dziuniek 0 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 witam panowie Zauważyłem ostatnio wyciek płynu chłodzącegogo z Króciec z plastiku na głowicy a cieknie tylko z czujnika temp wpiętego w w/w króciec czy muszę wymienić cały króciec czy da rade go uszczelnić czujnik ale ostano wymieniałem cały króciec i nie wiem czy mechanik i spieprzył robotę POZDRAWIAM * płyn chłodniczy znajduje się w układzie klimatyzacji - układ chłodzadzący wypełniony jest płynem chłodzącym [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK WOŁOMIN 0 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 kolego wydaje mi się że winą jest uszczelnienie czujnika.Wyjmij czujnik załóż nowy oring i powinno pomóc.Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziuniek 0 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ok dzięki :> bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 tak jak pisze WOJTEK WOŁOMIN sprawdź oringi choć również często lubią one pękać koszt niewielki , kilkanaście złotych nowy w zamienniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 podjedz do ASO w skoyen,i zamow sobie ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 zamów cały króciec koszt 12 zł z oringami (zamiennik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Też mam problem z króćcem ma minimalne pękniecie. Na samym króćcu nie widziałem żadnego numeru (był wyciągany) Zaznaczyłem go na zdjęciu, da rade go kupić oddzielnie?? Jesli tak to mógłby ktos napisać numer tego, cene bo niechce na ślepo kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Podjedz do ASO i zapytaj. Ja ostatnio kupowałem króciec ten przy głowicy i kosztował 46 zł więc nie ma sensu kombinować lepiej kupić ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No własnie wiem ze nie ma sensu ale nawet numeru nie mam A do ASO mam 100km w Etce też go nie moge zlokalizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No to zadzwoń do ASO podasz Vin i Ci sprawdzą i podadzą cenę i numer części. Napewno szybciej niż czekać aż Ci ktoś sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Z etki wynika, że zaznaczony element jest chyba w komplecie razem z wężem wodnym. Jest to rysunek Nr 819-50 a w opisie jest to określone jako "wąż wodny (kołnierz>wymiennik ciepła)" Nr 8D0 819 371 AR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Z etki wynika, że zaznaczony element jest chyba w komplecie razem z wężem wodnym. Jest to rysunek Nr 819-50 a w opisie jest to określone jako "wąż wodny (kołnierz>wymiennik ciepła)" Nr 8D0 819 371 AR dzięki za w miare konkretną odpowiedź :notworthy: jeszcze jak byś poratował screenem z etki[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 14:56_________________________________________________Juz wiem wszystko potrzebny mi któryś z tych węży o numerach 8D0819371AR 8D0819371AB Do okreslenia po numerze VIN auta w ASO koszt w 92.50zł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
author0928 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam !! Podepne się do tematu ponieważ mam podobny wyciek.. Otóż mi cieknie spod tego króćca który znajduje się pod pierwszym wtryskiwaczem od strony kabiny do którego idą przewody wodne.... Cieknie na łączeniu króćca z głowicą... Powiedzcie mi czy przychodzi tam jakieś uszczelnienie czy muszę kupić cały króciec?? Jeśli to drugie to jak się to fachowo nazywa i ile może kosztować ? Z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Czytałeś parę postów wyżej? Podjedz do ASO i zapytaj. Ja ostatnio kupowałem króciec ten przy głowicy i kosztował 46 zł więc nie ma sensu kombinować lepiej kupić ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Witam !! Podepne się do tematu ponieważ mam podobny wyciek.. Otóż mi cieknie spod tego króćca który znajduje się pod pierwszym wtryskiwaczem od strony kabiny do którego idą przewody wodne.... Cieknie na łączeniu króćca z głowicą... Powiedzcie mi czy przychodzi tam jakieś uszczelnienie czy muszę kupić cały króciec?? Jeśli to drugie to jak się to fachowo nazywa i ile może kosztować ? Z góry dzięki za info w króćcu znajduje się oring, Ten kruciec nie jest drogi więc go kup i wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
author0928 0 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Dzięki... Dziś kupiłem i wymieniłem... Posmarowałem jeszcze ten oring i oring przy czujniku temp silikonem do 300 stopni i teraz suchutko ... czujnik też wymieniłem bo miałem z nim mały problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Sory za odgrzanego kotleta, ale nie chciałem zakładac nowego tematu. Też u mnie ucieka plył chłodzący przez ten króciec, mam juz nowy chce wymienic i pojawia sie pytanie czy trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy ?? czy zleci sobie troche, a potem mozna uzupelnic braki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Też przymierzam się do wymiany i zastanawiam się czy trzeba spuszczać cały płyn, czy też można odkręcić ten króciec bez spuszczania płynu? Czy trzeba na coś jeszcze uważać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 0 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Nikt nie wie ? tyle tematów o tych plastikowych króccach, każdy wymienia tylko nie pisze nic o tym spuszczaniu płynu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Sory za odgrzanego kotleta, ale nie chciałem zakładac nowego tematu. Też u mnie ucieka plył chłodzący przez ten króciec, mam juz nowy chce wymienic i pojawia sie pytanie czy trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy ?? czy zleci sobie troche, a potem mozna uzupelnic braki ?? nie trzeba spuszczać całego płynu, możesz odciągnąć strzykawką ze zbiorniczka wyrównawczego ile się da, reszta ok. litra wyleci przy odkręcaniu króćca. Zatkaj szmatą otwór przez który widać koło zamachowe, lepiej żeby tam nic nie poleciało. To co zostanie rozlane w zakamarkach bloku silnika wyschnie po kilku kilometrach jazdy. Po zamontowaniu nowego króćca uzupełnij płyn i jazda, rób częste przerwy odkręcając za każdym razem korek na zbiorniczku wyrównawczym - w ten sposób zejdzie powietrze z układu. Możesz też odpowietrzyć układ zgodnie ze sztuką, poszukaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się