Tomeks Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Do wału silnika mocujemy ramie o długości 1 m. Na końcu kładziemy kilo szynki. Do momentu zatrzymania się na ziemi na wale pojawi się moment obrotowy o wartości 9,81 Nm. wykształcenie techniczne powiadasz...
marcin4x4 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Tak sposób. Nic nikomu nie da "pik" momentu obrotowego osiągalny między 1900 a 2000 obr/min. a umiesz czytać wykresy ? bo polecana przez Ciebie firma przeważnie robi coś na wzór "pik'ów" (i sprawdź jak się to piszę), to że jesteś zadowolony to dobrze, miej tylko na uwdze że objedzie Cie 99% takich samych aut robionych u konkurencji. Polecam przestudiowanie fabrycznego wykresu przebiegu momentu obrotowego silnika 1.9 R4 i np. 2.7 V6. A sam to zrobiłeś ? jakieś wnioski ? porównywanie silników PD z CR pod względem przebiegu mocy średnio ma sens.
Łukasz13 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 gwarancja na ?Gwarancja na to ze soft nie wypadnie z ecu
marcin4x4 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 heh no wiesz to nie jest śmieszne, panowie z Kościerzyny (firma wymieniona w temacie) kiedyś nie skręcili mi ECU, że o jakiś sylikonie nie wspomnę. Latem było ok ale przyszła jesień no i klops. Więc mi może nie wypadł ale był iście pływający
jnow Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Pozwolę sobie odświeżyć temat i poradzić się Was - gdzie stroić (Stage 1) w Trójmieście 2.0 TFSI (CDNC, 211 KM) ze skrzynią S-Tronic i napędem Quattro? Zależy mi na bezpiecznym, rozsądnym programie. Pod uwagę biorę Tune-Up i MotoComp - którego tunera wybrać? Tune-Up ma bardzo dobre opinie, ale z drugiej strony widzę, że stroi głównie diesle - więc może lepiej MotoComp? Będę wdzięczny za aktualne opinie. Edytowane 7 Lutego 2019 przez jnow
Ogi Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 1 godzinę temu, jnow napisał: Pozwolę sobie odświeżyć temat i poradzić się Was - gdzie stroić (Stage 1) w Trójmieście 2.0 TFSI (CDNC, 211 KM) ze skrzynią S-Tronic i napędem Quattro? Zależy mi na bezpiecznym, rozsądnym programie. Pod uwagę biorę Tune-Up i MotoComp - którego tunera wybrać? Tune-Up ma bardzo dobre opinie, ale z drugiej strony widzę, że stroi głównie diesle - więc może lepiej MotoComp? Będę wdzięczny za aktualne opinie. Z tej 2 zdecydowanie TuneUp, możesz też zapytać w MW Motorline.
papadziordzio Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Byłem jakiś czas temu w V-TECH, zrobili bezpieczny program do BMW, certyfikat ładny dosłali, polecam.
Warmiak Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Panowie czy od lutego na runku trójmiejskich tunerów coś się zmieniło na lepsze lub gorsze ? Chcę podkręcić silnik 1,9 PD AVF 130 KM do ilu się da bez ryzyka zwiększonego zużycia silnika. Posiadam napęd quatro więc wymagana hamownia 4x4. Prawdę mówiąc mam auto w którym fabrycznie był silnik 3.0 CR ale obecnie siedzi 1.9 PD Pozostały więc dwa intercoolery w szeregu, dwie rury wydechowe bez katalizatora i DPF. Zaślepiłem EGR i mam sprzęgło kevlarowe. Skrzynia manual 6. Gdzie warto obecnie zmodyfikować sterownik tego silnika ?
Biggi Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Tutaj rownież bym się chętnie dowiedział, kto w Gdyni lub w okolicach sprawnie przeprowadził by wirusa i zna się na rzeczy? Kto jest aktualnie wart polecenia? Dzięki
Sedrak Dan Opublikowano 11 Lipca 2023 Opublikowano 11 Lipca 2023 Cześć, czy coś w tej kwestii się zmieniło przed te lata? Od TuneUp ostatnio slysze, że trochę im sława uderzyła do głowy. Zastawiałem się czy nie iść do konkurencji np. Strefa Tuningu, Auto Tuning albo Mrmotosport
george Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 W dniu 11.07.2023 o 08:14, Sedrak Dan napisał(a): zy coś w tej kwestii się zmieniło przed te lata? Od TuneUp ostatnio slysze, że trochę im sława uderzyła do głowy. Porównaj ceny z innymi punktami. Na tamten moment Tune-up i Soft-car miał najlepsze ceny. W dniu 11.07.2023 o 08:14, Sedrak Dan napisał(a): Zastawiałem się czy nie iść do konkurencji np. Strefa Tuningu, Auto Tuning albo Mrmotosport Bartek ze Strefy Tuningu uznał, że większe wtryski nie są konieczne, podczas gdy przydały się mając LPG. Dziwne, bo słyszałem, że właśnie ST specjalizuje się w benzynach. W dniu 22.07.2023 o 18:50, TommiA6 napisał(a): Pisz do VagPerformancePomorze VAG Performance to jeden z lepszych tunerów (info od kogoś, kto zajmuje się dystrybucją sprzętu, ale i też sam zajmuje się chipem). W Redzie akurat jest filia, ale opinia szybko rozchodzi się. Na pewno Strefa Tuningu, Soft-car i Tune-Up mają rolki. W przeciwną stronę to Turbo LPG, modyfikują auta bez PB i ON też. Wcześniej zajmowali się Saabem i Oplem. Wybór jest spory, kwestia terminu i kwoty.
alvaro Opublikowano 31 Grudnia 2023 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Cześć. Po nowym roku planuje robić dwa auta ecu i tcu albo w Tune-up albo w VAG Performance. Ktoś by się pisał?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się