Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Króciec z plastiku na głowicy / wyciek płynu chłodzącego


dziuniek

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie

Zauważyłem ostatnio wyciek płynu chłodzącegogo z Króciec z plastiku na głowicy a cieknie tylko z czujnika temp wpiętego w w/w króciec

czy muszę wymienić cały króciec czy da rade go uszczelnić czujnik

ale ostano wymieniałem cały króciec i nie wiem czy mechanik i spieprzył robotę

POZDRAWIAM :disgust:

* płyn chłodniczy znajduje się w układzie klimatyzacji - układ chłodzadzący wypełniony jest płynem chłodzącym [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze WOJTEK WOŁOMIN sprawdź oringi choć również często lubią one pękać

koszt niewielki , kilkanaście złotych nowy w zamienniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem z króćcem ma minimalne pękniecie. Na samym króćcu nie widziałem żadnego numeru (był wyciągany)

Zaznaczyłem go na zdjęciu, da rade go kupić oddzielnie?? Jesli tak to mógłby ktos napisać numer tego, cene :notworthy: bo niechce na ślepo kupować

krcieccieknielc3.jpg

20090122055oa1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do ASO i zapytaj. Ja ostatnio kupowałem króciec ten przy głowicy i kosztował 46 zł więc nie ma sensu kombinować lepiej kupić ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie wiem ze nie ma sensu ale nawet numeru nie mam A do ASO mam 100km :wallbash: w Etce też go nie moge zlokalizować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zadzwoń do ASO podasz Vin i Ci sprawdzą i podadzą cenę i numer części. Napewno szybciej niż czekać aż Ci ktoś sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z etki wynika, że zaznaczony element jest chyba w komplecie razem z wężem wodnym. Jest to rysunek Nr 819-50 a w opisie jest to określone jako "wąż wodny (kołnierz>wymiennik ciepła)" Nr 8D0 819 371 AR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z etki wynika, że zaznaczony element jest chyba w komplecie razem z wężem wodnym. Jest to rysunek Nr 819-50 a w opisie jest to określone jako "wąż wodny (kołnierz>wymiennik ciepła)" Nr 8D0 819 371 AR

dzięki za w miare konkretną odpowiedź :notworthy: :notworthy: jeszcze jak byś poratował screenem z etki[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 14:56_________________________________________________Juz wiem wszystko

potrzebny mi któryś z tych węży o numerach

8D0819371AR

8D0819371AB

Do okreslenia po numerze VIN auta w ASO

koszt w 92.50zł :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Podepne się do tematu ponieważ mam podobny wyciek.. Otóż mi cieknie spod tego króćca który znajduje się pod pierwszym wtryskiwaczem od strony kabiny do którego idą przewody wodne.... Cieknie na łączeniu króćca z głowicą... Powiedzcie mi czy przychodzi tam jakieś uszczelnienie czy muszę kupić cały króciec?? Jeśli to drugie to jak się to fachowo nazywa i ile może kosztować ?

Z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś parę postów wyżej?

Podjedz do ASO i zapytaj. Ja ostatnio kupowałem króciec ten przy głowicy i kosztował 46 zł więc nie ma sensu kombinować lepiej kupić ori.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Podepne się do tematu ponieważ mam podobny wyciek.. Otóż mi cieknie spod tego króćca który znajduje się pod pierwszym wtryskiwaczem od strony kabiny do którego idą przewody wodne.... Cieknie na łączeniu króćca z głowicą... Powiedzcie mi czy przychodzi tam jakieś uszczelnienie czy muszę kupić cały króciec?? Jeśli to drugie to jak się to fachowo nazywa i ile może kosztować ?

Z góry dzięki za info

w króćcu znajduje się oring, Ten kruciec nie jest drogi więc go kup i wymień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za odgrzanego kotleta, ale nie chciałem zakładac nowego tematu. Też u mnie ucieka plył chłodzący przez ten króciec, mam juz nowy chce wymienic i pojawia sie pytanie czy trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy ?? czy zleci sobie troche, a potem mozna uzupelnic braki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przymierzam się do wymiany i zastanawiam się czy trzeba spuszczać cały płyn,

czy też można odkręcić ten króciec bez spuszczania płynu?

Czy trzeba na coś jeszcze uważać?

:read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za odgrzanego kotleta, ale nie chciałem zakładac nowego tematu. Też u mnie ucieka plył chłodzący przez ten króciec, mam juz nowy chce wymienic i pojawia sie pytanie czy trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy ?? czy zleci sobie troche, a potem mozna uzupelnic braki ??

nie trzeba spuszczać całego płynu,

możesz odciągnąć strzykawką ze zbiorniczka wyrównawczego ile się da, reszta ok. litra wyleci przy odkręcaniu króćca.

Zatkaj szmatą otwór przez który widać koło zamachowe, lepiej żeby tam nic nie poleciało.

To co zostanie rozlane w zakamarkach bloku silnika wyschnie po kilku kilometrach jazdy.

Po zamontowaniu nowego króćca uzupełnij płyn i jazda, rób częste przerwy odkręcając za każdym razem korek na zbiorniczku wyrównawczym - w ten sposób zejdzie powietrze z układu.

Możesz też odpowietrzyć układ zgodnie ze sztuką, poszukaj na forum.

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...