danzan Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Witam kolegów po raz trzeci!Chciałbym przedstawić moje już trzecie Audi A4, drugie z silnikiem AHU. Pierwsza była bardzo dojechana, potem przesiadłem się na wolnossącego avanta zmodzonego pod maską ale drastycznie łakomego na benzynę, a teraz jest trzecia i zdecydowanie najlepsza z nich wszystkich. Fabryczny polift, nie dojechana jak na taki wiek i w całkiem przyzwoitym stanie.Silnik- seria, 90km, oznaczenie AHU, pracuje równo, przyspiesza znacznie lepiej niż poprzedniczka z AHU, dużo ciszej wewnątrzZawias- seria i jak przystało na aluminiowe zawieszenie klekocze jak grzechotka. Wyposażenie- pół na pół powiedziałbym, ponieważ ma więcej poduszek, ale kosztem klimy. Dla mnie ok, gdyż od klimy choruję na momencie.Plany? Plany są delikatne. Ma być ładnie i czysto, nic więcej nic mniej. * do zimy przede wszystkim chcę wmontować gwint * jeszcze w tym roku duży intercooler z dolotem z kwasówki * program wykonany profesjonalnie * na koniec może wtryski 0.216 jeśli poczuję głód mocy * polerka karoserii już była wykonana, ale zlecę poprawkę za niedługo * okropnie nakręciłem się ale 18 calowe RH ZW1 ( ale może zasugerujecie mi jakieś inne ładne, mogą być też 17 i nie koniecznie 2 częściowe czy z rantem) * lip na tylną klapę * delikatne dekoracje na zewnątrz, możliwe że ciemne szyby, czerwone lampy na tył, przytuliłbym chętnie lotkę tylną z S4, lusterka i drobne elementy w okleinę carbon3d?, * wewnątrz tylko zmiana kolorystyki dekorów ( czarny połysk, albo szczotkowane alu) * audio już w połowie drogi. zostało tylko wymienić tweetery i 13 w przednich drzwiach. do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać. Edytowane 7 Września 2014 przez danzan
wesz82 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Gratki zakupu. Fotki by się przydały :naughty:
danzan Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Witam kolegów po raz trzeci! Chciałbym przedstawić moje już trzecie Audi A4, drugie z silnikiem AHU. Pierwsza była bardzo dojechana, potem przesiadłem się na wolnossącego avanta zmodzonego pod maską ale drastycznie łakomego na benzynę, a teraz jest trzecia i zdecydowanie najlepsza z nich wszystkich. Fabryczny polift, nie dojechana jak na taki wiek i w całkiem przyzwoitym stanie. Silnik- seria, 90km, oznaczenie AHU, pracuje równo, przyspiesza znacznie lepiej niż poprzedniczka z AHU, dużo ciszej wewnątrz Zawias- seria i jak przystało na aluminiowe zawieszenie klekocze jak grzechotka. Wyposażenie- pół na pół powiedziałbym, ponieważ ma więcej poduszek, ale kosztem klimy. Dla mnie ok, gdyż od klimy choruję na momencie. Plany? Plany są delikatne. Ma być ładnie i czysto, nic więcej nic mniej. * do zimy przede wszystkim chcę wmontować gwint * jeszcze w tym roku duży intercooler z dolotem z kwasówki * program wykonany profesjonalnie * na koniec może wtryski 0.216 jeśli poczuję głód mocy * polerka karoserii już była wykonana, ale zlecę poprawkę za niedługo * okropnie nakręciłem się ale 18 calowe RH ZW1 ( ale może zasugerujecie mi jakieś inne ładne, mogą być też 17 i nie koniecznie 2 częściowe czy z rantem) * lip na tylną klapę * delikatne dekoracje na zewnątrz, możliwe że ciemne szyby, czerwone lampy na tył, przytuliłbym chętnie lotkę tylną z S4, lusterka i drobne elementy w okleinę carbon3d?, * wewnątrz tylko zmiana kolorystyki dekorów ( czarny połysk, albo szczotkowane alu) * audio już w połowie drogi. zostało tylko wymienić tweetery i 13 w przednich drzwiach. do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać. Od razu rzucam pytanie do kolegów z kujawsko-pomorskiego. Mianowicie, czy jest tu ktoś, lub ma znajomych którzy wykonują, tudzież wiedzą gdzie można kupić idealnie dopasowany pod silnik zestaw dużego IC wraz ze wszystkim co potrzebne. Wiem, że są na allegro, już sprawdziłem. Jednakże wiadomo, że lepiej jest złapać w rękę niż wgapiać się w monitor. Gratki zakupu. Fotki by się przydały :naughty: Już są, dawno nie byłem na forum i pozapominałem jak się je poprawnie wrzuca
peacenotwar Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać. A z tyłu przypadkiem nie ma 16cm?
TOM3K Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Chodzi mu chyba o półke z tyłu a co do autka to ładne widać Edytowane 9 Września 2014 przez Tomaszia4
iparts Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Samochód zacny planów widać trochę no gwint to podstawa faktycznie do zimy zrobić no i wtryski - to też warto zrobić
danzan Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Chodzi mu chyba o półke z tyłu a co do autka to ładne widać Tak o półkę z tyłu, ale tak jak napisałem w tytule jest 'bieda' dlatego tylna półka nie miała wcale głośników, ani ori maskownic na głośniki, dlatego też kupiłem pionieery z maskownicami. Szyby i tak będą ciemne więc nie będzie widu, że są nie ori głośniki. Ważne, że czysto pukają
TOM3K Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 no bieda jak w większości Bpiątek ... ale zawsze można dorzucić troche
danzan Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 no bieda jak w większości Bpiątek ... ale zawsze można dorzucić troche Bez przesady, ziomek ma z beżowym środkiem, nagłośnieniem BOSE, klimatronikiem itp. a ten sam rocznik.
