przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pojezdzi owszem ale czy zahamuje ? w to akurat wątpię seryjne hamulce w AEB przestaja działać przy 80km/h gdy zaczniesz hamowac ze 150 A Ty chyba chcesz moc po to aby zap...ć a nie mulić po wiejskich druzkach co ? Zahamuje jak do tej pory nic sie przecież nie pogorszy dzieki temu ze ma większą moc. no chyba że na biegu do końca i silnik bedzie ciągnał zamiast hamulec hamować Czemu seryjne hamulce w AEB przestają hamować przy 80km/h ? I Panowie co z tym sprzęgłem? ile jest w stanie mocy znieść aby wytrzymało?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Seryjne hamulce to padaczka. minimum to 320/30mm ale tutaj zmian jest wiecej, trzeba wywalac zwrotnice i pakowac od S4 oraz półosie z AJLa lub V6tki plus półosie talerzowe ze skrzyni biegów.
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Na bank nie 250 najprostrza metoda na wzmocnienie to wrzucenie sprzegla od awx na seryjny dwumas. Dalej jest komfortowe a jednoczesnie przenosi duzo wiecej niz seryjne aeb. U mnie sprzeglo z awx dawalo rade przy startach z procedury przy ponad 350nm
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 A no własnie, nie mam porównania do innych hebli. Mi się wydaje ze w miare dobrze hamują. ale skoro mówisz ze padaka, musze jednak sądzić że s gówniane
gregor10 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Turbo i wtryski to nie wszystko. musisz miec jeszcze metalowego TIPa, DP, lepszy kolektor wydechowy i duzego ICka inaczej nie ma sensu sie bawic w jakies konkretne moce Dokladnie , turbo kup od dev-a, wtryski np saab , TIP pod turbo, downpipe, tak samo centralny FMIC jest konieczny + soft +montaz gratów samo turbo + fmic +soft +dp +tip+wtryski to mamy już ponad 4kzł na start , potem jeszcze ogarniecie serii typu przeplywka , dv, n75 , pompa paliwa zalezy co jest do wymiany. sprawdzenie kompresji itp i się uzbiera troszkę fantów nie to że strasze , ale tak to wygląda z moich realiów , 70% saamochodów które przyjezdzają najpierw naprawiamy i doprowadzamy do fabryki, czasem głowice też trzeba sciągać , różnie bywa za 2500zł na pewno 230koni nie zrobi , bo samo turbo to jest ~1000zł do tego fmic i wtryski i mamy już ponad 2,5kzł a gdzie soft tip downpipe
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wracajac do pytania od czego zaczac - na dzien dzisiejszy zaczalbym od hebli i biksenonu, pozniej odchwaszczenie silnika i jego higiena a nastepnie turbo, wydech, dolot (tip i fmic + orurowanie) i juz u tunera montaz wtryskow i ewentualnie zmiana przeplywki na wiekszej srednicy jezeli bedzie to konieczne
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Na bank nie 250 też tak mi się wydaje, jakby nie patrzeć to jest 100KM i jakieś ponad 100Nm wiecej niż seria. a do ilu powinno ori wystarczyć? trzeba by MrTea zapytac on ma 210KM i nie wspominał aby sprzegło zmieniał
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Sprzęgło dasz od AWXa spokojnie wytrzyma 230kM a jak chcesz większą moc to pakuj jednomasa taki jak ja mam i do 400kuni wystarczy
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Panowie, ja teraz nie mówie o takich mocach. Ja oscyluje 200- 210KM na więcej mnie nie stać niestety
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pisałem ogolnie o jednomasie, Marcina też jes pierwyj sort. Panowie, ja teraz nie mówie o takich mocach. Ja oscyluje 200- 210KM na więcej mnie nie stać niestety Wiec zbieraj kapustę i rob od razu wszystko na raz, nie ma sensu robic tego stopniowo bo koszty będą wieksze.
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Marcin, teraz przeglądałem Twój profil Powiem tyle: O rzesz k**wa mać (mam nadzieje że moderator mnie nie wyrzuci za te słowa) Nigdy w życiu nie ''łape'' się z inną B5 chyba ze dorobie się Ski Wiec zbieraj kapustę i rob od razu wszystko na raz, nie ma sensu robic tego stopniowo bo koszty będą wieksze. zdaje sobie z tego sprawę, ale nic nie poradze. chyba ze te mody zrobie za 5 lat
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pisałem ogolnie o jednomasie, Marcina też jes pierwyj sort. Wiec zbieraj kapustę i rob od razu wszystko na raz, nie ma sensu robic tego stopniowo bo koszty będą wieksze. zgrywam sie z tym jednomasem wiadomo ze podobna konstrukcja co Twoje wiec musi trzymac i jest to chyba jedna z lepszych opcji na mocne sprzeglo w 1.8T za rozsadne pieniadze jak najbardziej popieram dozbieranie kasy i zrobienie wszystkiego na raz. tzn odchwascic mozna najpierw i tak jezdzic a w miedzy czasie odlozyc hajs na reszte czesci.
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) ja bardziej myslałem nad zmianą wtrysków nawet i z BEXa, wrzuceniem fmic jakbym znalazł jakąś używkę w dobrej cenie i kata wywalić i zgrać to softem. I więcej modów nie mam w planach co do konkretnie tego auta na tym poprzestać Edytowane 29 Grudnia 2014 przez przemek11
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 zawsze zaczyna sie od turbo, to jest najwazniejszy element jak wiesz jakie bedzie takie pakujesz wtryski, wieksze ok ale za malo nie moga byc potem cala reszta a jest tego jak Gregor pisał od ...uja
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 i od chu.. to kosztuje dlatego ja raczje bym poprzestał na tym co napisałem wyżej albo zobił sam soft i cieszył sie troszke mocniejszym autem, przyjemniejszym i spokojniejszym wyprzedzaniem a turbo ori, chyba ze sie nie nadaje juz wtedy du.pa
Imhotet Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 ogarnij serie zeby była seria.. wez turbo od deva + wtryski + dp jedz na soft i bedziesz zadowolony kiedys dorobisz FMIC, TIP zostaw narazie serie albo szukaj od B6 za 50 zł i tyle.
koziol1172 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) i od chu.. to kosztuje dlatego ja raczje bym poprzestał na tym co napisałem wyżej albo zobił sam soft i cieszył sie troszke mocniejszym autem, przyjemniejszym i spokojniejszym wyprzedzaniem a turbo ori, chyba ze sie nie nadaje juz wtedy du.pa Jedyne tanie rozwiązanie to sam program, a najlepiej wrzuć większe wtryski co by to miało zapasu trochę i lepsze do ogarnięcia było na lpg, a już od serii poczujesz przepaść Edytowane 1 Stycznia 2015 przez koziol1172
marcino89 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Właśnie jak pisałem wcześniej u mnie brakuje tylko wtrysków i turbo. IC mam od Alfy 2.0T mały ale gruby, przy pałowaniu przy temp ok +10 stopni jest 24-26 w dolocie więc zobaczymy co pokaża rolki. Tylko jest problem z wystrojeniem, bo mało kto się chce podjąc AEBa, a średnio widzi mi się jechać przez pół Polski. Chce włozyć hybryde i wtryski jakieś 380cc, sprzęgło od AWXa. Liczę na jakieś 230 i bede zadowlony
MrTea Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Gregor10 ładnie Ci wystroi i AEBa i do tego instalacje gazową.. ale fakt ze masz do niego z ... 350km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się