Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 TDi] Bieda po lifcie, delikatny sleeper + gwint, 18zoll, czysto i nisko.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów po raz trzeci!

Chciałbym przedstawić moje już trzecie Audi A4, drugie z silnikiem AHU. Pierwsza była bardzo dojechana, potem przesiadłem się na wolnossącego avanta zmodzonego pod maską ale drastycznie łakomego na benzynę, a teraz jest trzecia i zdecydowanie najlepsza z nich wszystkich. Fabryczny polift, nie dojechana jak na taki wiek i w całkiem przyzwoitym stanie.

Silnik- seria, 90km, oznaczenie AHU, pracuje równo, przyspiesza znacznie lepiej niż poprzedniczka z AHU, dużo ciszej wewnątrz

Zawias- seria i jak przystało na aluminiowe zawieszenie klekocze jak grzechotka.

Wyposażenie- pół na pół powiedziałbym, ponieważ ma więcej poduszek, ale kosztem klimy. Dla mnie ok, gdyż od klimy choruję na momencie.

Plany? Plany są delikatne. Ma być ładnie i czysto, nic więcej nic mniej.

* do zimy przede wszystkim chcę wmontować gwint

* jeszcze w tym roku duży intercooler z dolotem z kwasówki

* program wykonany profesjonalnie

* na koniec może wtryski 0.216 jeśli poczuję głód mocy

* polerka karoserii już była wykonana, ale zlecę poprawkę za niedługo

* okropnie nakręciłem się ale 18 calowe RH ZW1 ( ale może zasugerujecie mi jakieś inne ładne, mogą być też 17 i nie koniecznie 2 częściowe czy z rantem)

* lip na tylną klapę

* delikatne dekoracje na zewnątrz, możliwe że ciemne szyby, czerwone lampy na tył, przytuliłbym chętnie lotkę tylną z S4, lusterka i drobne elementy w okleinę carbon3d?,

* wewnątrz tylko zmiana kolorystyki dekorów ( czarny połysk, albo szczotkowane alu)

* audio już w połowie drogi. zostało tylko wymienić tweetery i 13 w przednich drzwiach. do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać.

IMG_20140906_143709.jpg

IMG_20140906_143722.jpg
IMG_20140906_143732.jpg
IMG_20140906_143814.jpg
Edytowane przez danzan
Opublikowano

Gratki zakupu.

Fotki by się przydały :naughty: :naughty:

Opublikowano

Witam kolegów po raz trzeci!

Chciałbym przedstawić moje już trzecie Audi A4, drugie z silnikiem AHU. Pierwsza była bardzo dojechana, potem przesiadłem się na wolnossącego avanta zmodzonego pod maską ale drastycznie łakomego na benzynę, a teraz jest trzecia i zdecydowanie najlepsza z nich wszystkich. Fabryczny polift, nie dojechana jak na taki wiek i w całkiem przyzwoitym stanie.

Silnik- seria, 90km, oznaczenie AHU, pracuje równo, przyspiesza znacznie lepiej niż poprzedniczka z AHU, dużo ciszej wewnątrz

Zawias- seria i jak przystało na aluminiowe zawieszenie klekocze jak grzechotka.

Wyposażenie- pół na pół powiedziałbym, ponieważ ma więcej poduszek, ale kosztem klimy. Dla mnie ok, gdyż od klimy choruję na momencie.

Plany? Plany są delikatne. Ma być ładnie i czysto, nic więcej nic mniej.

* do zimy przede wszystkim chcę wmontować gwint

* jeszcze w tym roku duży intercooler z dolotem z kwasówki

* program wykonany profesjonalnie

* na koniec może wtryski 0.216 jeśli poczuję głód mocy

* polerka karoserii już była wykonana, ale zlecę poprawkę za niedługo

* okropnie nakręciłem się ale 18 calowe RH ZW1 ( ale może zasugerujecie mi jakieś inne ładne, mogą być też 17 i nie koniecznie 2 częściowe czy z rantem)

* lip na tylną klapę

* delikatne dekoracje na zewnątrz, możliwe że ciemne szyby, czerwone lampy na tył, przytuliłbym chętnie lotkę tylną z S4, lusterka i drobne elementy w okleinę carbon3d?,

* wewnątrz tylko zmiana kolorystyki dekorów ( czarny połysk, albo szczotkowane alu)

* audio już w połowie drogi. zostało tylko wymienić tweetery i 13 w przednich drzwiach. do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać.

