Osta Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Spoko dzięki. A gdzie oponki kupujesz? Bo patrzyłem na necie to 225 są droższe od 245
Hubertus01 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 ja zamawiałem nowe na OPONEO, wybrałem Falkeny
Veiru Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 15 godzin temu, Osta napisał: Czy ma ktoś 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J. Seryjnie mam 1BA i opony 245/40/18 ale chcę zmienić na 1BE + opony 225/45/18 bo przy 245 występuje problem w koleinach i ciężko ster się kręci a servo nie mam. Chciałem się zapytać czy przy zestawie 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J nic nie będzie obcierać i wszystko będzie w porządku? Miał ktoś taki zestaw? Ja mam taki setup na zimę, z tym że opona 245/40/18 i jest super Zawias 1BE + eibach -35/30.
skotmen Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 18 godzin temu, Hubertus01 napisał: na lato mam 255/35/r19 a na zime 225/45/r18 - średnica koła jest identyczna dla obydwu rozmiarów, także spokojnie można zakładać. Jest o tyle lepiej, przy 225 że w koleinach nie ciągnie tak kierownicą Pokaż fotkę jak wygląda auto na tych sparingach
Hubertus01 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) Godzinę temu, skotmen napisał: Pokaż fotkę jak wygląda auto na tych sparingach 255/35/r19 eibach sportline Edytowane 26 Stycznia 2018 przez Hubertus01 1
skotmen Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 No spoko amory 1BE? Geometrie była robiona? Gdzie kupiłeś springi? Koszt wymiany?
KoJ@K Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Wygląda bardzo przyjemnie A jak Twoje odczucia po wymianie sprężyn z 1be na Eibachy? Zmieniło się coś, odczułeś? I czy po tej zmianie auto poszło jeszcze trochę w dół ?
Hubertus01 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) Godzinę temu, skotmen napisał: No spoko amory 1BE? Geometrie była robiona? Gdzie kupiłeś springi? Koszt wymiany? amortyzatory Bilstein B12, zestaw ze strony eibacha - koszy 3k PLN. Geometria była robiona. Jeździ się bardzo dobrze, nie jest twardo, siedzi nisko ale nie mam problemów z progami zwalniającymi. ogólnie polecam Edytowane 26 Stycznia 2018 przez Hubertus01
Veiru Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15. Tył ciut za wysoko stoi.. ale wiem, że wiele osób ma ten sam problem. Pisali do mnie po zobaczeniu wpisu w moim temacie dotyczącego zmiany sprężyn, że mają podobną sytuacje... podobno ten ''typ tak ma''. Ale dotyczy to chyba tylko b8 z quattro.
Hubertus01 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 14 godzin temu, Veiru napisał: Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15. wartości obniżenia eibach zawsze podaje od komfortowego zawieszenia czyli w przypadku b8 od 1BA ma obniżyć się o to -35/30 1
Osta Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 A jak u was z zaczepianiem podwozia przy niższym zawieszeniu? Chodzi o to że mam teraz 1BA czyli najwyższy zawias i komfortowy i mam do tego koła 16tki opona 205, balon 60 (bo zima) i ostatnio jadąc przez polne drogi gdzie było trochę śniegu to zaczepiłem i zerwałem osłonę termiczną wydechu a uważałem i jechałem wolno. Więc teraz się zastanawiam nad tym czy przy oponie 225/45/18 albo 245/40/18 i zawieszeniu 1BE + sprężyny -35/30 to będzie jeszcze niżej samochód siedział i będzie trzeba jeszcze bardziej uważać niż przy 1BA i 16tkach?
qlimazz Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 A jak u was z zaczepianiem podwozia przy niższym zawieszeniu? Chodzi o to że mam teraz 1BA czyli najwyższy zawias i komfortowy i mam do tego koła 16tki opona 205, balon 60 (bo zima) i ostatnio jadąc przez polne drogi gdzie było trochę śniegu to zaczepiłem i zerwałem osłonę termiczną wydechu a uważałem i jechałem wolno. Więc teraz się zastanawiam nad tym czy przy oponie 225/45/18 albo 245/40/18 i zawieszeniu 1BE + sprężyny -35/30 to będzie jeszcze niżej samochód siedział i będzie trzeba jeszcze bardziej uważać niż przy 1BA i 16tkach? [emoji848][emoji28]Dokładnie 3 cm w dół oznacza że musisz zrezygnować z jazdy po polnych drogach. Na mieście uważaj jedynie na leżących policjantów i krawężniki.Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
Osta Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Z tymi polnymi drogami to naprawdę te 3cm robi taką różnicę?
marda16 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 49 minut temu, Osta napisał: Z tymi polnymi drogami to naprawdę te 3cm robi taką różnicę? Robi robi
bladzio1 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Panowie u kogo z forum najlepiej kupić zestaw Eibach B12 Pro-kit? Ktoś gdzieś pisał, ze u kolegi "dzik" ale niestety nie mogę zlokalizować po nicku...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marda16 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 3 godziny temu, bladzio1 napisał: Panowie u kogo z forum najlepiej kupić zestaw Eibach B12 Pro-kit? Ktoś gdzieś pisał, ze u kolegi "dzik" ale niestety nie mogę zlokalizować po nicku... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bladzio1 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dzięki, już jestem z nim w kontakcie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Maniek Mariusz Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b8-zawieszenie-gwintowane-ap-audi-a4-b8-amortyzator-sprezyna-CID5-IDrpesJ.html#c13f8a9a7a
DanielM Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 26.01.2018 o 20:04, Veiru napisał: Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15. Tył ciut za wysoko stoi.. ale wiem, że wiele osób ma ten sam problem. Pisali do mnie po zobaczeniu wpisu w moim temacie dotyczącego zmiany sprężyn, że mają podobną sytuacje... podobno ten ''typ tak ma''. Ale dotyczy to chyba tylko b8 z quattro. U mnie temat wygląda tak samo, przepycham się z eibachem w tej sprawie niebawem mam dostać poprawione od a5 więc dam znać co wyjdzie. Eibach w tym wypadku proponuje zakup tylnych od a6 F11-15-018-01-HA mają obniżyć o dodatkowe 15 mm od tego co jest. Edytowane 6 Lutego 2018 przez DanielM
Veiru Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Daj koniecznie znać co wyszło Jest w ogóle opcja kupienia sprężyn od eibacha tylko na tył? Myślałem, że trzeba w komplecie kupować... Rozważałem też wymianę ori amorów na bilsteina b12 tylko obawiam się że wówczas siądzie za mocno, a auto parkuję w parkingu podziemnym i już teraz prawie przycieram podczas wjazdu/wyjazdu Edytowane 6 Lutego 2018 przez Veiru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się