karol24 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 A tak z ciekawości jak sądzicie: zdrowy AJM, turbina po regeneracji (niestety nie AWX ) z FMIC ile można z tego wyciągnąć? 150 KM bez szaleństw? ogarnę wszystko i chcę to wystroić tylko nie wiem czego się spodziewać po takim zestawie.
mats0n1337 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Cześć, u mnie turbina dmucha 2.5 bara, nie chce rozwalić turba, co zrobić? Oprócz czyszczenia lub regeneracji coś jeszcze pomoże?
Tom A4 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Tak na szybko zerknąłem w wsad od ajm i tam mapa turbo w ori jest wyskalowane do 2100 mb przy 55 mg paliwa więc jak u ciebie może ładować 2500 ? Może masz wgrany jakiś g.....y program z ebay bądź gryzonia.
Mozgu Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Zalezy. Jak masz sprawna geometrie to do tunera. A jak masz niesprawna i przeladowuje to turbo do wyjecia i, czyszczenia
pablo15005 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie, ajm + turbo awx + pompki al, seryjnym IC + dp brak srodkowego ile moze wyjsc? obecnie na seryjnych pompkach + awx 160/360. Do jakiej mocy takie turbo wyda z pompkami AL + w przyszlosci IC centralny? Edytowane 11 Grudnia 2016 przez pablo15005
pauliosss Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zakupiłem auto od Użytkownika Lopezer i robiłem uszczelke pod głowicą ( nie, nie wydmuchalo od chipa) lecz ze starości przerdzewiała na 4 cylindrze. Zdążyłem zrobić po zakupie prawie 3tys km może mało ale za to w trasie i ostro nawet odcinkami 200km/h średnio 160 nie schodzilo. Przy zdjęciu głowicy jedynie Hydro wymieniłem na nowe bo dwa miały lekkie juz wytarcia a nie zamierzam tego rozbierać za rok czy i wcześniej. Egr zaslepiony w piec dostaje i jeśli chodzi o motor to czysto jak nie wiem tłoki gładzie gniazda normalnie się zdziwiłem w silniku czysto pompki itp. korekcje 0.00 do max 0.07 turbina zero luzów ślady oleju normalne jak to w tdi na ściankach co najlepsze na autostradzie 160-180km/h jechałem większość i nawet kolega pytał oleju ci nie bierze przy takiej jeździe mowie a nie wiem i wiecie co grama nie wziął z trasy ponad 1500km ( olejem zalany 5W30) temp 100-110C max wiec silnik zdrowy i naprawdę turbina kręci ładnie nie wyje itp. a kolega na pewno też go kręcił bo nie wierzę że nie. Wiec nie jest wcale tak tragicznie jak piszecie może i faktycznie program trochę za agresywny z początku ale nie ma tragedii. Oleju nie łyka cicho pracuje... Co kilka dni latam do wawy wyprzedzanie itp i olej jak był tak jest jakby program tak go pompowal to napewno olej by się grzal przy garowaniu a nawet na 120 nie wszedł. A i pisaliscie ze dawki podlane to czemu w ogóle nie dymi nawet bąka nie puszcza no może mała mgiełka...Pozdrawiam Klubowiczów
sk8rudex Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć chłopaki małe pytanko, co by nie wtopić.. Aktualnie posiadam program na 143km przy seryjnych gratach. Teraz doszło Turbo AWX, kolektor AWX, FMIC, KAT OUT, EGR OUT, środkowy OUT.. Chcę znowu stroić, ile mogę liczyć na seryjnych pompkach? Czy jest sens ładowania pompek AL, koszt ponad 1000zł dla 10KM? Bo więcej chyba turbo AWX nie da rady.. Jakie wasze zdanie? A może jakieś tańsze pompki z AWX 073AR? Pozdrowionka. Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez sk8rudex
spanky Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dnia 3.04.2017 o 12:31, sk8rudex napisał: Cześć chłopaki małe pytanko, co by nie wtopić.. Aktualnie posiadam program na 143km przy seryjnych gratach. Teraz doszło Turbo AWX, kolektor AWX, FMIC, KAT OUT, EGR OUT, środkowy OUT.. Chcę znowu stroić, ile mogę liczyć na seryjnych pompkach? Czy jest sens ładowania pompek AL, koszt ponad 1000zł dla 10KM? Bo więcej chyba turbo AWX nie da rady.. Jakie wasze zdanie? A może jakieś tańsze pompki z AWX 073AR? Pozdrowionka. jak seryjne pompki zdrowe to 160-170 ps jest w zasiegu ....
sk8rudex Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 8 godzin temu, spanky napisał: jak seryjne pompki zdrowe to 160-170 ps jest w zasiegu .... Czyli nie ma sensu ładować większych pompek, jeżeli 170 to też kres turbawy z AWX? Stroić na takim setupie jak jest?
karol24 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Może nie chiptuning ale dotyczy AJMa jak wsadzę turbo AWXa to co najlepiej dać; redukcje na Ori wąż, wąż z AWXa na te złączki czy jakiegoś silikonu na FMIC szukać żeby na opaskę zamontuwać?
DanielMod Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Daj redukcję na 38 mm na ori wąż sporo tego w sieci jest do kupienia . Będzie najszybciej a przy doładowaniu jakie może dać gt1749Va bez problemu wystarczy .
karol24 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Nic się nie dzieje z tymi redukcjami? Zresztą jak się raz wsadI to raczej się tego nie rusza często
misiek95 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Z redukcjami nie dzieje się nic, a z wężami bywa róznie. Kup redukcje, jak będziesz miał problemy to łatwiej coś wymyślić wtedy. Btw GT1749va w 2.0 16v ma taką redukcje oryginalnie
Kowi87 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 W tych redukcjach siada uszczelka, takze przed montażem warto sobie pomiary zrobić i spisać gdzieś do watku o aucie, będzie przydatne na dłuższą mete
karol24 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Może głupie pytanie ale, żeby zablokować tą redukcje to szukać ori drutu (spinki czy jak to się tam zwie) czy można sobie jakoś w inny sposób poradzić?
misiek95 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Może głupie pytanie ale, żeby zablokować tą redukcje to szukać ori drutu (spinki czy jak to się tam zwie) czy można sobie jakoś w inny sposób poradzić?Kup oryginal może być używa. Nic nie warto kombinować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się