Kowi87 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Jest ktos w stanie sprawdzic u siebie wartości podciśnienia na odcinkach: - na wyjściu z pompy waku(w bloku silnika) - na odcinku do zaworka N75 - na odcinku od zaworka N75 do gruchy
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Pierwsze i drugie powinno być od -0,6 do -1,0 bara ( w zależności od stanu Vacu i szczelności układu ). Trzecie się powinno zmieniać w zależności od wymaganej wartości doładowania , na wolnych obrotach powinno być bliskie pierwszych dwóch, przy większym obciążeniu i prędkości obrotowej motorówki powinno wzrastać w kierunku zera barów
Kowi87 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6?
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) A ile masz na vacumpompie podciśnienia ? Bo N75 jest sterowany falą PWM, ze zmiennym wypełnieniem, jak na vacum załóżmy -0,6 bara to na gruszce ok - 0,5 bara Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez piotrsob1
wesz82 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6? U mnie jest 0.7 a na wyjściu z Vacum 0.9. Sprawdź jeszcze bodajże w 011bs na ON ile daje. Teraz pytanie czy Serwo zniekształca prace N75 czy zaworek ten przed serwo ma temu zapobiegać???
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Zaworek ma zapobiegać , bo jak depniesz po hamplach, to podciśnienie maleje na chwilę. Wtedy zaworek jednokierunkowy się zamyka , a N75 bierze sobie podciśnienie z akumulatora podciśnienia ( taka plastikowa, kulista bańka w okolicach N75) Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez piotrsob1
Kowi87 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 mam 0,9 na vacum 0,6 na gruszce
wesz82 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Sprawdź jeszcze wejście do n75.Ja jutro sprawdzę i porówna się. Wiec dokładnie jest tak: Zaraz za Vacum jest ponad -1 z groszem bo nie mam więcej na miarce, Jak zdejmę wężyk przed zaworkiem(biało czarny)ten który jest przed N75 wychodzi -0.9 Obie ww wartości rosną dość szybko. Zaś na gruszce rośnie powoli i dochodzi do -0.6.
Kowi87 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 ok, dzięki za pomiary o to mi chodziło, mam u siebie tak samo
wesz82 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Piotrek a odpal Vag i zobacz jak w 011bs jest na on??? Powinno być najmniej - 0.75
Kowi87 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 oglądaj, świeży dzisiejszy http://vaglog.rtnet.pl/log_183612.html
wesz82 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Wejdz w bloki wartosci mierzonych daj na 011 i przelacz na BS podlacz vaku przed gruche i patrzaj ile wypluje maksymalnie.u mnie jest 0.8 czyli ok.
Kowi87 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 A to musze jutro do mechanika podjechac na pomiar Zrobiłem pomiar na odcinku N75->turbo, wali ładnie 0,7, wiec wszystko jest ok w tej kwestii
ciahciah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 na wyjściu z pompy vacum i na wejściu na n75 ma być ponad -0,9bar, ma być niemal to samo w obu punktach, a na gruszkę w 011bs ma być albo zero albo nim -0,75, jak jest mniej n75 nie domaga, spr tylko na zapalonym silniku to najmniej dokładny sposób spr n75
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 własnie jestem na etapie zamawiania nowej ori pompy
wesz82 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 O zesz to ładna kasa. Piotrek a może króciec puszcza??
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 nie wiem sam juz, w sumie ta moja jak nie patrzeć ma 15lat Nad tą myśle http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114
wesz82 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Mam pompę w piwnicy jak chcesz to Ci podeśle zmienisz sobie i sprawdzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się