piogorski Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Panowie Zamierzam kupić i wymienić sobie cały komplet wahaczy przednich. dylemat mam taki że ofert jest sopro. zakres cenowy od 500-2000 Ktoś jakieś by polecił, jakaś kąkretną firmę w rossądnej cenie. w stosunko do jakości ms sport kraft moog wiadomo TRV drogie jak i Lemforder.
sebul Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Podepne sie pod pytanie, moze mi ktos podac numery przednich wahaczy gornych ? Chodzi mi o lewa strone
jacek70 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Między 500 a 2000 są spore widełki. Kup za 700-800 Febi lub Delphi lub do tych 2000 dodaj trochę i kup górną półkę.
mnetzimny Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Panowie Zamierzam kupić i wymienić sobie cały komplet wahaczy przednich. dylemat mam taki że ofert jest sopro. zakres cenowy od 500-2000 Ktoś jakieś by polecił, jakaś kąkretną firmę w rossądnej cenie. w stosunko do jakości ms sport kraft moog wiadomo TRV drogie jak i Lemforder. Piszesz że masz do wydania od 500 do 2000 zł , to ja bym się nie zastanawiał tylko kupował zestaw Lemfordera - cena w okolicach 1200-1300 zł Podepne sie pod pytanie, moze mi ktos podac numery przednich wahaczy gornych ? Chodzi mi o lewa strone Lemforder przedni górny lewy - 13719 02
piogorski Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Podepne sie pod pytanie, moze mi ktos podac numery przednich wahaczy gornych ? Chodzi mi o lewa strone Do Twojega samochodu wahacz dolny nośny 8E0 407 151M Drążek prowadzący 8E0 407 693Q wahacz lewy pród góra 8E0 407 505 A wahacz lewy tył góra 8E0 407 509 A Łącznik stabilizatora 8E0 411 317
sebul Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Master Sport jesli chodzi o wahacze moglby byc ? Bo mam wybity sworzen lewego gornego wahacza
Cez032 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Pytanie co do wahaczy. Czy można wymienić pojedynczo ? Bo mam wybity górny lewy wahacz i się zastanawiam czy robić komplet czy tylko ten jeden wystarczy.?
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Jak rozbierzesz to będziesz widział że ten obok prawdopodobnie też za chwilę się skończy. Jeśli masz zamiar zrobić częściowo a masz jeszcze ori wahacze to polecam regenerację, zaoszczędzisz trochę grosza a dalej ori zawias. Jak będzie kilka do wymiany to wtedy wymień całość.
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Jeżeli pozostałe masz dobre to nie musisz wymieniać.
dzik Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Zamiast pakować mastera lepiej regeneruj tj mówi Ci Tomasz albo kup coś co choć trochę bezproblemowo polata.
Michallus Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Zregenerujesz gumy i sworzeń za chwilę poleci i kilka ładnych stówek w plecy. RTS polecany przez kolegę wyżej wcale nie wychodzi aż tak drogo i sam pójdę w tym kierunku. No chyba, że macie inne propozycje
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Po demontażu będzie widać czy trzeba go regenerować, jak dobry to przeżyje nie jeden nowy wahacz, poza tym regeneracja obejmuje w razie czego cały wahacz a nie tylko tuleje.
20hz Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 A regeneruje się tylko tuleje metalowo-gumowe czy sworzeń także można?
tomaszstn Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Regeneracja obejmuje wszystko, tuleje to możesz nawet sam sobie wymienić.
AREK112 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Jeżdżę na Master Sport i niestety wytrzymują około 35 tys, km (górne wahacze) gdzie producent mówi o 80 tys. km (może po autrostradzie) będę zmieniał producenta.
Imhotet Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 tez kupiłem MSa bo ktos chwalił ale to kupa jest 7k i juz puka
tomaszstn Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 To ktoś musiał źle założyć, raczej mało prawdopodobne że po tak małym przebiegu już padły, z drugiej strony czy to na pewno wahacze, może coś innego
kqba Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Zna ktoś może cenę tego zestawu RTS-a bo nigdzie nie mogę znaleźć?
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 U mnie też górne master sport padły po 3 miesiącach a zakupiłem je dlatego bo zasugerowałem się tym że w B5 miałem cały przód MS i było ok
Weso Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 U mnie też górne master sport padły po 3 miesiącach a zakupiłem je dlatego bo zasugerowałem się tym że w B5 miałem cały przód MS i było ok a ile na nich przejechałeś przez te 3 miesiące?? tak jak kolega wyżej napisał może niepoprawny montaż? większe chińczyki potrafią wytrzymać dłużej, tym bardziej sam napisałeś, że w B5 było ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się