KubaMpakiet Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 w kwietniu robilem za 300
Cpt.Ryan Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Dobrą cene trzyma Elf Excellium 5W50. Ktoś używał? Jakieś opinie?
Dev Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 W Realu czy innym Auchanie kupisz Mobila 0W40 za 89zl/4litry
kulpios Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Ja zalałem shel helix ultra 5W-30 przejechałem 10tyś. km i wymieniam poprzednio tez był tym zalany 5W-30. Dzwonilem nawet do serwisu audi powiedzieli aby zwrócić uwagę na oznaczenie jeżeli ma index 504.00 to jest ok i kosztuje 4l 115zł poprzednio serwis wymieniał co 30tyś.km ja robię to co 10tyś i już widać że silnki czysty pracuje ok i nie stosuj żadnej płukanki nikt mi tego nie polecał ze znajomych mechaników.I w castrol dla mnie przereklamowany.
KubaMpakiet Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Ja zalałem shel helix ultra 5W-30 przejechałem 10tyś. km i wymieniam poprzednio tez był tym zalany 5W-30. Dzwonilem nawet do serwisu audi powiedzieli aby zwrócić uwagę na oznaczenie jeżeli ma index 504.00 to jest ok i kosztuje 4l 115zł poprzednio serwis wymieniał co 30tyś.km ja robię to co 10tyś i już widać że silnki czysty pracuje ok i nie stosuj żadnej płukanki nikt mi tego nie polecał ze znajomych mechaników.I w castrol dla mnie przereklamowany. olej z 504 nie jest do tego silnika, po co Ci olej do ochrony dpfa? porzednie wymiany co 30 tys = syf na smoku, warto sprawdzic zanim bedzie za pozno( o tym mechanicy nie wspominali?) znajomi mechanicy nie maja pojecia co to plukanka i do czego sluzy
mirek31071977 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Mój mechanior łącznie z uszczelką pod zawory i olejem z filtrami wziął 400 i sądzę,że nawet z łańcuchem by został przy tej cenie.
azure Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Mój mechanior łącznie z uszczelką pod zawory i olejem z filtrami wziął 400 i sądzę,że nawet z łańcuchem by został przy tej cenie. Za wymianę rozrządu czy za co? Ty, to jakiś wściekły samarytanin haha Dobry olej 120 (4l, choc 4l to tak lekko na styk), filtr oleju 30, filtr powietrza 35, uszczelka pod pokrywę 40... łańcuch 100, więc przy opcji z łańcuchem prawie dopłacałby
mirek31071977 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Rozrząd plus to co piszę.Oliwa LM 5w-40 plus filtry knecht.Chłop robi po godzinach.Rodzina duża ale non stop coś u niego stoi.Coś słyszałem,że chyba sam sobie szefem niedługo będzie Edytowane 23 Października 2015 przez mirek31071977
azure Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Rozrząd plus to co piszę.Oliwa LM 5w-40 plus filtry knecht.Chłop robi po godzinach.Rodzina duża ale non stop coś u niego stoi.Coś słyszałem,że chyba sam sobie szefem niedługo będzie I tak patrząc po cenach jakie on może mieć 400-150(LM5W40 SynthOil HT, no chyba że zalał 4100)-25(filtr oleju)-30(filtr pow.) - 35(najtansza uszczelka) daje 160 za rozrząd z wymianami oleju i filtrów... niech nawet 200zł zostałoby mu (mało realne) to jest to jakiś cyrk okazja Jak nic nie wybuchnie to dawaj namiar na kolesia :-)
Shiftback Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) zmień olej z płukaniem. Liqui Moli engine flush - płukanaka i poleć sobie na zmierzenie stopnia sprężania Ciśnienia sprężania jak już, bo stopień to co innego;) piszę by nei wyskoczył do mechanika z stopniem sorry, ciśnienie sprężania. zmęczony byłem,powinno oscylować w granicach do 0,5 max jutro wymieniam przyszedł na czas, jak trzeba. ktoś wymieniał mi łańcuch i napinacz, i zrobił to żle żle założony nowy łańcuch podobno był, przez co się zniekształciłi po ponownym prawidłowym założeniu klepie jednak podrzucam od kolegi schemat prawidłowego zzałożenia. szcerze to boję tych majcherów od 300zł, zrób porządnie i na lata, mówie,l u mnie wyszło musze nowy łańcuch kupić ( ca 300 zł) zayebiście ciągnię silnik, nowy oilej jak wampir Edytowane 23 Października 2015 przez Shiftback
azure Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 szcerze to boję tych majcherów od 300zł, zrób porządnie i na lata, mówie,l u mnie wyszło musze nowy łańcuch kupić ( ca 300 zł) zayebiście ciągnię silnik, nowy oilej jak wampir Łańcuch ~100zł. Nie majątek, ale nawet jak był niewłaściwie założony to jak mógł się uszkodzić...? Co do oleju to tak dużo Ci go bierze czy co bo trzy razy trzeba czytać to co piszesz, żeby cokolwiek załapać
Shiftback Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 sorry , taka moja natura ,wściekły Hulk
mirek31071977 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Azure ale to za robotę tule a nie całość .Na razie wszystko hula i gazik już jest.Mam nadzieję,że po kupnie i startówce na razie już tylko paliwo będzie.Na LM po 1000 km poziom trzyma
Shiftback Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 pobawią się mechaniory będę się mył z tąd pomałłu bo zartasta to (...)
