Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 1.8T 150KM zwiększenie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przemek11

Z tego co wiem to do szybkiej jazdy potrzebna jest moc a nie Nm,chcesz dużo momentu to kup sobie diesla,do czego Ci Nm potrzebny? bedziesz ciągną przyczepy ze żwirem? czy chcesz szybko sckończyć sprzęgło?

Opublikowano (edytowane)

no tak masz w pewnym sensie racje, ale z tego co się orientuje Nm dają elastycznosc autu, np podczas wyprzedzania na tracie, zeby nie bawic sie w redukcje jak chcesz cieżarówke dymnąć tylko zeby ciagnął elegancko z 5 :)

kiedyś czytałem na temat KM i Nm co daje jedno co daje drugie i które kiedy że tak powiem się przydaje, ale nie pamietam juz tego dokładnie, kto pamieta ten sie wypowie co i jak:)

znalazłem coś takiego na szybko http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html

jednym słowem moc (KM) wynikają z momentu (Nm) z tego co ja zrozumiałem...

Każdy samochód, na każdym biegu, przyśpiesza w tempie, które dokładnie pokrywa się z krzywą momentu obrotowego. Auto przyspiesza najmocniej w momencie, gdy moment obrotowy osiąga dokładnie najwyższą wartość. Poniżej i powyżej tej wartości przyśpieszenie jest mniejsze. 100 niutonometrów momentu będzie “ciągnęło” tak samo mocno przy 2000 obrotów jak i przy 4000 obr, podczas gdy moc będzie podwojona. Dlatego moc nie jest szczególnie ważna z perspektywy odczuć kierowcy i równa jest momentowi obr. tylko przy 5252 obr. / min, gdzie krzywe mocy i momentu się przecinają.

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350).

Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka :) ale to już inny budżet

Opublikowano

Na kompie od AGU

Opublikowano

ja planuje jeśli się uporam z silnikiem zwiekszenie tak do ok 200KM tak jak piszesz ogarnąć DP i do tego soft i wtedy zoabczyć ile da rade wyciągnać z tego silnika żeby jeszcze troche pojeździć

bo zmienianie turbo, wtryski i innych gratów to jednak juz są koszty spore

Opublikowano

Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350).

Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka :) ale to już inny budżet

Dokładnie tak. :thumbup1:

Opublikowano

witam

mam ten sam zamiar podnieść moc w swojej a4 bo poprzednio gotowcem się nie udało :wallbash: mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03s, fmic,więkrze wtryski katalizator wycięty i czy wtedy jest szansa osiągnąć 240KM?

Opublikowano

Bedziesz bardzo blisko.

Opublikowano

hmm słabo bo z moim szczęściem będzie jakieś 210KM

może dopłacić i z wirnikiem od tfsi zrobić?

Opublikowano

Najpierw doprowadz silnik z osprzetem do porządku, potem reszta.

Opublikowano

raczej wszystko z nim ok. Tylko ostatnio z gotowcem miałem problem bo spalanie stukowe było to wyrzuciłem tamte ECU i wstawiłem fabryczne teraz wszystko jest ok jak było.

Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu?

Opublikowano

mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03swiękrze wtryski

może ktoś rozwinąć myśl i powiedzieć jak przerobić na hybrydę, co takiego trzeba zrobić i co to w ogóle dokładnie jest to turbo hybryda?

większe wtryski - tzn jakie chcesz wsadzić wtryski? i czy to się łączy jakoś z wtryskami od gazu? bo ja mam np hana niebieskie i czy to już się zalicza jako większe wtryski? :D



Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu?

w jakiej cenie masz możliwość importu? jak cos to priv

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

hybryda czyli fabryczna turbina z wstawionym większym wirnikiem od strony zimnej. Wtryski większe w sensie od benzyny np od bex'a i LPG bo mam zielone hany a niebieskie z tego co pamiętam są 60km na cyl.

A jeszcze spytam przelotowy wydech 2,5" dużo da?

Edytowane przez barszcz91
Opublikowano

do 240km starcza 60mm , 2.5cala do 300koni starczy, ale nie jest tak że jak ma się k03 i wydech 2.5 cala to poprawi to moc o 10-30koni, 60mm daje rade w zupelnosci na potrzeby k03s czy hybrydy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Cos w tych Twoich obliczeniach sie nie zagadza...

60mm do 240kM

2,5" do 300kM

Policz to dokładnie a zobaczysz że walnales gafe

Predzej 2,75" lub 3"

Opublikowano (edytowane)

2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM :)

3" teoretycznie da rade przy 600KM

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

dev- chodzilo mi o to że nie ma sensu dawać 2.5cala do 240km , 60mm wystarczy z zapasem.

2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM :)

3" teoretycznie da rade przy 600KM

dokladnie tak wynika z moich doswiadczeń do 400-500km.

Opublikowano

A jaka jest różnica w srednicy pomiedzy 60mm a 2.5" ???

Opublikowano

myślę że to nie ma bardzo dużej różnicy w końcu wiadome 60mm = 6cm, a 2,5" to ok 6,35cm

czy to odgrywa aż tak dużą różnice?

tak na moje rozumowanie to miedzy 60mm a 2,5" większą role będzie odgrywało to który wydech będzie bardziej że tak powiem przelotowy,

Opublikowano

Też się podepnę. Mam AEB'a i dotychczasowo poprzedni właściciel zrobił:

- DP 2.75" + reszta wydechu 2.5"

- TIP pod maską

- IC z Alfy 2.0T

. Przed tymi modami programem osiągnięto ~185/280.

Co dalej. Jakie wtryski i turbo, żeby było to 240-250KM? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...