Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie.

Bez przesady, poprostu bedzie mniejszy komfort i przy wystajacych kolach z tylu moze przycierac, bo zazwyczaj tyl jest miekki ;) Jesli budzet nie pozwala zaszalec kupuj supersporta albo fk, bedziesz zadowolony! Co do porownania org buty adidas i skarpetki od turka to brak slow, pewnie jeszcze najlepiej jak metki bedzie widac :lol:
Opublikowano

koła mam 16" 205/55/16 :D będzie trzeć ? Od koła też jest to zależne ? :)

Opublikowano

Nie.

Bez przesady, poprostu bedzie mniejszy komfort i przy wystajacych kolach z tylu moze przycierac, bo zazwyczaj tyl jest miekki ;) Jesli budzet nie pozwala zaszalec kupuj supersporta albo fk, bedziesz zadowolony! Co do porownania org buty adidas i skarpetki od turka to brak slow, pewnie jeszcze najlepiej jak metki bedzie widac :lol:

Kiedyś kumpel mnie przewiózł mk3 na ta technixie:

Czy to wymaga jakiegoś komentarza? :grin:

Nie no nie gadaj że droższe gwinty typu bil,h&r, weitec, kw różnią się od tych tańszych firmą :facepalm:

btw ani supersport ani fk to nie jest półka cenowa rzędu 1000 za nówkie

btw2 nie dalej jak kilka dni temu na olxie poszedł idealny H&R do ośki w inoxie za 1400zł :) w ciągu kilkunastu minut ktoś go powinął więc trzeba polować cały czas

Opublikowano

Nie.

Bez przesady, poprostu bedzie mniejszy komfort i przy wystajacych kolach z tylu moze przycierac, bo zazwyczaj tyl jest miekki ;) Jesli budzet nie pozwala zaszalec kupuj supersporta albo fk, bedziesz zadowolony! Co do porownania org buty adidas i skarpetki od turka to brak slow, pewnie jeszcze najlepiej jak metki bedzie widac :lol:

Kiedyś kumpel mnie przewiózł mk3 na ta technixie:

Czy to wymaga jakiegoś komentarza? :grin:

Nie no nie gadaj że droższe gwinty typu bil,h&r, weitec, kw różnią się od tych tańszych firmą :facepalm:

btw ani supersport ani fk to nie jest półka cenowa rzędu 1000 za nówkie

btw2 nie dalej jak kilka dni temu na olxie poszedł idealny H&R do ośki w inoxie za 1400zł :) w ciągu kilkunastu minut ktoś go powinął więc trzeba polować cały czas

Czy napisałem gdzieś że nie ma różnicy? Napisałem że jeśli trzyma go budżet a chce obniżyc to warto kupić tańszy odpowiednik, nie skręcony na maxa będzie dawać jakiś komfort, zresztą sam mam ss-a i uważam że jest bardzo komfortowy, jedynie tył dla mnie jest za bardzo miękki ;) Racja że warto szukać ale wszyscy wiedzą że trafić dobry gwint do q w rozsądnych pieniądzach to trzeba na bieżąco przeglądać portale i jak coś się trafi to nie zastanawiać się ;) Bf10 czy będzie Ci ocierać to bardziej zależy od szerokości i et felgi, ale jak amsz 16 to pewnie jakieś org alu z audi także tu jak nie przesadzisz z obniżeniem nie powinno być problemów z przycierkami!

Opublikowano

Czy napisałem gdzieś że nie ma różnicy? Napisałem że jeśli trzyma go budżet a chce obniżyc to warto kupić tańszy odpowiednik, nie skręcony na maxa będzie dawać jakiś komfort, zresztą sam mam ss-a i uważam że jest bardzo komfortowy, jedynie tył dla mnie jest za bardzo miękki Racja że warto szukać ale wszyscy wiedzą że trafić dobry gwint do q w rozsądnych pieniądzach to trzeba na bieżąco przeglądać portale i jak coś się trafi to nie zastanawiać się

No ale supersport to przecie inna liga. Z tego co na allegro znalazłem to do quattro zestaw 2300? A kolega BF10 pytał o nowe gwinty za 1000zł czyli TA, tuning art itd. To jest śmietnik totalny i chyba nie zaprzeczysz :)

Opublikowano (edytowane)

Więc daruje sobie nowy gwint za tysiaka :D Z czasem chyba poszukam używki, ale dobrej firmy :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BF10
Opublikowano

Przeżywacie ,pół forum pewnie jezdzi na tatechnixa i jakoś nie urwało im jeszcze kół :kox:

No i bez przesady z tym ,że do tysiaka nic się nie kupi...za tysiaka z hakiem kupisz gwint od FK ,a jest owiele lepszy niż tatesco.

Opublikowano

Nie warto dawać tysiaka za nowy gwint bo to będzie szajs. Sprzedałem tu na forum już z 4 komplety gwintu. Np taki weitec , stan ideał cena 800-900zł. Wciąga te wszystkie MTS czy FK nosem. Chłopaki latają i są zadowoleni. Sam też taki mam i nie ma nawet porównania to TA czy FK które też miałem. Do tysiaka kupisz bardzo fajny gwint i tyle. Jak dozbierasz do 1200 to i KW v1 się znajdzie choć nie rozumiem ich ceny bo w niczym od weiteca nie jest lepszy. Bynajmniej mowa o nowszej wersji bez helpera na dole.

