczymy jak to będzie się zachowywało. Jutro jeszcze go wyjmę plastikową rurę od przepustnicy i sprawdzę jej szczelność pod ciśnieniem.

Co jak co ale kolektor będzie teraz jak nowy i zero syfu. Dodatkowo temp zasysanego powietrza powinna trochę spaść (teoretycznie).

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

no i ci coś dało do tego wypadania zapłonu,no ja jednak wybieram się do tego gościa z Lidzbarka warmińskiego w ten piątek postaram się umówić z nim i pojechać może w końcu znajdzie on coś na to no i muszę jeszcze w tygodniu do gościa podjechać z gazem bo też trochę są cuda jak jest zimny ciągnie idealnie a jak jest ciepły to dodam gaz jest git jak odpuszczę i dodam to się dławi nie wiem czemu

Opublikowano

Nie wiem czy coś dało bo auto nie złożone. Pewnie nie ale będzie porządek w kolektorze i nagaru mniej.


Ok auto poskładane. Odma zrobiona + wszystko uszczelnione na nowych uszczelkach i silikonie reinz. Dodatkowo posprawdzałem wszystkie masy. Nie wiem czy to coś dało bo auta nie mogę odpalić z powodu braku kluczyków :lol: Dopiero pod koniec tygodnia załatwię ten problem.

Opublikowano

ecu w domu już mam i w piątek wymiana jestem ciekaw jaki efekt będzie

Opublikowano

Wręcz nie mogę się doczekać. Jest tylko jeden problem. Skąd pewność , że kupione ecu jest 100% sprawne? Zawsze jest duża szansa zakupu uszkodzonego.

Druga sprawa to fakt , że w tej chwili skojarzyłem jeden fakt. Auto od kupna ma bardzo słabe hamulce. Niby to lite 288 ale mimo to powinny hamować jak należy. Wciskam pedał do końca a heble są tępe i słabsze niż w dużym fiacie. Było już tak na 195/65 r15. teraz na 235/40 r18 jest jeszcze gorzej bo masa się zwiększyła. Do sedna. Serwo jest połączone do podciśnienia kolektora. Kiedy pojawia się gdzieś w tej okolicy nieszczelność słabną hamulce i pierdzieli się kultura pracy silnika. problem tylko w tym , że u mnie jest to szczelne. Może serwo gdzieś puszcza? Sama pompa i serwo wyglądają jak świeżo wyjęte z pudełka ale to o niczym nie świadczy. Myślę , że każdy z nas powinien sprawdzić serwo + ten plastikowy rozgałęziacz przypięty do kolektora oczywiście z przewodami.

Może to nic nie da i na darmo to pisze ale dosłownie coś mnie teraz ruszyło w tym momencie.

Opublikowano

Ja ten ezektor z 2 razy sprawdzałem, też mam takie tempe hamulce jak to nazwałes ale nie ma tragedii, może temu że z tyłu cienkie tarcze już

Opublikowano

Tarcze z tyłu mają mało do gadania. Musiały by w ogóle nie hamować. Ogólnie tył to chyba ok 30% skuteczności całego układu. Też go sprawdzałem ale nie wiem co z serwem. W pierwszej kolejności zrobię hamulce bo będę je swapował na 312 bądź 320mm. Jeśli dalej będzie średnio to będę szukał dalej.

Opublikowano

To spróbujcie hamować bez tyłu. Auto zanurkuje, włączy się ABS i chu** co wyhamujecie. Wiem, bo kiedyś w A80 majstrowałem przy regulatorze siły hamowania - brak ABS więc było takie cyko. Jak tył nie hamował to hamulcu prawie nie było. Przód zaraz blokował i leciało się dalej.

A jeśli o hamulcach mowa to kiedy płyn hamulcowy wymieniany, kiedy układ odpowietrzany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...