TOM3K Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 no ok ale jest dużo słabo wyposażonych Ty nie masz klimy ? ;o
danzan Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Siema koledzy, sory że tak długo nic nie opisywałem, ale zasadniczo przy aucie nie zmieniłem nic na zewnątrz bo za to wezmę się dopiero na wiosnę. Dużo zmieniło się pod maską. Właściwie silnik przeszedł lekkie odmładzanie. Do wymiany poszło: * uszczelniacze na wałku i wale * uszczelnienie pompy paliwa * rozrząd * uszczelki pod pokrywą zaworów i miską olejową * popychacze * olej, filtry, płyny. * komplet przedniego zawieszenia ( jeszcze w kartonie, poczeka chyba do wiosny).Po tych wszystkich wymianach silnik chodzi jak pszczółka, nie klepie, nie stuka - no na postoju prawie jak 2.5tdi Ale pojawił się pewien problem i mam nadzieję, że ktoś z was będzie miał rozeznanie i mi podpowie, otóż: po wymianie tego wszystkiego co wymieniłem pojawiły się dwie rzeczy, które wcześniej nie występowały: * jak auto trochę postoi, to odpala znacznie gorzej niż przed remontem. wcześniej odpalała w szybciej niż sekundę albo i mniej - pół obrotu i silnik gadał, a teraz musi przekręcić z 6-7 razy, zanim zapali.* drugie to nalot z sadzy na końcówkach wydechu. nigdy wcześniej go nie było. wypolerowałem końcówki i były czyste jak jajka przez prawie 9000km, a po remoncie okopcone gdzieś po 500km. Co może być przyczyną? Ponadto, gwint odkładam do wiosny bo słyszałem że bardzo niszczeje zimą. Alufelgi ze zdjęć sprzedane i jeżdżę na czarnych stalówkach. Zdecydowałem się na felgi i już zbieram siano, będą to albo Dare RS, albo BBS CH. Intercooler nadal chcę włożyć duży, ale kwasówkę sobie odpuszczę bo zanosi się cięższy okres z kasą. Co sądzicie o wyborze kół, no i bardzo proszę o jakieś pomysły odnośnie dwóch wyżej wymienionych kłopotków, które wyszły po poskładaniu wszystkiego do kupy. Pozdro! Dorzucam zdjęcie. Od ostatnich fotek różni się tylko przebiegiem. Przybyło jej około 10000
kujawaPGN Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 czyżby nie ustawiony kąt po zmianie rozrządu?
danzan Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 Jakaś rada jak go ustawić ponownie na miejsce? Bez ściągania paska się nie obejdzie pewnie, co? Ustawiany był na znaczniki na kole zamachowym, w tym otworze który jest za blokiem.
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Kat wtrysku. Poszukaj a znajdzies jak ale bez Vag sie nie obejdzie.
danzan Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie, miałem wyciek spod dekielka pompy paliwa. Wymieniłem uszczelkę na nową, ale nadal po bloku i kolektorze spływa jakiś płyn i jest mokro. Pompa sucha jak pieprz więc to nie ona. Jakieś pomysły co może być wadliwe? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez danzan
PiterA4 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 sprawdz co to za ciecz plyn chlodniczy??
danzan Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 sprawdz co to za ciecz plyn chlodniczy?? Wygląda mi i w konsystencji podobne do oleju. Jestem raczej pewny, że to olej ponieważ poziom płynu chłodniczego się nie zmienia. A w silniku wszystko co uszczelnia jest wymienione na nowe. Uszczelniacze wałków, uszczelka pod pokrywą zaworów i inne. Nie mam pomysłów co skąd może to ciec
wesz82 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Uzupełnij profil bo trzeba wracać po 1szego posta bo nie wiadomo co to za auto Uszczelka pokrywy,co z tego ze zmieniona jak pokrywa moze byc krzywa i na marne to-dawałeś silikon??? Odma,popatrz dobrze jej wyjście czy jest cała. Uszczelka w podstawie filtra oleju. Uszczelniacz wału po obu stronach,musisz zajrzeć w kanał,odsłonić obudowę rozrządu.
danzan Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Moja bieda w zimowej odsłonie. Po słowie z kolegą z forum o gwint Aczkolwiek trafiła mi się ciekawa propozycja i mogę nabyć moje auto marzeń więc kto wie czy się z Audi nie pożegnam. Wyciek z silnika zlokalizowany - sączy się spod pokrywy zaworów. Do głowy by mi nie przyszło, żeby uszczelka po jednym miesiącu zaczęła puszczać olej. Musiała się cholera źle ułożyć, albo pokrywa przegięta i puszcza Z Audi spędziłem bardzo fajną sobotę. Wyczyściłem ją w środku, dokładnie umyłem, nawoskowałem. W końcu rozpakowałem prezenty od narzeczonej z czego bardzo się ucieszyła, a jeszcze bardziej z efektu. Wyglądało to tak: Niestety kilka godzin później w Bydgoszczy pewien Pan zapomniał zatrzymać się na swoim czerwonym, kiedy to ja miałem zielone, no i skończyło się CAŁE SZCZĘŚCIE tylko tak:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się