Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I porządna ekipa do tego by podołać temu, czym jest "obciążony tył" ;)

Opublikowano

To tylko przymiarka do Bukowiny :grin:


Sorki za OT

Opublikowano

Amory sprawdzone, przód 78 i 79% tył też pod 80% sprawności... no i czemu auto pływa?

Opublikowano

Bo pewnie są wywalone :wink:

A tak poważnie to ja miałem po 78% i był szmelc więc tym badaniem na stacji w ogóle bym się nie sugerował. Amorek możesz ocenić dopiero jak go wyciągniesz z auta :decayed:


Mam nadzieję że masz cały zawias przejrzany i wszystko ok z nim, jeśli tak to obstawiałbym jednak amorki.

Opublikowano (edytowane)

No to nie wiem już co wykazało to badanie i po co ono jest, nie żebym podważał Twoje zdanie ale co oni tam badają w takim razie :eusathink:Jeszcze gdyby mi to robił jakiś obcy koleś to bym pomyślał że olał temat ale nie, nie dość że to mój kolega i widziałem że wszystko dokładnie oglądał to jeszcze porządnie wszystko wyszarpał i luzów żadnych nie ma.

Edytowane przez Awra
Opublikowano

Amplitudę, w sumie nawet nie wiem po co :decayed: bo to całe resorowanie auta a nie tylko amorek :wink:


Zauważ że jak ktoś podjedzie na gwincie i kołach 19 to ma wyniki o połowę niższe a jednak auto trzyma się jak przyklejone. Zrób sobie test, weź dopompuj powietrza w jednym kole na około 3 atmosfery a w drugim tak poniżej 1 zostaw, zobaczysz wtedy jakie głupoty będą :wink:

Opublikowano

Panowie ktoś kupował odboje od 1BE/1BV do tylu?

W aso cena 108zl za sztuke mnie dobila: 8E0512131P

robią jakiś zamiennik tego?

Opublikowano

Eeee nie, ja jak zalozylem nowy gwint i mialem zaraz przeglad to mi ponad 80% wychodzilo. ;) ale ogolnie tez jestem zdania, ze badanie "na test amorow" jest nie wiarygodny i poprostu jest to uja warte.:D

Opublikowano

Panowie ktoś kupował odboje od 1BE/1BV do tylu?

W aso cena 108zl za sztuke mnie dobila: 8E0512131P

robią jakiś zamiennik tego?

Przy bilsteinie chyba są zamienniki.

Ja kupowałem używki w ładnym stanie, czarne osłony są takie same jak w 1BA.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

tia pewnie sa zamienniki, a pozniej okaze sie ze to zamienniki do 1BA.

Przerabialem to juz z przodem.

Opublikowano

Ok,jutro zamawiam amortyzatory u dzika. Zobaczymy co będzie z tego - mam nadzieję że pomoże ten zabieg, drażni mnie to niestabilne auto ale rozdrażniony będę dopiero jak wymiana nie przyniesie rezultatów :P

Opublikowano (edytowane)

Jeśli wcześniej było ok a zawias masz sprawdzony to nie ma innej opcji jak amorki, napisz jak wrażenia po wymianie :wink:


Panowie ktoś kupował odboje od 1BE/1BV do tylu?

W aso cena 108zl za sztuke mnie dobila: 8E0512131P

robią jakiś zamiennik tego?

A to:

http://allegro.pl/oslony-i-odboje-gumowe-mcs-audi-a4-b6-b7-od-00-08-i4579427310.html

http://allegro.pl/oslony-i-odboje-do-amortyzatorow-audi-a4-a6-tyl-i4602496034.html

Czytałem że co niektórzy skracali te z 1BA, ale sprawdź może te z linku wyżej podpasują


Nie dopatrzyłem że masz q :kwasny:

Może coś dorezasz a jak nie to zawsze możesz kupić w całości:

http://allegro.pl/audi-a4-b7-2-0-tsi-amortyzatory-tyl-i4635225288.html

http://allegro.pl/amortyzator-tyl-audi-a4-b6-b7-s-line-i4573795869.html

http://allegro.pl/amortyzatory-tyl-tylne-audi-a4-b6-b7-i4632786239.html

Edytowane przez tomaszstn
Opublikowano

Tak na marginesie te procenty to przyczepnosc-78 i 79% wczesniej wspomniana przez Ciebie amplituda to 26 i 27mm

Opublikowano

Tak na marginesie te procenty to przyczepnosc-78 i 79% wczesniej wspomniana przez Ciebie amplituda to 26 i 27mm

Jak zwał tak zwał ale z przyczepnością to nie ma kompletnie nic wspólnego, tak jak pisałem wcześniej na ori amorkach miałem po 78% i autem nie dało się jeździć, miałem takie objawy jakbym jeździł po śliskim z napędem na tył. Latałem jak szmata po drodze. Wymieniłem amorki na nowe bisteina i problem zniknął. Autko jeździło jak po sznurku. Z ciekawości podjechałem na stacje sprawdzić jak teraz to wygląda po zmianie i miałem po 69%. Zmieniłem jeszcze koło z ori 15" na 16" i takie fantastyczne wyniki.

Opublikowano

Mam takie samo zdanie na ten temat. :)

Opublikowano

Podepnę się pod temat. mam z tył gwint kw ale po jego założeniu tył mi zaczął pływać na drodze. Tak mniemam :wink: Planuję więc założyć amorki aftermarketowe sachs lub bilstein o krótszym skoku od 1be. Czy to ma jakiś sens? Czy regenerować kw? Bo Tłumić ,tlumią ale wszyscy piszą że jak d*pa chodzi to mogą być amorki :wink:

Opublikowano

Amorki z KW są bardzo dobre, widocznie jak wcześniej nie miałeś takich problemów to ich wina. Wszystko zależy od Ciebie, ja bym osobiście zregenerował. W sumie nie napisałeś który KW, masz tam regulację twardości amortyzatorów?

Opublikowano

Nie nie ma regulacji. ogólnie mam tylko tył KW na żółtym springu i żółtym amortyzatorze. Jest na nim napisane KONI KW.

Opublikowano

Ja nigdy nie regenerowałem amorków, popytaj co się bardziej opłaca. Nowe sportowe też trochę kosztują, około 500-600 zł za 1szt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...