Arcus Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Po przygodzie z b5 przyszły zmiany ale stajnia nadal ta sama. Tak więc trochę większy sedan, jeżdżę nim już prawie dwa m-ce. Kilka dni po zakupie okazało się, że to przekładany anglik ale wszystko działa jak w aucie europejskim i przez to pewnie nawet nie podejrzewałem, że oglądam taki samochód a podchodziłem dwa razy do niego. Na razie jestem zadowolony chociaż silnik mógłby być bardziej żwawy ale wybór padł na taki przez większy komfort serwisowania niż v6 - przynajmniej dla mnie no i w razie niedoborów KM czy Nm można w nim dłubnąć Teraz o aucie: 2000r. (półlift) 234tkm, rok w kraju, jestem drugim właścicielem 1.8T awt 150KM quattro wymieniony olej Valvoline 5w40 i filtry zawieszenie 1be (amorki przód mts) koła 17'' 225/45 ciemne szyby tył klimatronik 2-strefowy sprawny skórzane fotele częściowo elektryczne fis w stanie bdb kierownica z eski podświetlanie nóg, drzwi itp. radio symphony, 8 głośników i sub i takie tam inne standardy image hosting gif image upload no size limit pic host Z planów to polerka kloszy, jakieś bardziej subtelne końcówki wydechu, chip zamiast lpg , koła na zimę, wymiana amortyzatorów z tyłu, może o cal większe koła na przyszły sezon i zobaczymy co dalej. A tak było w dniu zakupu: gifs upload Edytowane 3 Marca 2017 przez Arcus
Maras Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ladne autko. Silnik jak najbardziej ok bo przeciez mozna go sporo podkrecic . Szkoda troche ze anglik byl. Bezawaryjnosci
Arcus Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Szkoda, że sprzedający nic nie wspomniał. Ale słyszałem i na necie czytałem, że to jakaś gwarancja bezwypadkowej przeszłości bo rozbity anglik traci możliwość powtórnego zarejestrowania. Co do silnika to będę go kręcił jak tylko ogarnę to co konieczne.
Maras Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Widze ze numery LUB. Skad jestes ? Moze jakies spocik kiedys? Tez sam szukalem 1.8T Quattro z tym ze avant ale to towar deficytowy jak sie chce kupic w fajnym stanie
Arcus Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Widze ze numery LUB. Skad jestes ?Trochę z Tuszowa , trochę z Prawiednik ;-)
Maras Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 o to ja czesto tamtedy smigam do lublina. Moze kiedys sie gdzis spotkamy na drodze. Mam ramki A4 klubu xenon i czarna ramke grila. A tak ogolnie to granatowy avant
Banan Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Pamiętam że autko było opisywane na A6 klub w tym temacie: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=67411 Co na to wszystko poprzedni właściciel bo osobiście chyba bym udusił za zatajanie takiego info - nie zwróciłeś uwagi na uchwyt na kubek po lewej stronie
Arcus Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Właśnie nie zwracałem uwagi na ten szczegół. Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na ten temat. Poznałem go po skrzynce bezpieczników a później po kodach wyposażenia doszedłem że to był angol. Ale to już po zakupie na moj niefart. Sprzedający pewnie nic nie wspomniał bo nie sprzedałby do dzisiaj tego samochodu. A tak ja będę mial teraz problem przy ewentualnej sprzedaży. Do dzisiaj jednak nie narzekam na samochód. Wszystko działa, szczeliny w nadwoziu jak najbardziej takie same, skóry mogły być dokładane ale zmęczone mocno nie są. Buty na zimę już są ;-) Do tego udrożniona i naprawiona odma (kolanka, trójniki, zaworki itp.) Zobaczymy co dalej... post a picture
Trzesio Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Maras, dnia 23 Wrze 2014 - 08:23, napisał: Widze ze numery LUB. Skad jestes ? Trochę z Tuszowa , trochę z Prawiednik ;-) chyba bardziej z Prawiednik, bo pewnie bym Cie znal przynajmniej z widzenia
Arcus Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 W Prawiednikach od ponad pół roku.;-) Co do auta to nic sie jak na razie nie dzieje. Zrobiona cała odma bo olej puszczał przy filtrze. A tak to turbo dmucha, quattro ryje :-D Ostatnio też montowałem zawór dv bo fabryczny sie skończył. Ale ten też chyba dziwnie działa bo podciśnienie nie jest w stanie utrzymać tłoczka. Sprężyna jest ta najbardziej miękka. Tłoczek aluminiowy chodzi w dwóch oringach. Zaworki tego typu są tak zbudowane? Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek. A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy <okok>
Cross Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Co to za zaworek DV ? Turbo dobrze chodzi przy nim ?
Arcus Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Nie wiem co to jest konkretnie. Jakaś replika forge chyba. Z wymiennymi sprężynkami, może pracować jako bov lub dv. wszystko działa dobrze nawet po programie. Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek. A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy <okok> [ Dodano: 2015-06-12, 18:41 ] Wynikła kolejna duża akcja. Turbina powiedziała bye bye. Chodziła i dmuchała do samego końca. Jeżeli już trzeba to czemu nie coś lepszego od razu. Brałem pod uwagę k03s lub hybrydę. Wybrałem to drugie. No i cały konieczny zestaw niezbędnych gratów. Przy okazji wyleciał wkład z katalizatora. Jedna jego część była luźna i brzęczało mi coś wcześniej na wolnych obrotach. Teraz już wiem co to było. Cała robota nawet fajna. Turbo było dość mocno skręcone z kolektorem ale się udało, no i wybicie kata to była niezła zagrywka. Do tego czyszczenie całego dolotu i wymiana termostatu. Teraz wtryski, może dsmic, korekta softa i może te 240KM wycisnę bo już teraz czuć, że audik chce jechać. W międzyczasie wymieniłem uszczelniacze tylnych półosi Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Arcus
Arcus Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 To jedźmy dalej. Listonosz przyniósł niedawno wtryski z saab'a 2.3t Fmic 700x140x65 też już jedzie. Tak więc coś się będzie dłubać. Stage II prawie osiągnięty. Do końca miesiąca może wszystko będzie wystrojone.
Arcus Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) Tu jeszcze wczorajszy malutki mod - ramka grila w czarny połysk. W planach jeszcze szybkie pozbycie się emblematów z klapy lub zmiana 1.8T na.... np.: 1.2 lub 1.4.... Edytowane 12 Lipca 2015 przez Arcus
chudy30 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 ładnie grill wygląda lampy z poleruj bo widać że nalot na kloszach ładuj z przodu dokładkę z seat cupry fr ona jest uniwersalna do wszystkiego
Arcus Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 Zrobi się i lampy i chyba tą dokładkę. Ale to jak już moc ogarnę. Jest kolejny element.
chudy30 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 no to ładnie na ile celujesz moc w niej
plastuch Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Z nową ramką wygląda bardzo ładnie Ale te emblematy odpuść sobie bo nikt na to nie pójdzie. Najlepiej będzie wyglądać na gładko Edytowane 20 Lipca 2015 przez plastuch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się