popiel Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 czy do 1.8T AVJ ten olej będzie odpowiedni?? http://allegro.pl/liqui-moly-leichtlauf-high-tech-5w40-5l-promocja-i5886517269.html
popiel Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) ok to kupuję. a czy filtr oleju filtrona: OP 526/6 będzie odpowiedni?? Edytowane 2 Stycznia 2016 przez popiel
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Weź Manna albo Knechta Nr wez ze starego filtra Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Dev
popiel Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 jak dobrze pamiętam mam filtr boscha cały czarny z pomarańczowym napisem
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 I jest na nim nr wg ktorego kupujesz sobie nowy.
Adu454 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Nawet u dzika na pro choice jest drozej,ja czekam na paczke od dzika i poki co wzialem Motula 5w40, zobacze jak moj motor zniesie zmiane z 10w40
marcinch001 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nawet u dzika na pro choice jest drozej, ja czekam na paczke od dzika i poki co wzialem Motula 5w40, zobacze jak moj motor zniesie zmiane z 10w40 A co ma nie znieś 10w40 to zabójstwo dla silnika przy niskich temperaturach . 5W40 albo 0W40 zalewaj i będzie git oczywiście dobrej firmy olej .
Adu454 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 No no, teraz u nas -19 to szkoda mi silnika odpalac bo tak ciężko kręci ma gęstym oleju
BeyerBrown Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Przy -19 różnica w lepkości pomiędzy 5W a 10W (i nawet w por. do 15W) nie jest specjalnie dramatyczna: http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/3402/zalety-i-wady-niskiej-lepkosci.html "[...]obniżanie lepkości oleju zapewnia jedną ewidentną korzyść: możliwość łatwego rozruchu silnika w coraz niższych temperaturach, aż do -40°C dla klasy 0W-xx. Olej klasy 5W-xx zachowuje się podobnie w temperaturze -35°C, 10W-xx ma tę samą płynność przy -30°C, a najpowszechniej stosowany olej mineralny 15W-40 w temperaturze -25°C. Jak z tego widać, nawet ostatni z wymienionych tu produktów umożliwia bezproblemowe uruchamianie silników użytkowanych w całej Polsce (najwyżej z wyjątkiem Suwalszczyzny)." Co nie zmienia faktu, że zalecanym olejem dla 1.8T jest 5W40, zgodny z normą VW502 00 Edytowane 4 Stycznia 2016 przez BeyerBrown
Pepe quattro Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 To ja wypowiem się na przykładzie mojej audiczi która była sprowadzona 4 lata temu z Niemiec na oleju castrol 10w40 (wtedy nie przykładałem uwagi ani nie miałem pojęcia o oleju jaki zalać )ale przy odpaleniu na zimnym silniku albo już przy -15 to silnik przez kilka sekund dziwnie falował ,burczal po 4 latach zatkała mi się odma, i byly wycieki na pokrywie silnika ,,, i na 10000km potrafiło zjeść go 2,5 litry, dopiero inny mechanik w lipcu 2015 roku wymienił odmę i powiedział ze ma byc 5w30 wiec tez zalał castrola5w30 autko cos tam ciszej chodziło ale przejechałem jakieś 8tys na tym 5w30 i zjadło mi go 1,5 litry. Dopiero od miesiąca wtajemniczyłem sie tu na forum i postanowiłem zmienić ten szajsowaty castrol j i wymienić uszczelkę. autko dałem do gregora10 który wyczyścił pokrywę zrobił pukanke wymienił uszczelkę i polecił mi Millers Trident 5w40 EFEKT : nieporównywalny zwłaszcza teraz jak było -10-20 odpalenie silnika na zimnym odrazu skok na 1100 po 4 minutach spada na 900 bez żadnego falowania dziwnych odgłosów czy cokolwiek i duzo cichsza praca i co najlepsze po przejechaniu 2000km na bagnecie spadło moze o jedna kreseczkę czy tam te kropeczki Wiec polecam ten olej bo naprawdę aż chce sie słyszeć odpalenie silnika i jego prace
BeyerBrown Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Długo Ci trzyma samochód ssanie przy tych mrozach, u mnie z 1200 na 900rpm spada w przeciągu 40 sekund... ale mam inny silnik i może dla 1.8T to norma
Pepe quattro Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 No nie wiem czemu tak dlugo ale dzis jest +10 i trzymalo 65 sekund
BeyerBrown Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zastanawiające... nie mam teraz tego jak sprawdzić, ale przy +10 to obroty powinny spaść jakoś tak po max. kilkunastu sekundach, przynajmniej u mnie. Czujnik temperatury płynu masz sprawny? https://www.youtube.com/watch?v=g1FWtCTmFmQ
kulpios Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Witam szybkie pytanko mam zalany przez poprzedniego właściciela Mobila 5W30 chcę zmienić na Motul 5W40 za niedługo zakładam LPG czy to dobra droga czy coś innego polecicie ?? Przebieg 196000 Ja podobnie LPG STAG przbieg 15000 olej MOTUL 8100 X-CESS 5W40 wystarczy pilnować wymiany ja co 10-12 tyś i jest ok ..
lexyy Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam, przez niedopatrzenie zalalem liqui moly leichtlauf high tech 5w 40 a lalem synthoil high tech, czy mozna przejezdzic do nastepnej wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się