Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN]Wartosci podcisnień - wakuometr, moze ktos sprawdzic?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest ktos w stanie sprawdzic u siebie wartości podciśnienia na odcinkach:

- na wyjściu z pompy waku(w bloku silnika)

- na odcinku do zaworka N75

- na odcinku od zaworka N75 do gruchy

:hi:

Opublikowano

Pierwsze i drugie powinno być od -0,6 do -1,0 bara ( w zależności od stanu Vacu i szczelności układu ).

Trzecie się powinno zmieniać w zależności od wymaganej wartości doładowania , na wolnych obrotach powinno być bliskie pierwszych dwóch, przy większym obciążeniu i prędkości obrotowej motorówki powinno wzrastać w kierunku zera barów :decayed:

Opublikowano

A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6?

Opublikowano (edytowane)

A ile masz na vacumpompie podciśnienia ?

Bo N75 jest sterowany falą PWM, ze zmiennym wypełnieniem, jak na vacum załóżmy -0,6 bara to na gruszce ok - 0,5 bara

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6?

U mnie jest 0.7 a na wyjściu z Vacum 0.9.

Sprawdź jeszcze bodajże w 011bs na ON ile daje.

Teraz pytanie czy Serwo zniekształca prace N75 czy zaworek ten przed serwo ma temu zapobiegać???

Opublikowano (edytowane)

Zaworek ma zapobiegać , bo jak depniesz po hamplach, to podciśnienie maleje na chwilę.

Wtedy zaworek jednokierunkowy się zamyka , a N75 bierze sobie podciśnienie z akumulatora podciśnienia ( taka plastikowa, kulista bańka w okolicach N75) :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

mam 0,9 na vacum 0,6 na gruszce

Opublikowano

Sprawdź jeszcze wejście do n75.Ja jutro sprawdzę i porówna się.


Wiec dokładnie jest tak:

Zaraz za Vacum jest ponad -1 z groszem bo nie mam więcej na miarce,

Jak zdejmę wężyk przed zaworkiem(biało czarny)ten który jest przed N75 wychodzi -0.9

Obie ww wartości rosną dość szybko.

Zaś na gruszce rośnie powoli i dochodzi do -0.6.

Opublikowano

ok, dzięki za pomiary o to mi chodziło, mam u siebie tak samo :)

Opublikowano

Piotrek a odpal Vag i zobacz jak w 011bs jest na on???

Powinno być najmniej - 0.75 :wink:

Opublikowano

Wejdz w bloki wartosci mierzonych daj na 011 i przelacz na BS podlacz vaku przed gruche i patrzaj ile wypluje maksymalnie.u mnie jest 0.8 czyli ok.

Opublikowano

A to musze jutro do mechanika podjechac na pomiar

Zrobiłem pomiar na odcinku N75->turbo, wali ładnie 0,7, wiec wszystko jest ok w tej kwestii

10623430_692164384186735_635928982432447

Opublikowano

na wyjściu z pompy vacum i na wejściu na n75 ma być ponad -0,9bar, ma być niemal to samo w obu punktach, a na gruszkę w 011bs ma być albo zero albo nim -0,75, jak jest mniej n75 nie domaga, spr tylko na zapalonym silniku to najmniej dokładny sposób spr n75

Opublikowano

własnie jestem na etapie zamawiania nowej ori pompy ;)

Opublikowano

Wiele taka impreza?

Opublikowano

500zl nowka kosztuje :/

Opublikowano

O zesz to ładna kasa.

Piotrek a może króciec puszcza??

Opublikowano

Mam pompę w piwnicy jak chcesz to Ci podeśle zmienisz sobie i sprawdzisz :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...