kamilb5 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 przemek11 Z tego co wiem to do szybkiej jazdy potrzebna jest moc a nie Nm,chcesz dużo momentu to kup sobie diesla,do czego Ci Nm potrzebny? bedziesz ciągną przyczepy ze żwirem? czy chcesz szybko sckończyć sprzęgło?
przemek11 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) no tak masz w pewnym sensie racje, ale z tego co się orientuje Nm dają elastycznosc autu, np podczas wyprzedzania na tracie, zeby nie bawic sie w redukcje jak chcesz cieżarówke dymnąć tylko zeby ciagnął elegancko z 5 kiedyś czytałem na temat KM i Nm co daje jedno co daje drugie i które kiedy że tak powiem się przydaje, ale nie pamietam juz tego dokładnie, kto pamieta ten sie wypowie co i jak:) znalazłem coś takiego na szybko http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html jednym słowem moc (KM) wynikają z momentu (Nm) z tego co ja zrozumiałem... Każdy samochód, na każdym biegu, przyśpiesza w tempie, które dokładnie pokrywa się z krzywą momentu obrotowego. Auto przyspiesza najmocniej w momencie, gdy moment obrotowy osiąga dokładnie najwyższą wartość. Poniżej i powyżej tej wartości przyśpieszenie jest mniejsze. 100 niutonometrów momentu będzie “ciągnęło” tak samo mocno przy 2000 obrotów jak i przy 4000 obr, podczas gdy moc będzie podwojona. Dlatego moc nie jest szczególnie ważna z perspektywy odczuć kierowcy i równa jest momentowi obr. tylko przy 5252 obr. / min, gdzie krzywe mocy i momentu się przecinają. Edytowane 24 Września 2014 przez przemek11
Marc!n Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350). Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka ale to już inny budżet
przemek11 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 ja planuje jeśli się uporam z silnikiem zwiekszenie tak do ok 200KM tak jak piszesz ogarnąć DP i do tego soft i wtedy zoabczyć ile da rade wyciągnać z tego silnika żeby jeszcze troche pojeździć bo zmienianie turbo, wtryski i innych gratów to jednak juz są koszty spore
omzig Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Nie ma sięco bawić w kompa z ajl bo d*py nie urywa, jak już to albo DP+soft (+-200KM/300NM) albo k03s+DP, fimic, wtryski i wtedy soft (+-240/350). Wg mnie inne zabawy są bez sensu, no chyba, że td04 czy inna męska szuszarka ale to już inny budżet Dokładnie tak.
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 witam mam ten sam zamiar podnieść moc w swojej a4 bo poprzednio gotowcem się nie udało mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03s, fmic,więkrze wtryski katalizator wycięty i czy wtedy jest szansa osiągnąć 240KM?
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 hmm słabo bo z moim szczęściem będzie jakieś 210KM może dopłacić i z wirnikiem od tfsi zrobić?
Dev Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Najpierw doprowadz silnik z osprzetem do porządku, potem reszta.
barszcz91 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 raczej wszystko z nim ok. Tylko ostatnio z gotowcem miałem problem bo spalanie stukowe było to wyrzuciłem tamte ECU i wstawiłem fabryczne teraz wszystko jest ok jak było. Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu?
przemek11 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03swiękrze wtryski może ktoś rozwinąć myśl i powiedzieć jak przerobić na hybrydę, co takiego trzeba zrobić i co to w ogóle dokładnie jest to turbo hybryda? większe wtryski - tzn jakie chcesz wsadzić wtryski? i czy to się łączy jakoś z wtryskami od gazu? bo ja mam np hana niebieskie i czy to już się zalicza jako większe wtryski? Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu? w jakiej cenie masz możliwość importu? jak cos to priv 1
barszcz91 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) hybryda czyli fabryczna turbina z wstawionym większym wirnikiem od strony zimnej. Wtryski większe w sensie od benzyny np od bex'a i LPG bo mam zielone hany a niebieskie z tego co pamiętam są 60km na cyl. A jeszcze spytam przelotowy wydech 2,5" dużo da? Edytowane 6 Października 2014 przez barszcz91
gregor10 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 do 240km starcza 60mm , 2.5cala do 300koni starczy, ale nie jest tak że jak ma się k03 i wydech 2.5 cala to poprawi to moc o 10-30koni, 60mm daje rade w zupelnosci na potrzeby k03s czy hybrydy 1
Dev Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Cos w tych Twoich obliczeniach sie nie zagadza... 60mm do 240kM 2,5" do 300kM Policz to dokładnie a zobaczysz że walnales gafe Predzej 2,75" lub 3"
marcindlug Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) 2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM 3" teoretycznie da rade przy 600KM Edytowane 9 Października 2014 przez marcindlug
gregor10 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 dev- chodzilo mi o to że nie ma sensu dawać 2.5cala do 240km , 60mm wystarczy z zapasem. 2.5" da rade nawet wyzej niz 300KM 3" teoretycznie da rade przy 600KM dokladnie tak wynika z moich doswiadczeń do 400-500km.
Dev Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 A jaka jest różnica w srednicy pomiedzy 60mm a 2.5" ???
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 myślę że to nie ma bardzo dużej różnicy w końcu wiadome 60mm = 6cm, a 2,5" to ok 6,35cm czy to odgrywa aż tak dużą różnice? tak na moje rozumowanie to miedzy 60mm a 2,5" większą role będzie odgrywało to który wydech będzie bardziej że tak powiem przelotowy,
marcino89 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Też się podepnę. Mam AEB'a i dotychczasowo poprzedni właściciel zrobił: - DP 2.75" + reszta wydechu 2.5" - TIP pod maską - IC z Alfy 2.0T . Przed tymi modami programem osiągnięto ~185/280. Co dalej. Jakie wtryski i turbo, żeby było to 240-250KM?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się