Arcus Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 no to ładnie na ile celujesz moc w niejNie celuję. Ile wyjdzie tyle będzie ;-)
Arcus Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 Uwaga.Będzie rzeźba. Aż sam jestem ciekaw efektu końcowego. Szykuje się sporo cięcia i "klejenia". Trochę to potrwa bo czasu mało na takie zabawy. Efekt wieczornego zaniedbywania żony od początku tygodnia. Dobrze, że wyrozumiała i nie było <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> Dolot spawany własnoręcznie ale jest błąd w pomiarach <mysli> . Będę musiał zrezygnować z halogenów :[ Po montażu fmica. Na dworze 20st. Tylko te zapłony jeszcze. Świece nowe pfr6q i paliwo 98. http://vaglog.pl/log_230144.html http://vaglog.pl/log_230143.html Tak po montażu na prawie gotowo. Kratki może uda się jakoś podszlifować. Może wejdą. Ale halogeny napewno nie. Następny plan to sztywny tip i grzybek hks. A później już tylko rozrząd i rozdział silnikowy będę raczej zamykał. Tak jak pisałem. Tip już jest. Produkcja własna. Do tipa filtr hks. Logów jeszcze nie mam a cyferki pewnie pokażą jaka jest różnica. Sapanie dv-ki słychać teraz jakby siedział tam niewiadomo jaki psssykacz. Ciekawe jak zacznie się to nudzić... Co myślicie o tej opcji na przyszły sezon? Bo ja mam trochę zmieszane odczucia. 8,5j r18 et32, gumy 235/40. Jest szansa ze zamulą mi auto? Do tej pory jeździłem na 225/45/17 i nie mam porównania do wiekszych kół.
tommy24 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Nawet dosyć ci to wyszło z tym coolerem. Sam zastanawiłem sie nad centralnym do mnie ale właśnie przez brak czasu odpusciłem temat. Gratuluje modów,oby tak dalej.
Magicbattle Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 musisz pomyslec jeszcze nad odgrodzeniem grzyba od silnika zeby nie dostawal goracego powietrza z turbo. rurki do fimca mogles troche inaczej pospawac ale jak na wlasna robote bdb wyszlo. szukam takiego samego auta tylko ze polifta i nii uja nie moge znalesc
Arcus Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 Nawet jak nie był odgrodzony to fmic dawał sobie z tym radę. Rura wlotowa ciepła ale wylotowa zimna. Mimo to zrobiłem taką osłonę. Filtr po dłuższej jeździe chłodny a wcześniej był ciepły - czyli blacha spełnia rolę. Kolejny malutki fant. Bardzo możliwe, że w niczym nie pomoże ale wyrwałem to za cenę "flaszki" więc warto już założyć. Wymieniłem też przegub wewnętrzny - myślałem, że on powoduje lekkie telepanie kierownicy przy ok 100-120km/h ale to chyba tarcze. Mniej więcej tak w tym sezonie. Na czasie dorzucę jakieś inne fotki.
chudy30 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 kolego ta rozpórka górna dużo ci da jeśli też masz dół spięty ja mam to u siebie i jestem mega zadowolony
Arcus Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Dół jest spięty fabrycznie a górną sobie dołożyłem.
hunter91 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Jest różnica na tym filtrze w porównaniu do ori ? Przeplyw po logach wzrósł?
Arcus Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Minimalnie. Spróbuję jeszcze opracować tipa pod ori puszkę dla porównania. Ten filtr głównie uwydatnia dość mocno zasysanie powietrza i zawór dv. A tu ostatnie prace: Do tego olej, filtr i filtr paliwa. Rozrząd INA już czeka i może z mocą (turbem) coś się jeszcze pomyśli. Dawno mnie tu nie było a ostatnio sporo się działo z autem. Kolejne rozbieranie Zdjęcia trochę bez kolejności jeśli chodzi o hronogię ale już wyjaśniam. Zaczęło się od turbiny - jest to k03 z bebechami od k04. W międzyczasie jak wymieniałem rozrząd wpadła turbina. Bez ostatecznego strojenia do tej pory. Podczas wypadu na urlop do Zakopanego zniknęło pół miarki oleju w jedną stronę. Zaczęły mi chodzić po głowie dwie myśli - sprzedać lub remontować "serducho". Sprzedać ciężko za sensowne dolary więc auto trafiło "na kanał". Głowica na stół - uszczelniacze zaworowe średnio twarde i luzy na prowadnicach. Wydechowe mokre od oleju. Głowica do regeneracji. Tłoki już widać więc.... wyciągam. Już i tak droga niedaleka więc szkoda byłoby nie zrobić. Pierścienie olejowe z nagarem. Żadna nafta czy inny antykoks wlewany do cylindra tego nie ruszył. Szkoda czasu i kasy na te specyfiki. Żadnych panewek nie ruszałem. Brak śladów zużycia. Obowiązkowo uszczelki jakie tylko można poszły nowe. Aktualnie silnik się dociera i po przejechaniu zaledwie 100-u kilomerów w trybie miejskim myślę, że różnica w pracy silnika jest na +. Jest też fmic "230" i pokusiłem się też o wskaźniki boost i ciśn. oleju. Parę zmian stylistycznych też wprowadziłem. Fotki później. Edytowane 10 Października 2016 przez Arcus
Animal Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 No to sporo roboty włożone ale powinna się odwdzięczyć
hunter91 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Głowica była planowana ?
otis89 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 To chyba podstawa przy jej ponownym montażu.
hunter91 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Pokaż logi zapłonu teraz ,jeśli możesz.
Arcus Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Głowica była planowana ?Była pełna regeneracja. Uszczelniacze, prowadnice, docieranie itp. Przejechałem 500km od remontu. Poprawa jest widoczna. Brak dymienia, stan oleju bez zmian. Logi zapłonu mam jeszcze z przed "remontu". http://vaglog.pl/log_273863.html Tak aktualnie wygląda front I zamontowane zegary: boost i ciśnienie oleju. Ten drugi trochę przekłamuje bo wskazówka przy wyłączonym silniku jest pod zerem. Co do obudowy nie będę tego oddawał do tapicera - pasuje kolorystycznie do deski a poza tym cały słupek kończy się przy tylnych oparciach kanapy. Edytowane 17 Października 2016 przez Arcus
hunter91 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Okej ale interesowały by mnie logi teraz po remoncie .Ciekawe czy z doprezona głowica robienie większej mocy będą też same zera
Arcus Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Aktualne - zbrakło trochę pasa startowego http://vaglog.pl/log-002_020_118_0XN5p.html Nie jest chyba jeszcze najgorzej.
chudy30 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 przód prezentuje się bardzo ładnie
Arcus Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Czas może odświeżyć trochę temat. Każdy coś pisze to i ja <lol> Ogólnie auto jeździ i od czasu remontu silnika nie łyka już oleju - co bardzo mnie cieszy. Można powiedzieć, że operacja się powiodła ;-) Ostatni mod to rnsd kupione w mega okazyjnej cenie Domontowany dvbt - filmy i muzyka z usb i może kiedyś antena do tv wpadnie. Następny krok to inne kółka na wiosnę. Po tym się zobaczy co dalej.
Arcus Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 Takie rolki umyślałem na cieplejsze dni. Może bardziej podpasują niż te aktualne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się