Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto po założeniu amora monroe realflex stało się sztywniejsze, problem myszkowania prawie zanikł. Na tych realflexach przód siadł niżej o 1cm. Dzięki Panowie za pomoc w temacie i za upieranie się co do wymiany amorków. Mieliście rację :banan: Uprzedzam tylko że ujechałem na nich może z kilometr i już wydawało mi się że auto stało się sztywniejsze i to dość mocno, dam znać jeszcze czy bardzo mocno.

Opublikowano

A co mówiłem, te procenty można wsadzić w d...

Teraz sam na własnej skórze odczułeś to co się mówiło :wink:

Opublikowano

Auto po założeniu amora monroe realflex stało się sztywniejsze, problem myszkowania prawie zanikł. Na tych realflexach przód siadł niżej o 1cm. Dzięki Panowie za pomoc w temacie i za upieranie się co do wymiany amorków. Mieliście rację :banan: Uprzedzam tylko że ujechałem na nich może z kilometr i już wydawało mi się że auto stało się sztywniejsze i to dość mocno, dam znać jeszcze czy bardzo mocno.

A możesz zdradzić ile cię kosztowały te Reflexy?

Też szukam czegoś do siebie. Bilstein B6 trochę drogi. Myślałem o Koni albo Sachs.

Opublikowano

Uderz do kolegi:

http://a4-klub.pl/index.php?/user/88863-rychle84/

Masz blisko a też handluje częściami :wink:

albo oczywiście do naszego działu komercyjnego, jest też kilka osób które znajdą i dobiorą Ci amorki.

Opublikowano (edytowane)

Od dzika kupiłem :hi:


tomaszstn. naturalnie miałes rację... powiedzcie mi jedno , czy sztywniejsze amory mogą powodować, że ujawniły się stuki w zawieszeniu? Bo po założeniu amorów cos mi pukac zaczelo, tzn. dudnic na dołkach ale przy takiej trochę szybszej jezdzie po naszym dziurawym asfalcie.

Edytowane przez Awra
Opublikowano

Sprawdź dokładnie, bo mi to stukały te amorki i poszły na reklamację, która została uznana.

Opublikowano

No dobra, ale mam na stacji diagnostycznej to sprawdzic?

Opublikowano

Sprawdź dokładnie zawias, łączniki stabilizatorów, czasami są wybite te gumy nad, pod sprężyną, w sumie wszystko może mieć znaczenie, tak jak kolega wyżej powiedział również amorki ale zacząłbym od tego co wcześniej napisałem.

Opublikowano

Przeglądałem trochę internet pod kątem stuków po wymianie zawiasu na sztywniejsze. Wiele osób miało tak, że było wrażenie stukania amorka - bujałem autem z kolegą i stuków zero, pchaliśmy przód w dół i też nic, na takich łagodnych zagłębieniach asfaltu jest cisza natomiast w czasie jazdy po nierównościach słuchać takie głuche uderzenia ALE ja nigdy nie miałem takiego twardego auta i prawda Mariusz miałeś rację one są twarde. Auto było na szarpakach 2-3 tyg. temu i wątpię żeby coś się zmieniło. Podjadę w przyszłym tygodniu na SKP i myślę że już samo badanie przyczepności powinno wywołać jakieś stuki i wtedy będę wiedział czy to amortyzatory. Na postoju też pracują te elementy które sugerujesz Tomku?

Opublikowano

Najlepiej auto na podnośnik, breszka i dokładnie posprawdzać, przeważnie na szarpakach nic nie wychodzi. Jeszcze sprawdź poduszki pod silnikiem, skrzynią, maglownica, drążki kierownicze (często lubią popukiwać a większość sprawdza tylko końcówki) no i końcówki.

Opublikowano

u mnie zaczela tak stukać maglownica :wink:

Opublikowano

Też częsta przypadłość modelu B6 nie wiem jak w B7, czy już tam czegoś nie poprawili :wink:

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano (edytowane)

Poszły w dół, bo nikt tego nie kupuje, może wyprzedaż robią w BILSTEIN a jeszcze widzę że ze starą numeracją BNE a nie np.19/24 tak więc możliwe że dlatego.

Nie ma sensu po za tym, bo jeśli masz np, zawias 1BE to są inne dostępne amorki Bilsteina do zawiasu 1BE i w lepszej cenie, i 1BE ma - 20 od standardu 1BA.

Edytowane przez powaguspisz
Opublikowano (edytowane)

Napisales tak jakby nie bylo roznicy pomiedzy bilstein b4 a bilstein b6 procz dwukrotnej roznicy cenowej. Moze niech sie wypowie ktoś kto jezdzil na jednych i drugich.

Poza tym jakie do zawieszenia 1BE bys zastosowal? ( ja mam eibach -30, lezy kolo -40)

BTW. czy ktoś wie ile kosztują oryginaly do zawieszenia 1BE ? czyli Boge

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Zamiast B6 zastosowałbym B8 :wink:

a oryginał pewnie za szt. tyle co miałbyś komplet


PS: W większości Sachs szedł w ori, przynajmniej ja się się z takimi spotykałem

Opublikowano (edytowane)

porównanie amorka ori 1BA do bilstein b6 (przy eibachu lezy tak jak wczesniej bylo na ori amorkach czyli 63.5cm)

20141028825.jpg

20141028821.jpg

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Ale prowadzenie to pewnie się zmieniło, co? :naughty:

Opublikowano

podacie numer tych B6 ? jest tego trochę na allegro ale każdy o innym numerze...

Opublikowano

przód:

24-119788

tyl:

24-119795

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...