Arkadiush Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Witam serdecznie. Mam u siebie w aucie kończącą się przepustnice. Kupiłem używkę która po kodzie części pokazuje że jest od 1.6 lub 1.8 aczkolwiek jak ją podłączyłem do auta po zrobieniu wszystkim wyczyszczeniu kalibracji adaptacji obroty trzymają 2 tys obrotów ani niżej ani wyżej podjechałem do znajomego elektryka podłożył ją do paska 1.8T b5 i tam przepustnica od razu złapała 900 a u mnie cały czas 2 tys obrotów co to może być Panowie ? Etka pokazuje że przepustnica jest od 1.6 i 1.8 a u mnie nie idzie jej zaadaptować ;/ Jakieś pomysły na to ?
jacek70 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 A na Twojej ori to jakie masz obroty. Też wysokie czy ok.
Arkadiush Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 A na Twojej ori to jakie masz obroty. Też wysokie czy ok. na mojej na której mam w aucie normalnie 850-900 jakoś tak
Arkadiush Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 no to może walnięta ta używka w pasku b5 w 1.8T przepustnica działa normalnie a u mnie tylko trzyma 2 tys obrotów ;/ macie jakiś pomysł ?
ja74687 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Odłącz mu aku na noc, rano po podłączeniu zrób adaptację z kluczyka ( kilkadziesiąt razy pisałem jak musisz sobie odnaleźć ) i napisz czy pomogło
Arkadiush Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Odłącz mu aku na noc, rano po podłączeniu zrób adaptację z kluczyka ( kilkadziesiąt razy pisałem jak musisz sobie odnaleźć ) i napisz czy pomogło kolego to robiłem wsio na nowej i nic nie bangla ;/
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 W jaki sposób ją czysciłes ? najpierw ona była czyszczona przez elekryka adaptowana itp i nic trzyma cały czas obroty 2 tys a według nr na niej wychodzi 1.6 1.8
Dev Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 ale jak była czyszczona ? ile razy podczas czyszczenia była otwierana i zamykana przepusutnica ?
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 ale jak była czyszczona ? ile razy podczas czyszczenia była otwierana i zamykana przepusutnica ? Dev nie wiem ale coś gadał o benzynie ekstrakcyjna
Dev Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 te przepustnice czysci sie za jednym otwarciem jak ten Twój cudak otwierał i zamykał przepustnice podczas czyszczenia to tak własnie bedzie sie zachowywac musisz troche pojezdzic zanim sie uspokoi
darko Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 raczej ilość otwierania i zamykania niepodłączonej przepustnicy nic tu nie ma do rzeczy, nieraz już czyściłem przepustnice-ileś tam razy otwierana i zamykana a po podłączeniu wszystko działało normalnie
Dev Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) sranie w banie, co rusz przyjezdzaja do mnie ludzie po takich zabiegach i z takimi samymi problemami silnik przed czyszczeniem zachowywal sie normalnie a po czysczeniu zaczął świrować to co, źle wyczyscicli ? źle poskładali ? nie, bawili sie przepustnicą jak dziecko zapałkami Edytowane 27 Września 2014 przez Dev
Tomek 33 Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 A czy ktoś może ma schemat elektryczny tych przepustnic? Moja padła nie można zaadaptować. Wie ktoś może jak miernikiem posprawdzac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się