Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ocena instalacji lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam zamiar założyc gaz w swojej niuni...nie znam sie na tym kompletnie i z góry przepraszam jeśli pomy się w nazwie podzespołow...

dzwoniłem do warsztatu do siedlec, i powiedziałem ze chciałbym nie najdrozsza instalacje ale tez nie najtansza...prozpozycja brzmiała:

2400zł a podzespoly:

parownik silver (cośtam)
listwy hana
elektryka tech 4

i jakie sa wasze opinie jeśłi chodzi a audi 1.8t 163 km...

Opublikowano

Ta jednostka bardzo dobrze znosi gaz, parownik to KME silver i starczy do tego silnika, wtryski bym odpuścił i wziął barracudy, jednostki sterującej nie znam :eusathink:

Opublikowano

lpgtech

Opublikowano

może ktoś jeszcze się wypowie? dzieki quattro

Opublikowano

czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia i jedne i drugie są ok, wazne aby to dobrze wystroić i oczywiscie ściaganie kolektora podczas wiercenia miejsca na wkretki,

elektronika lpgtech jak najbardziej ok, albo stag.

nie jest to trudna jednostka do gazowania, wazne aby dobrze wytroić i bedzie latać

Opublikowano

dziękuje można zamknąć:)

Opublikowano (edytowane)

czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia

Tak? Na barracudy mam 100 000 gwarancji a na hany?

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano (edytowane)

czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia

Tak? Na barracudy mam 100 000 gwarancji na na hany?

ale producent może się na to wypiąć,bo powie że tankowałeś zły gaz-zawsze idzie coś znaleźć

Edytowane przez darko
Opublikowano

Mam u siebie Stag 4 plus, reduktor Ac01, wtryski Ac w01. Ponad rok śmiga. Dałem 2400.

Opublikowano

ale producent może się na to wypiąć,bo powie że tankowałeś zły gaz-zawsze idzie coś znaleźć

Zawsze lepiej reklamować w polskiej a nie koreańskiej firmie

Opublikowano (edytowane)

Mam u siebie Stag 4 plus, reduktor Ac01, wtryski Ac w01.

ostanio stroiłem a3 180ps, na takich wtryskach i alasce i nie dało sie tego zrobić, tak jak bym chciał. szarpanie juz mniejszcze ale zostało jeszcze.

ponoć na gwarancji wiec zalecona wymiana :)

Edytowane przez kosmo.a3
Opublikowano

A u mnie spec od gazu nie miał żadnego problemu i tak jak mówię ponad rok i jest ok. Oczywiście przeglądy, wymiany filterków itp.

Opublikowano

Alaska to 90 km jest dobra a nie do 180 :-)

Opublikowano (edytowane)

juz po zabiegu . a wiec hana czerwone z tego co widizalem , zamiast lpgtech 4 wlozyli mi stag 4 plus , mowili ze to praktycznie to samo:) ocena po jednym dniu uzytkowania jest jak narazie rewelka, zobaczymy ile mi spali na 100 :) brak jakiej kolwiek roznicy w jezdzie na gazie od jazdy na pb. podczas recznego przełączania lpg na pb i odwrotnie podczas jazdy rowniez zero roznicy, nie da sie nawet tego wyczuc ani zauwazyc :)

ogólnie jaram sie jak ksiądz nowymi ministrantami :) przy jezdzie ok 1500 do 2000 km na miesiac zwroci mi sie po poł roku :)


a teraz troche powagi... mam pierwszy raz w zyciu do czynienia z lpg...

chciałbym zapytac sie tych co wiedzą o czym mam pamietac , co wymieniać co ile tyś km itd itd??

Edytowane przez przem88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...