krystian3769 103 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 W hurtowni łożysk pytałem i wyszło na prawą stronę 100PLN / łożysko uszczelniacz i duży oring / O widzisz, to całkiem sympatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Łożysko i uszczelniacz były wybierane z lepszej klasy , nie najtańsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian3769 103 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Łożysko i uszczelniacz były wybierane z lepszej klasy , nie najtańsze. FAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Nie odpowiem Ci dokładnie bo nie pamiętam , ale wybrał z dostępnych producentów najlepszego . A zdaje się że były tylko 2 firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) Panowie koszt tej naprawy aso lubin 1000 zl z czego czesci 500zl. Wracajac do mojego "luzu" . podczas jazdy gdy ostro przyspieszam to nic nie slychac ,natomiast jak puszcze noge z gazu na biegu to slychac ten stukot,tak samo jak dam luz.wszytsko sie dzieje z zakresie 70-100 km/h . podnioslem dzis lewe kolo,wbilem szostke ,ruszylem -cisza. podnioslem prawe ,ruszylem i w momencie schodzenia skrzyni z obrotow slychac stukot. rozebralem oslony zeby blizej to zobaczyc.jest luz ale wzdluzny.Gora-dol praktycznie w ogole nie ma. czy to jest ten sam problem co maja wszyscy?? chce to naprawic na wlasna reke . powiedzcie czy obudowa mechanizmu roznicowego zejdzie mi bez demontazu skrzyni??bo z tego co widze to chyba bez jej sciagnecia nie wyciagne calego walka z lozyskami. ponizej zamieszczam film dla pewnej diagnozy mojej usterki. jesli ktos robil prawa strone i wie jak to rozebrac to prosze o wszelkie informacje Edytowane 26 Lutego 2016 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Luz wzdłużny zawsze będzie . Luz poprzeczny daje wibrację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosk 1 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Luz wzdłużny zawsze będzie . Luz poprzeczny daje wibrację u mnie po wymianie łożysk luz wzdłużny praktycznie zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Panowie koszt tej naprawy aso lubin 1000 zl z czego czesci 500zl. Wracajac do mojego "luzu" . podczas jazdy gdy ostro przyspieszam to nic nie slychac ,natomiast jak puszcze noge z gazu na biegu to slychac ten stukot,tak samo jak dam luz.wszytsko sie dzieje z zakresie 70-100 km/h . podnioslem dzis lewe kolo,wbilem szostke ,ruszylem -cisza. podnioslem prawe ,ruszylem i w momencie schodzenia skrzyni z obrotow slychac stukot. rozebralem oslony zeby blizej to zobaczyc.jest luz ale wzdluzny.Gora-dol praktycznie w ogole nie ma. czy to jest ten sam problem co maja wszyscy?? chce to naprawic na wlasna reke . powiedzcie czy obudowa mechanizmu roznicowego zejdzie mi bez demontazu skrzyni??bo z tego co widze to chyba bez jej sciagnecia nie wyciagne calego walka z lozyskami. ponizej zamieszczam film dla pewnej diagnozy mojej usterki. jesli ktos robil prawa strone i wie jak to rozebrac to prosze o wszelkie informacje https://www.youtube.com/watch?v=opOm5I8iYrM&feature=youtu.be Film prywatny. Nie można wyświetlić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 teraz powinno dzialac.chcialem naprawic to sam,ale nawal pracy i brak czasu zmusil mnie oddac autko do serwisu.w poniedzialek maja dzwonic z diagnoza i wycena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Luz wzdłużny zawsze będzie . Luz poprzeczny daje wibrację u mnie po wymianie łożysk luz wzdłużny praktycznie zniknął Sprawdź na podniesionym samochodzie , jak koła wiszą . Luz wzdłużny musi być na półośkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 dzwonili z serwisu.ich zdaniem luz wdluzny jest i jest w normie.nie ma luzy poprzecznego. wyzabkowane mam ponoc opony .ich zdaniem to jest powodem stukania.ale ..... przekladalem opony tyl na przod i dalej stukanie z przodu jak bylo tak jest. .co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2009 0 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 witam, mam to samo co kolega opisuje wyżej , luz wzdluzny na prawej połosi, i stuk podczas odpuszczenia gazu, kto poda numery czesci ? co trzeba dokladnie kupic na ta prawa strone, chcialbym to zrobic jak najszybciej , jak pomoze quadral20004 zaprosze CIe na naprawe, z gory dziekuje pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian3769 103 