Mesiah Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Masakra ile taka zabawa? Możecie mi powiedzieć jak jest z wagą kół zamachowych? Czy taki dwumas waży tyle co sztywne koło? Na chłopski rozum sztywne powinno być lżejsze ale nie jestem tego pewien.
Mesiah Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie ma nawet opcji żebym tyle wyłożył. Toć to jakaś paranoja. Jeśli z moim będzie coś nie tak wkładam sztywne koło. 1.5 tyś i zero gwarancji ile to pochodzi. to co teraz produkują to syf i nawet nie umywa się do tego co założyła fabryka. A komplet sprzęgła jeśli już to kupię LUK.
Emejcz Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Też się boję co się okaże po zdjęciu skrzyni... niby nie mam objawów walniętego dwumasa, ale boję się, bo właściciel mówił, że zmieniał i dwumas i sprzęgło, a sprzęgło się ślizga... co prawda młody i narwany łepek więc mógł to sprzęgło zajechać przez ten czas i z drugiej stron licznikowo mam 285 tys. a na pewno ma więcej więc chyba przy takim przebiegu to dwumas musiałbyć już kiedyś zmieniany... Co do tego, że lipa jest nie wymienić dwumasa jak robi się samemu to się nie zgadzam i uważam, że jest dokładnie odwrotnie. Jako, że wymieniasz sam to nie płacisz za robotę i możesz wymienić samo sprzęgło i później dwumas jak padnie.
Mesiah Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie płacę za robotę ale robię w takich warunkach i przez to nerwach , że szkoda gadać. Do tego auto potrzebne non stop.
Emejcz Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 No ty wiesz lepiej, ja się liczę zawsze z tym, że mogę coś zj***ć i tydzien-dwa bez samochodu i na autobus Co prawda raczej się to nie zdarza, no ale trzeba być na to gotowym.
Mesiah Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Wiadomo , że zdarzają się wpadki jestem na to przygotowany ale rozbija się wszystko o to żeby losu nie kusić i jak można zapobiec niedługiej awarii (przed awarią nowego zestawu sprzęgła) wymianą koła na sztywne to czemu mam tego nie zrobić? Tym bardziej , że sztywne koło jest bezobsługowe. Pewnie machnął bym ręką ale jak pisałem wcześniej 2 zarżnięte dwumasy już miałem (tak kupiłem auta).
wesz82 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 jak kupiłem auto ponad 2 lata temu to raz na jakiś czas pojawiało się szarpnięcie i stuk podczas dodawania i odejmowania gazu-szarpnęło \Jak zmieniłeś dwumase to ten objaw znikł???
darko Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Napisano dziś, 15:57darko, dnia 29 Sie 2014 - 19:42, napisał:jak kupiłem auto ponad 2 lata temu to raz na jakiś czas pojawiało się szarpnięcie i stuk podczas dodawania i odejmowania gazu-szarpnęło\Jak zmieniłeś dwumase to ten objaw znikł??? nie ma już żadnych dziwnych objawów-stuków,szarpnięć, budą nie trzęsie,jak siedzę na fotelu to nie czuję żadnego mrowienia-przedtem było strasznie odczuwalne
darko Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 jaki masz przebieg? na liczniku tylko 214tys. a ile było przed kupnem,nikt nie wie
TomekfanAUDI Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jaki zestaw sprzęgła+dwumas jest lepszy Luk czy Sachs? Czy to bez różnicy tak jak Real lub Barcelona... to i to dobre
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Może to plotki i pierdzielenie ale jakoś o walniętych Sachsach częsciej sie słyszy. Nie tylko w przypadku audi.
stasiu1971 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Witam panowie właśnie teraz doczytałem że w a4 b5 1,8 125km jest dwumas , ale wrućmy to tematu , sprzęgło mi brało pod samą górą i chodziło lekko i nie slizgało , wczoraj odpalam wciskam sprzęgło a tu ostry opór i sprzęgło bierze od połowy pedału , czy ktoś moze coś mi podpowiedzieć co się mogło stać ?? przebieg wg licznika 195 tyś był przywieziony w 2011 roku z przebiegiem 140 tyś km w 2012 zakładany gaz 149 tyś jak go kupiłem w 2013 gbyło 185 tyś więc przebieg wydaje się realny. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez stasiu1971
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 a slizga sie? moze plyn dostal wody albo docisk umiera...a w te 140tys w 10letnim ponad aucie to srednio wierze...
stasiu1971 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) sprzęgło się nie ślizga , od wczoraj chodzi lepiej to znaczy bierze od połowy pedału ale chodzi duuuużo ciężej , co do przebiegu to tyle było w brifie a auto od rodziny sprowadzającego od którego to jak go kupiłem , wiec liczę że może jednak być realny przebieg Edytowane 28 Stycznia 2015 przez stasiu1971
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się