przem88 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 witam. mam zamiar założyc gaz w swojej niuni...nie znam sie na tym kompletnie i z góry przepraszam jeśli pomy się w nazwie podzespołow... dzwoniłem do warsztatu do siedlec, i powiedziałem ze chciałbym nie najdrozsza instalacje ale tez nie najtansza...prozpozycja brzmiała: 2400zł a podzespoly: parownik silver (cośtam)listwy hanaelektryka tech 4 i jakie sa wasze opinie jeśłi chodzi a audi 1.8t 163 km...
_quattro_ Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Ta jednostka bardzo dobrze znosi gaz, parownik to KME silver i starczy do tego silnika, wtryski bym odpuścił i wziął barracudy, jednostki sterującej nie znam
przem88 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 może ktoś jeszcze się wypowie? dzieki quattro
kosmo.a3 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia i jedne i drugie są ok, wazne aby to dobrze wystroić i oczywiscie ściaganie kolektora podczas wiercenia miejsca na wkretki, elektronika lpgtech jak najbardziej ok, albo stag. nie jest to trudna jednostka do gazowania, wazne aby dobrze wytroić i bedzie latać
_quattro_ Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia Tak? Na barracudy mam 100 000 gwarancji a na hany? Edytowane 14 Września 2014 przez _quattro_
darko Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) czy to bedą hany czy barakudy to nie bedzie miało znaczenia Tak? Na barracudy mam 100 000 gwarancji na na hany? ale producent może się na to wypiąć,bo powie że tankowałeś zły gaz-zawsze idzie coś znaleźć Edytowane 14 Września 2014 przez darko
jacek70 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Mam u siebie Stag 4 plus, reduktor Ac01, wtryski Ac w01. Ponad rok śmiga. Dałem 2400.
_quattro_ Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 ale producent może się na to wypiąć,bo powie że tankowałeś zły gaz-zawsze idzie coś znaleźć Zawsze lepiej reklamować w polskiej a nie koreańskiej firmie
kosmo.a3 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Mam u siebie Stag 4 plus, reduktor Ac01, wtryski Ac w01. ostanio stroiłem a3 180ps, na takich wtryskach i alasce i nie dało sie tego zrobić, tak jak bym chciał. szarpanie juz mniejszcze ale zostało jeszcze. ponoć na gwarancji wiec zalecona wymiana Edytowane 14 Września 2014 przez kosmo.a3
jacek70 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 A u mnie spec od gazu nie miał żadnego problemu i tak jak mówię ponad rok i jest ok. Oczywiście przeglądy, wymiany filterków itp.
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Alaska to 90 km jest dobra a nie do 180 :-)
przem88 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) juz po zabiegu . a wiec hana czerwone z tego co widizalem , zamiast lpgtech 4 wlozyli mi stag 4 plus , mowili ze to praktycznie to samo:) ocena po jednym dniu uzytkowania jest jak narazie rewelka, zobaczymy ile mi spali na 100 brak jakiej kolwiek roznicy w jezdzie na gazie od jazdy na pb. podczas recznego przełączania lpg na pb i odwrotnie podczas jazdy rowniez zero roznicy, nie da sie nawet tego wyczuc ani zauwazyc ogólnie jaram sie jak ksiądz nowymi ministrantami przy jezdzie ok 1500 do 2000 km na miesiac zwroci mi sie po poł roku a teraz troche powagi... mam pierwszy raz w zyciu do czynienia z lpg... chciałbym zapytac sie tych co wiedzą o czym mam pamietac , co wymieniać co ile tyś km itd itd?? Edytowane 18 Września 2014 przez przem88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się