kamilb5 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 przemek11 Z tego co wiem to do szybkiej jazdy potrzebna jest moc a nie Nm,chcesz dużo momentu to kup sobie diesla,do czego Ci Nm potrzebny? bedziesz ciągną przyczepy ze żwirem? czy chcesz szybko sckończyć sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) no tak masz w pewnym sensie racje, ale z tego co się orientuje Nm dają elastycznosc autu, np podczas wyprzedzania na tracie, zeby nie bawic sie w redukcje jak chcesz cieżarówke dymnąć tylko zeby ciagnął elegancko z 5 kiedyś czytałem na temat KM i Nm co daje jedno co daje drugie i które kiedy że tak powiem się przydaje, ale nie pamietam juz tego dokładnie, kto pamieta ten sie wypowie co i jak:) znalazłem coś takiego na szybko http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html jednym słowem moc (KM) wynikają z momentu (Nm) z tego co ja zrozumiałem... Każdy samochód, na każdym biegu, przyśpiesza w tempie, które dokładnie pokrywa się z krzywą momentu obrotowego. Auto przyspiesza najmocniej w momencie, gdy moment obrotowy osiąga dokładnie najwyższą wartość. Poniżej i powyżej tej wartości przyśpieszenie jest mniejsze. 100 niutonometrów momentu będzie “ciągnęło” tak samo mocno przy 2000 obrotów jak i przy 4000 obr, podczas gdy moc będzie podwojona. Dlatego moc nie jest szczególnie ważna z perspektywy odczuć kierowcy i równa jest momentowi obr. tylko przy 5252 obr. / min, gdzie krzywe mocy i momentu się przecinają. Edytowane 24 Września 2014 przez przemek11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350). Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka ale to już inny budżet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Na kompie od AGU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 ja planuje jeśli się uporam z silnikiem zwiekszenie tak do ok 200KM tak jak piszesz ogarnąć DP i do tego soft i wtedy zoabczyć ile da rade wyciągnać z tego silnika żeby jeszcze troche pojeździć bo zmienianie turbo, wtryski i innych gratów to jednak juz są koszty spore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350). Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka ale to już inny budżet Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 witam mam ten sam zamiar podnieść moc w swojej a4 bo poprzednio gotowcem się nie udało mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03s, fmic,więkrze wtryski katalizator wycięty i czy wtedy jest szansa osiągnąć 240KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Bedziesz bardzo blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 hmm słabo bo z moim szczęściem będzie jakieś 210KM może dopłacić i z wirnikiem od tfsi zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Najpierw doprowadz silnik z osprzetem do porządku, potem reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 raczej wszystko z nim ok. Tylko ostatnio z gotowcem miałem problem bo spalanie stukowe było to wyrzuciłem tamte ECU i wstawiłem fabryczne teraz wszystko jest ok jak było. Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03swiękrze wtryski może ktoś rozwinąć myśl i powiedzieć jak przerobić na hybrydę, co takiego trzeba zrobić i co to w ogóle dokładnie jest to turbo hybryda? większe wtryski - tzn jakie chcesz wsadzić wtryski? i czy to się łączy jakoś z wtryskami od gazu? bo ja mam np hana niebieskie i czy to już się zalicza jako większe wtryski? Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu? w jakiej cenie masz możliwość importu? jak cos to priv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) hybryda czyli fabryczna turbina z wstawionym większym wirnikiem od strony zimnej. Wtryski większe w sensie od benzyny np od bex'a i LPG bo mam zielone hany a niebieskie z tego co pamiętam są 60km na cyl. A jeszcze spytam przelotowy wydech 2,5" dużo da? Edytowane 6 Października 2014 przez barszcz91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 do 240km starcza 60mm , 2.5cala do 300koni starczy, ale nie jest tak że jak ma się k03 i wydech 2.5 cala to poprawi to moc o 10-30koni, 60mm daje rade w zupelnosci na potrzeby k03s czy hybrydy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Cos w tych Twoich obliczeniach sie nie zagadza... 60mm do 240kM 2,5" do 300kM Policz to dokładnie a zobaczysz że walnales gafe Predzej 2,75" lub 3" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) 2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM 3" teoretycznie da rade przy 600KM Edytowane 9 Października 2014 przez marcindlug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 dev- chodzilo mi o to że nie ma sensu dawać 2.5cala do 240km , 60mm wystarczy z zapasem. 2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM 3" teoretycznie da rade przy 600KM dokladnie tak wynika z moich doswiadczeń do 400-500km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 A jaka jest różnica w srednicy pomiedzy 60mm a 2.5" ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 myślę że to nie ma bardzo dużej różnicy w końcu wiadome 60mm = 6cm, a 2,5" to ok 6,35cm czy to odgrywa aż tak dużą różnice? tak na moje rozumowanie to miedzy 60mm a 2,5" większą role będzie odgrywało to który wydech będzie bardziej że tak powiem przelotowy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcino89 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Też się podepnę. Mam AEB'a i dotychczasowo poprzedni właściciel zrobił: - DP 2.75" + reszta wydechu 2.5" - TIP pod maską - IC z Alfy 2.0T . Przed tymi modami programem osiągnięto ~185/280. Co dalej. Jakie wtryski i turbo, żeby było to 240-250KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się