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ja osobiscie prawej nie ruszałem ale na str.4 w poscie 71. Kol. napisał wykaz części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianxxx1985 0 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ja osobiscie prawej nie ruszałem ale na str.4 w poscie 71. Kol. napisał wykaz części. Witam Posiadam duży luz na prawej półosi i miałem zamiar naprawiać skrzynię, ale mam do kupienia skrzynie biegów w bardzo dobrym stanie i z bardzo niskim przebiegiem. Pytanie mam jednak takie: moja skrzynia ma oznaczenie LLQ a ta na wymianę MVT lub MUT (literówka) , może ktoś wie czy mogę bezproblemowo wsadzić skrzynie o innym oznaczeniu? Jakie mogą być różnice pomiędzy tymi skrzyniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Bylem dzis w aso bo autko dalej tam stoi.wymienili opony.problem niby zniknal.jutro jade po odbior.dowiedzialem sie interesujacej rzeczy.wielowachaczowe zawieszenie zabkuje opony.lekiem na to jest przekladanie kol co sezon po przekatnej.no i nie maga byc to opony kierunkowe.sam serwisant to przyznal.co do luzu.luz wzdluzny jest prawidlowy.nie ma luzu gora-dol co wyklucza lozyska polosi.krzychu zobacz czy nie masz wyzabkowanych opon po stronie wew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Z tym ząbkowaniem opon w zawieszeniu wielowahaczowym to chyba bajka. Od 95 roku jest w A4 stosowane prawie identyczne zawieszenie i chyba nagminnie opon wszystkim nie ząbkuje. Sam z reguły przekładałem opony przód tył . Geometria jak ustawiona jest dobrze i amortyzatory są sprawne to ząbkowania nie powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) co do opon to mialem zle dobrane opony ,byly to opony kierunkowe z (outside i inside).teraz mam takie jakie rekomenduje audi.zobki zewnetrzne na bierzniku sa duzo mniejsze .problem z zabkowaniem powinien zniknac,co do stukania jak bylo ,dalej jest ,moze tuc mniej slyszalne.wjechalem na kanal,zaczalem szukac.podnioslem prawe kolo ,druga osoba wbijala ktorys z wyzszych biegow i rozpedzala kolo do 50 km/h. przy schodzenu kola z obrotow slychac przy predkosci 40km/h szumiace stukanie ,potem cisza i znow przy 20 km/h stuka-szumi i znow cisza az do zera. zalozylem na uszy stetoskop ,zaczalem szukac,przy skrzyni cisza,przy przegubach cisza,natomiast w zwolnicy slychac rytmiczne rzecholenie analogicznie do tych stukow co sluchac w kabinie. podejzewam konczace sie lozysko.ALE czemu nie ma luzu na kole ?? jest to mozliwe zeby konczace sie lozysko objawialo sie rytmicznym szymieniem ,wrecz w kabinie nawet stukaniem,a jak zlapie za kolo zero wyczuwalnego luzu?? dodam ze objawy sa bardzo delikatne.pod autem bez stetoskopu nic nie slychac.w kabinie sluchac lecz bardzo delikatnie. EDIT: popuscilem srube co jest w srodku w feldze,podnioslem kolo ,zakrecilem znow na wysokim biegu i niesamowity swizd jest.stawiam na 99% ze lozysko wachliwe sie konczy.co o tym myslicie? Edytowane 6 Marca 2016 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Oka do środka nie wsadzisz. Jak szumy słychać to i tak łozyskao do wymiany. Jak wycisniesz to zobaczysz czy nie ma śladów na bieżni zewnętrznej . Podejrzewam żę będziesz miał kreskę , u mnie była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Witam, i ja też mam luz na prawej stronie jestem po wymianie łożysk w mechanizmie różnicowym koszt- uszczelnienie wału -27,86zł x2 0B4409399C-0B4409400D pierścień uszczelnienia-18,51zł WHT004074A łożysko stożkowe-210,90zł x2 0B4409123E-0B4409218C łożysko kulkowe-86,57zł 0B4409294D kapa łożyska-19,70 zł 0B4409175E olej-50zł robocizna-300zł u mnie z lewej strony luzu nie było natomiast z prawej był dosyć duży, a efektem tego było trzęsienie przy przyspieszaniu(objaw ja przy uszkodzonym przegubie wewnętrznym) najciekawsze jest to że serwis twierdził że w mojej skrzyni nie występują łożyska stożkowe, zasięgnęli informacji u producenta i dostali odpowiedź że nie występują a producent zaleca wymianę mechanizmu różnicowego wymieniałeś 2 łożyska z lewej i prawej strony ? czy tylko w prawej są 2 łożyska ? Edytowane 9 Marca 2016 przez daniell-gda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 luz wzdluzny z prawej strony jak najbardziej byl i ma byc.polos nie moze byc na sztywno zamocowana bo by ci skrzynie na zakretach wyrwalo.no zhyba ze luz masz gora-dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się