IMG_20140906_143709.jpg

IMG_20140906_143722.jpg
IMG_20140906_143732.jpg
IMG_20140906_143814.jpg

Od razu rzucam pytanie do kolegów z kujawsko-pomorskiego. Mianowicie, czy jest tu ktoś, lub ma znajomych którzy wykonują, tudzież wiedzą gdzie można kupić idealnie dopasowany pod silnik zestaw dużego IC wraz ze wszystkim co potrzebne. Wiem, że są na allegro, już sprawdziłem. Jednakże wiadomo, że lepiej jest złapać w rękę niż wgapiać się w monitor.

Gratki zakupu.

Fotki by się przydały :naughty: :naughty:

Już są, dawno nie byłem na forum i pozapominałem jak się je poprawnie wrzuca :grin:

Opublikowano
do tyłu wpadły 13 Pioneera żeby nie robić za dużo hałasu, a jedynie czysto grać.

A z tyłu przypadkiem nie ma 16cm?

Opublikowano (edytowane)

Chodzi mu chyba o półke z tyłu ;)

a co do autka to ładne widać :)

Edytowane przez Tomaszia4
Opublikowano

Samochód zacny :) planów widać trochę no gwint to podstawa faktycznie do zimy zrobić no i wtryski - to też warto zrobić :)

Opublikowano

Chodzi mu chyba o półke z tyłu ;)

a co do autka to ładne widać :)

Tak o półkę z tyłu, ale tak jak napisałem w tytule jest 'bieda' dlatego tylna półka nie miała wcale głośników, ani ori maskownic na głośniki, dlatego też kupiłem pionieery z maskownicami. Szyby i tak będą ciemne więc nie będzie widu, że są nie ori głośniki. Ważne, że czysto pukają :D

Opublikowano

no bieda jak w większości Bpiątek ... ale zawsze można dorzucić troche :)

Opublikowano

no bieda jak w większości Bpiątek ... ale zawsze można dorzucić troche :)

Bez przesady, ziomek ma z beżowym środkiem, nagłośnieniem BOSE, klimatronikiem itp. a ten sam rocznik.

Opublikowano

no ok ale jest dużo słabo wyposażonych :) Ty nie masz klimy ? ;o

Opublikowano

Siema koledzy, sory że tak długo nic nie opisywałem, ale zasadniczo przy aucie nie zmieniłem nic na zewnątrz bo za to wezmę się dopiero na wiosnę. Dużo zmieniło się pod maską. Właściwie silnik przeszedł lekkie odmładzanie. Do wymiany poszło:

* uszczelniacze na wałku i wale

* uszczelnienie pompy paliwa

* rozrząd

* uszczelki pod pokrywą zaworów i miską olejową

* popychacze

* olej, filtry, płyny.

* komplet przedniego zawieszenia ( jeszcze w kartonie, poczeka chyba do wiosny).

Po tych wszystkich wymianach silnik chodzi jak pszczółka, nie klepie, nie stuka - no na postoju prawie jak 2.5tdi :D Ale pojawił się pewien problem i mam nadzieję, że ktoś z was będzie miał rozeznanie i mi podpowie, otóż: po wymianie tego wszystkiego co wymieniłem pojawiły się dwie rzeczy, które wcześniej nie występowały:

* jak auto trochę postoi, to odpala znacznie gorzej niż przed remontem. wcześniej odpalała w szybciej niż sekundę albo i mniej - pół obrotu i silnik gadał, a teraz musi przekręcić z 6-7 razy, zanim zapali.
* drugie to nalot z sadzy na końcówkach wydechu. nigdy wcześniej go nie było. wypolerowałem końcówki i były czyste jak jajka przez prawie 9000km, a po remoncie okopcone gdzieś po 500km. Co może być przyczyną? :kwasny:

Ponadto, gwint odkładam do wiosny bo słyszałem że bardzo niszczeje zimą. Alufelgi ze zdjęć sprzedane i jeżdżę na czarnych stalówkach. Zdecydowałem się na felgi i już zbieram siano, będą to albo Dare RS, albo BBS CH. Intercooler nadal chcę włożyć duży, ale kwasówkę sobie odpuszczę bo zanosi się cięższy okres z kasą.

