sciemamcz Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) 5w40 ewentualnie 5w50 Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. przeca 5w lało się do starszych 1.8t, innych v6 i v8 od nowości z tamtych lat, gdzie też były napinacze, te same 5W ok chodzi mi o drugą wartość 50 na zimę to raczej średnio, trochę ciężki (lepki) może być do napinacza łańcucha w 1.8T, jest wrażliwy i lubi grzechotać na zimno zanim dostanie oleju, latem jak ktoś mocniej lubi pokręcić to 5W50 spełni swoje zadanie. W v6 i v8 nie ma takiego napinacza. Edytowane 19 Września 2015 przez sciemamcz
koziol1172 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) 5w40 ewentualnie 5w50 Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. 5w40 ewentualnie 5w50 Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. przeca 5w lało się do starszych 1.8t, innych v6 i v8 od nowości z tamtych lat, gdzie też były napinacze, te same 5W ok chodzi mi o drugą wartość 50 na zimę to raczej średnio, trochę ciężki (lepki) może być do napinacza łańcucha w 1.8T, jest wrażliwy i lubi grzechotać na zimno zanim dostanie oleju, latem jak ktoś mocniej lubi pokręcić to 5W50 spełni swoje zadanie. W v6 i v8 nie ma takiego napinacza. Nie siej zamętu znam chłopaków z 1.8t i 2.7 bit co jeżdżą na motulu 15w50 i tylko u jednego zagra fazator przy rozruchu ..... Także 5w50 jest luks 5w a 15 to jest dopiero różnica z tym że ten motul to "prawdziwy" syntetyk a nie tylko z nazwy Jak ktoś z głową traktuje auto w fazie rozgrzewania to i na 10w mu nic nie zrobi 5w poprawi napewno dotarcie oleju po rozruchu ale jak jest wszystko dobrze to ten olej nie schodzi z napinacza w takim stopniu by grechotać. Edytowane 20 Września 2015 przez koziol1172
sciemamcz Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Niech ci będzie że "sieję zamęt" ale chciałbym zobaczyć jak ktoś odpala 1.8T przy ujemnych temperaturach na oleju 15W..... i nie słychać łańcucha i nic tu nie ma faza rozgrzewania bo mowa o pierwszych sekundach po odpaleniu ale jest na to osobny temat i tutaj nie ma sensu o tym pisać. Wlewać co kto sobie życzy i na co go stać, oby do swojego i życzę długich bezawaryjnych przelotów
Dev Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Dokladnie. Wszystkie oleje sportowe maja ta wade ze w niskich temperaturach robia spustoszenie w silnikach.
zen8000 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 W v6 też są napinacze i to dwa Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
GRESTA88 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 W v6 też są napinacze i to dwa Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Też mi sie zdaje ze w V6 są 2 napinacze
zen8000 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 W każdej pięcio zaworowej głowicy jest napinacz czy to 1.8T czy 2.7bit w v6 są dwa bo są dwie głowice Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Gowsze Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Witam mam mały problem kopiłem a4 b6 1.8 T 254 tys widziałem ze był ciągle lny olej 5w30 i ostatnio ktoś zmienił na 10w40 przyszła moja kolej na wymianę zmieniłem na 5w40 castrol edge i po odpaleniu zaczelem słyszeć jak coś szumi myślałem ze to napinacz łańcuszka lecz to chyba popychacze da się coś na to poradzić czy zmienic na 10 w 40 ?? może ktoś miał taki problem
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Wlej plukanke a potem dobry olej 5w40, Motul, LM czy Valvo. szumi Ci lancuszek.
Gowsze Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Nie tyle szumi co stuka własnie sie zastanawiałem nad tym lecz che miec kilka opini
jacek70 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 U mnie mechanik zalał Castrol 5w40 . Powiem tak nigdy więcej. Czarny jak smoła już po kilku setkach ( misa była ściągania i smok czyszczony). Tak przejeździłem do wymiany. Zmieniłem na LM 5w40 . Silnik o wiele ciszej pracuje a olej do tej pory jest żółty a nie czarny po 9000 tysiącach. Dziś właśnie zamówiłem bańkę LM u kolegi z forum.
Gowsze Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Chyba faktycznie zmienię z tego castrola tylko motul czy LM a dokładnie oznaczenia
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 LM 5w40 synthoil high tech lub motul xcess 5w40
azure Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Aktualnie latam na Motulu 5W40 x-cess, a w weekend wlewam Liqui Moly 5W40 4100. Mam przejechane 9500km na Motulu, póki co jest jeszcze jasny. Płukanki nie wlewam, bo nie planuję zrzucania miski - a postawiłem taki warunek, że jeśli zaleję płukankę to obowiązkowo przed zalaniem świeżego oleju zrzucę miskę i wyczyszczę smok pompy. Jako, że robione to było 20kkm temu to póki co odpuszczam temat.
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 LM TopTec 4100 nie jest oleje syntetycznym
Gowsze Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 NIe mam wyjścia zmienie ten olej mam nadzieje ze ustana te stukania i nie wiem czy jeszcze płukankę strzelic
azure Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) LM TopTec 4100 nie jest oleje syntetycznym x-cess jest w pelni syntetyczny czy tylko robiony w technologii syntetycznej, czymkolwiek to sięróżni...? http://liquimoly.pl/produkty/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe/technologia-syntetyczna/top-tec-4100-5w-40-2686-detail Czyli lepiej było wziąć x-cessa znowu... w sumie jeszcze nie wlany, mogę odmienić. Jest sens? Edytowane 30 Września 2015 przez azure
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Lm 4100 to technologia suntetyczna motul ma wiecej "cukru w cukrze"
Gowsze Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 podaj ktoś linka do tego motula i LM żebym czegoś chu.... nie kupił i co płukankę tez zrobić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się