starzec83 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Hej widzę że jest tu sporo obcykanych w temacie oliwy to mam pytanie. Posiadam rakietę a4 b5 1,8t quattro silnik AEB. Przeczytałem już prawie cały wątek na temat oliwy i mega gwoźdź. Mam już przejechane według licznika 260 tyś (ale jestem po wymianie silnika, poprzedni właściciel zajechał motor, i na nowym podobno jest najechane coś koło 200 tyś) Mechanik gapa delikatnie to ujmując, a ja nie zagłębiając się w temat zalał 10W40 mobil S2000. Łańcuch raz słychać raz nie. Wiem że najtańszy syf ale cóż, jak kupiło się trupa i trzeba było władować 9tys w naprawę to potem brakuje ci tu czy gdzie indziej i wychodzi bubel. Dobra koniec pitolenia. Moje pytanie brzmi czy mogę wrócić z 10W40 do 5W40?? Czy przy takim stanie licznika płukanie i powrót do 5W40 nie zaszkodzi? Nie chciał bym się znowu pchać w koszta związane z kolejnymi naprawami jednostki napędowej. Proszę doradźcie coś. Dodam, że nie mam lekkiej nogi i wiem że swoje silnik musi zjeść ale czy 2,5 litra na 15tys to nie za dużo?? Czy to wina bardziej oleju albo silnika i muszę się już szykować na remont?? Oby nie to drugie Pozdrawiam i z góry dziękuję P.S. A taki olej bym chciał kupić LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40 Edytowane 1 Listopada 2015 przez starzec83
Dev Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Pakuj LMa SHT 5W40 Wymiana max co 10000km
orionek65 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Za tydzień auto idzie do mechanika na wymianę oleju (teraz zalany lm sht 5w40) i chce żeby zdjął miche i wyczyścił smoka. Nowy olej oczywiście będzie lm sht 5w40. Kupić przy okazji płukankę? Jeśli tak to jaką i ile tego wlać? Nie rozszczelni niczego albo nie zatka się żaden kanał olejowy po wlaniu nowego oleju po płukance? Silnik ma 202tys nie kręcone potwierdzone w serwisie.
Daniel Błachut Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Nie lej wiecej 10W40 bo bedziesz miał puk puk. kto tam? panewka. Do 1.8T lej zawsze 5W40 albo 5W30 pełen syntetyk bo kanaliki olejowe w tych silnikach sa małe i musisz lac rzadki olej moich 2 znajomych lało inne gestrze oleje niz 5W40 i maja teraz silnik do wymiany.Pozdrawiam Hej widzę że jest tu sporo obcykanych w temacie oliwy to mam pytanie. Posiadam rakietę a4 b5 1,8t quattro silnik AEB. Przeczytałem już prawie cały wątek na temat oliwy i mega gwoźdź. Mam już przejechane według licznika 260 tyś (ale jestem po wymianie silnika, poprzedni właściciel zajechał motor, i na nowym podobno jest najechane coś koło 200 tyś) Mechanik gapa delikatnie to ujmując, a ja nie zagłębiając się w temat zalał 10W40 mobil S2000. Łańcuch raz słychać raz nie. Wiem że najtańszy syf ale cóż, jak kupiło się trupa i trzeba było władować 9tys w naprawę to potem brakuje ci tu czy gdzie indziej i wychodzi bubel. Dobra koniec pitolenia. Moje pytanie brzmi czy mogę wrócić z 10W40 do 5W40?? Czy przy takim stanie licznika płukanie i powrót do 5W40 nie zaszkodzi? Nie chciał bym się znowu pchać w koszta związane z kolejnymi naprawami jednostki napędowej. Proszę doradźcie coś. Dodam, że nie mam lekkiej nogi i wiem że swoje silnik musi zjeść ale czy 2,5 litra na 15tys to nie za dużo?? Czy to wina bardziej oleju albo silnika i muszę się już szykować na remont?? Oby nie to drugie Pozdrawiam i z góry dziękuję P.S. A taki olej bym chciał kupić LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40 Turbo zjada przewaznie na 5 tysiecy lub wiecej, z 400mili oleju na smarowanie nawet jak by jadło wiecej to i tak 2,5litra na 15 tys to za dużo jak na moje mniemanie. Sprawdz czy nie masz jakiegos konkretnego wycieku ja bym sprawdzil na poczatek gumke na głowicy.A co do oleju zmiec na 5W40 albo 5W30 pojezdzij troche by olej stracił troszke swoich własciwosci i zmierz cisnienie oleju czy wszystko ok i potem po 5 tys zmień olej.I nigdy nie żałuj na olej do tego silnika ja zmieniam co 5 tys km. A łancuszek slychac przez gowniany olej. I napewno bedzie na czasie najlepiej wymienic łancuszek oby nie bylo tak ze napinacz tez bo koszta duże. Edytowane 2 Listopada 2015 przez Daniel Błachut
starzec83 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Dzięki za pomoc już zamawiam LM SHT 5W40 plus płukanka LM Engine Flush LM 2640
makaba Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 U siebie mam wlany LM 5w40 SHT i na 10tys. km dolałem jakieś 700-800ml. Chyba taka ilość jest w miarę w normie? Co do łańcuszka na wałkach. Słychać na zimnym po odpaleniu, później cichnie i tylko czasem potrafi się cicho odezwać. Myśleć o wymianie czy na razie dać sobie spokój?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się