Co sądzicie o wyborze kół, no i bardzo proszę o jakieś pomysły odnośnie dwóch wyżej wymienionych kłopotków, które wyszły po poskładaniu wszystkiego do kupy. Pozdro! :)


Dorzucam zdjęcie. Od ostatnich fotek różni się tylko przebiegiem. Przybyło jej około 10000 :wink:

20141111_140151.jpg

Opublikowano

czyżby nie ustawiony kąt po zmianie rozrządu?

Opublikowano

Jakaś rada jak go ustawić ponownie na miejsce? Bez ściągania paska się nie obejdzie pewnie, co? Ustawiany był na znaczniki na kole zamachowym, w tym otworze który jest za blokiem.

Opublikowano

Kat wtrysku.

Poszukaj a znajdzies jak ale bez Vag sie nie obejdzie.

Opublikowano

Dobra baza do modów :D

Opublikowano (edytowane)

Panowie, miałem wyciek spod dekielka pompy paliwa. Wymieniłem uszczelkę na nową, ale nadal po bloku i kolektorze spływa jakiś płyn i jest mokro. Pompa sucha jak pieprz więc to nie ona. Jakieś pomysły co może być wadliwe?

Edytowane przez danzan
Opublikowano

sprawdz co to za ciecz plyn chlodniczy??

Opublikowano

sprawdz co to za ciecz plyn chlodniczy??

Wygląda mi i w konsystencji podobne do oleju. Jestem raczej pewny, że to olej ponieważ poziom płynu chłodniczego się nie zmienia. A w silniku wszystko co uszczelnia jest wymienione na nowe. Uszczelniacze wałków, uszczelka pod pokrywą zaworów i inne. Nie mam pomysłów co skąd może to ciec :kwasny:

Opublikowano

Uzupełnij profil bo trzeba wracać po 1szego posta bo nie wiadomo co to za auto :wink:

Uszczelka pokrywy,co z tego ze zmieniona jak pokrywa moze byc krzywa i na marne to-dawałeś silikon???

Odma,popatrz dobrze jej wyjście czy jest cała.

Uszczelka w podstawie filtra oleju.

Uszczelniacz wału po obu stronach,musisz zajrzeć w kanał,odsłonić obudowę rozrządu.

Opublikowano

Moja bieda w zimowej odsłonie. Po słowie z kolegą z forum o gwint :banan: Aczkolwiek trafiła mi się ciekawa propozycja i mogę nabyć moje auto marzeń więc kto wie czy się z Audi nie pożegnam. Wyciek z silnika zlokalizowany - sączy się spod pokrywy zaworów. Do głowy by mi nie przyszło, żeby uszczelka po jednym miesiącu zaczęła puszczać olej. Musiała się cholera źle ułożyć, albo pokrywa przegięta i puszcza :kwasny:

20141229_134935.jpg


Z Audi spędziłem bardzo fajną sobotę. Wyczyściłem ją w środku, dokładnie umyłem, nawoskowałem. W końcu rozpakowałem prezenty od narzeczonej z czego bardzo się ucieszyła, a jeszcze bardziej z efektu. Wyglądało to tak: :D

20150116_142753.jpg
20150116_142805.jpg

Niestety kilka godzin później w Bydgoszczy pewien Pan zapomniał zatrzymać się na swoim czerwonym, kiedy to ja miałem zielone, no i skończyło się CAŁE SZCZĘŚCIE tylko tak:

20150117_205826.jpg

20150117_211422.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...