15lolo Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 witam auto kolegi bledy skasowane, po jezdzie ma nastepujace AG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002Software Coding: 0011501Work Shop Code: WSC 633516 Faults Found:16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire DetectedP0300 - 001 - Upper Limit Exceeded16685 - Cylinder 1 Misfire DetectedP0301 - 001 - Upper Limit Exceeded16687 - Cylinder 3 Misfire DetectedP0303 - 001 - Upper Limit Exceeded16686 - Cylinder 2 Misfire DetectedP0302 - 001 - Upper Limit Exceeded auto ma moc jak chodzi pupa w wydech co moze byc przyczyna czyste pb bez lpg itp
mariusz plis Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Chodzi o to : 06A129101a?Ten grzybek prawdopodobnie jest uszkodzony poniewaz zasysajac powietrze bocznym kruccem nie odczuwam zadnego dlawienia,a zasysajac go po zatkaniu jednego z otworow zaciaga powietrze malym otworem od dolu co swiadczy ze pekla w nim membrana(wyczytalem w googlach).Myslisz kolego ze to taki balagan robi w silniku i przez to wypadaja zaplony ??Dodam jeszcze ze w silniku jest takie podcisnienie ze jak pracuje na jalowym to korka od oliwy nie mozna oderwac tak go ssie Edytowane 6 Października 2014 przez mariusz plis
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Ten co ma boczny króciec to eżektor,a koledze prawdopodobnie chodziło o zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Se wgooglaj to lukniesz.
mariusz plis Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 No dokladnie to zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa.To co konkretnie mam uwalone w moim bfb bo ja juz rece rozkladam
Łukasz13 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Grzybek zostaw w spokoju, chodzi o zaworek w trojniku odmy pod kolektorem ssacym, na 100 % uwalony.http://t.motocentrum.pl/301/1103-247/dokumenty/zawor-odmy-skrzyni-korbowej-topran.jpg Edytowane 7 Października 2014 przez ?ukasz13
Gość cwiara Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Nie ten dział.Przeniosłem. Edytowane 6 Października 2014 przez cwiara
mariusz plis Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 witam ponownie .Auto uzdrowione.Silnik prauje rowniutko zaplony nie wypadaja,nie faluje bledow brak.Przyczyna oczywiscie wyzej wspomniany zaworek w trojniku odmy.Koszt naprawy niecale 8 zl ,czas okolo 10 minut.Wielkie dzieki koledzy za dobre podpowiedzi.Mam jeszcze pytanie dotyczace grzyba(zaworu) przy pokrywie silnika.Jesli jest nie sprawny (nie redukuje przeplywu powietrza)wplywa to jakos negatywnie na prace silnika??
gregor10 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 ten zaworek jak jest niesprawny, pluje olejem w dolot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się