Opublikowano (edytowane)

Przeżywacie ,pół forum pewnie jezdzi na tatechnixa i jakoś nie urwało im jeszcze kół

Masz na myśli tych co jeżdżą na codzień czy tych co do jazdy na codzień mają inne auto? :eusathink:

Nie wiem czy kojarzysz ale koledze" Tybucu" z tyłu zsuneła się tulejka w amortyzatorze... w czasie jazdy oczywiście i bezpieczne to to nie było :unsure:

Drugi przykład wykonania na zdjęciu poniżej

tatesko.jpg

to już oczywiście ekstremalna sytuacja, ale innych awarii prawie nowych zawieszeń nie trzeba szukać daleko wystarczy polatać po forach innych niż a4 klub i poczytać :thumbdown:

edit kolejne wytwory tej firmy

raceland-failure-broken-bolt-and-pistonr

tutaj nie gwint ale kit

Edytowane przez misiek95
Opublikowano

Chinol to chinol i koniec. Dobrze, ze wkleiłeś to zdjęcie. Może uchronisz co niektórych przed błędnym wyborem.

Opublikowano (edytowane)

Przeżywacie ,pół forum pewnie jezdzi na tatechnixa i jakoś nie urwało im jeszcze kół

Masz na myśli tych co jeżdżą na codzień czy tych co do jazdy na codzień mają inne auto? :eusathink:

Nie wiem czy kojarzysz ale koledze" Tybucu" z tyłu zsuneła się tulejka w amortyzatorze... w czasie jazdy oczywiście i bezpieczne to to nie było :unsure:

Drugi przykład wykonania na zdjęciu poniżej

tatesko.jpg

to już oczywiście ekstremalna sytuacja, ale innych awarii prawie nowych zawieszeń nie trzeba szukać daleko wystarczy polatać po forach innych niż a4 klub i poczytać :thumbdown:

edit kolejne wytwory tej firmy

raceland-failure-broken-bolt-and-pistonr

tutaj nie gwint ale kit

Jasne tatesco to tatesco i każdy o tym wie ale nikt mi nie powie ,że tatesco to ta sama liga co fk.Znajomy ma w vectrze b fk 3 rok idzie i wszystko fajnie smiga i gwint naprawde przyjemny no i wkłady w FK są od Koni.

Sam mam z FK gwint i jestem w 100% zadowolony z niego.

Edytowane przez damianw412
Opublikowano

ja mam u siebie eibach pro kiit jak chcesz zobacz na zdjęciach w moim profilu jak to wyglada

Opublikowano

A gwint Weitec to już ta trochę lepsza półka? Do jakiego gwintu go można porównać?

Opublikowano (edytowane)

Weiteca można porównać do weiteca. Mam taki gwint i już od groma ich sprzedałem. Porównywałem bezpośrednio do kw v1 (bez helpera) i zero różnic. W ogóle weitec to grupa KW. Bynajmniej była bo weitec już nie istnieje jako taki. Teraz to bodaj ST Suspension. Ogólnie jeżdżą na weitecu latami po naszych drogach i jest ok. Gwint jest raczej z tych bardziej komfortowych o ile gwint taki może być. Według mnie do tych 800-900zł za super stan nie mają konkurencji.

Idzie kupić H&R do tysiaka ale jest rzadziej spotykany i zazwyczaj brak tyłu o B5. No ale trzeba przyznać, ze jest cholernik niezniszczalny. Twardy jak cholera ale daje radę i nie wylewa. Z tego co słyszałem to robią je na wkładach bilsteina (nie wiem czy to przerobione B8) może dlatego tak się trzymają.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Weiteca można porównać do weiteca.
bez wątpienia Sławek :kox:
Opublikowano

Mam okazję kupić w dobrej cenie, ale tył jest regulowany poprzez talerzyki i teraz nie mam pojęcia czy można tym zejść na tyle nisko żeby nie było kozy na 18/19 calowych felgach :(

Opublikowano

Mam okazję kupić w dobrej cenie, ale tył jest regulowany poprzez talerzyki i teraz nie mam pojęcia czy można tym zejść na tyle nisko żeby nie było kozy na 18/19 calowych felgach :(

Widziałem ten zestaw w necie. Nie kupuj bo nie wiesz jak siądzie tył a przez to tracisz największą zalete gwintu czyli możliwość ustawiania dowolnej wysokości

Idzie kupić H&R do tysiaka ale jest rzadziej spotykany i zazwyczaj brak tyłu o B5. No ale trzeba przyznać, ze jest cholernik niezniszczalny. Twardy jak cholera ale daje radę i nie wylewa. Z tego co słyszałem to robią je na wkładach bilsteina (nie wiem czy to przerobione B8) może dlatego tak się trzymają.

widziałem takiego ostatnio na olxie, gościu z moich okolic sprzedawał ale poszedł w ciagu paru minut :grin: 1400zł ośka w inoxie stan idealny

Opublikowano

stoi za 600zł na allegro. Najlepsze jest to, ze mam takie amory u siostry w aucie. Tył to weitec ultra gt a amory są robione przez alko (wersja sport). Bardzo dobre amory o ile nie dobite. Regulacja talerzykiem-skok co ok 12-15mm 6 poziomów. Wysokość amora taka jak w ori masz na bodaj drugim stopniu od góry.



Weiteca można porównać do weiteca.
bez wątpienia Sławek :kox:

:grin:

Opublikowano

stoi za 600zł na allegro. Najlepsze jest to, ze mam takie amory u siostry w aucie. Tył to weitec ultra gt a amory są robione przez alko (wersja sport). Bardzo dobre amory o ile nie dobite. Regulacja talerzykiem-skok co ok 12-15mm 6 poziomów. Wysokość amora taka jak w ori masz na bodaj drugim stopniu od góry.

Weiteca można porównać do weiteca.

bez wątpienia Sławek :kox:

:grin:

Czyli wychodzi na to, że jednak zejdzie to w miarę :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...