Krzysztof5919 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę.
Shiftback Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2014 posprawdzajta co się da, opowiedziałem koledze gdzie leży problem, nie raczył sprawdzić, oś względem wału ma luz, powiedziałem, i uzyskałem odpowiedz typu: wiem ale nie powiem bo nie zajżałem, krótko, te napędy są wazne to nie kaczka 310tka, dlatego przyda się wiedza, choćby z tytułu " nie popsujmy"...
pioteros Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 od 1.9TDI 110 konnego dyfer do 1.8T tez bedzie pasował
Shiftback Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) jest z A6 Q, wycioskany za 2 paczki z rozbitka. Kolega, który robote cioska, chyba juz go włożył bo nie było telefonu, że nie pasuje, taka sama akcja jak Dev powiedział: most, tylko... Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę. mój chyba siedzi na d.pie, własnie z TDika jest z A6 Q, wycioskany za 2 paczki z rozbitka. Kolega, który robote cioska, chyba juz go włożył bo nie było telefonu, że nie pasuje, taka sama akcja jak Dev powiedział: most, tylko... Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę. mój chyba siedzi na d.pie, własnie z TDika Hula Babula, działa, też ma mały luz ale wahluje i lewa no noga oddycha jęzooorr pozdro po temacie... kurnia, i to sobie zostawie spina most ze sprzegłem jak w wrc stuki na wałkach, tylko w obrotach trzymać.... Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Shiftback
fatboyA4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Podpowie ktoś czy most o oznaczeniu DAK można zastąpić mostem DAJ i czy mają takie same przełożenia?
jacek70 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Są różne. DAJ - 35÷9 DAK - 37÷9
Dev Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Dak jest chyba od eSy wiec i półosie talerzowe sa inne
Shiftback Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 szczerze powiem spinam biegi bo tak mnie to auto nauczyło, jednak zmiana dyfra nie pomogła, problem musi siedzieć wcześniej. Ze wzgląd na forum i podpowiedzi to wolał bym zerwać wszystkie zębatki niż popytać
edekxp Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Luz w dyfrze można zlikwidować zmianą podkładek. Mam też takie stukanie i dyfer nie ma luzu przeguby tylne wymienione i cała wina jest w torsenie. Póki co jeszcze się do niego nie dostałem, gorzej niż w B5 tu zużywają się podkładki jak również ślimaki. Podobno torseny są takie same B5,B6 czy nawet 80 Edytowane 21 Listopada 2015 przez edekxp
Shiftback Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 torsen typu...to da mnie zagadka. fakt że te auta po dobrym wysprzęgleniu jadą dobrze..... jednak dalej mam z tym problem ale nie bede nawet pytał na forum... znajdą się sytuację na plus torsen typu...to da mnie zagadka. fakt że te auta po dobrym wysprzęgleniu jadą dobrze..... jednak dalej mam z tym problem ale nie bede nawet pytał na forum... znajdą się sytuację na plus I zauważyłem, rano po cofaniu, po wpięciu pierwszego biegu, ruszeniu, gdzie załapuje już cały napęd, na ułamek sekundy jest cyknięcie zaniknięcie spadek napięcia refektorów lamp.
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 masz taki luz, ze zanim tylna os zalapie km/h na czujnikach eds probuje interweniowac hamujac os przednia, ale sa to ulamki sekund ze jedynie zdaza cos pstryknac i tyleprzy hamowaniu na lodzie i zalaczeniu abs tez kontrolki przygasaja
Shiftback Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 masz taki luz, ze zanim tylna os zalapie km/h na czujnikach eds probuje interweniowac hamujac os przednia, ale sa to ulamki sekund ze jedynie zdaza cos pstryknac i tyle przy hamowaniu na lodzie i zalaczeniu abs tez kontrolki przygasaja Piotrek, to jest czysta mechanika, tak czysta, że aż czuć po wysprzęgleniu, nowy dyfer robi to samo toćka w toćke
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 bo dyfer nie ma nic do tego, luz jest na torsenie czyli w skrzyni, i objawia sie wlasnie stukaniem przy zmianie nizzszych biegow i puknieciem przy zmianie kierunku jazdy jedynka-wsteczny
Shiftback Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) bo dyfer nie ma nic do tego, luz jest na torsenie czyli w skrzyni, i objawia sie wlasnie stukaniem przy zmianie nizzszych biegow i puknieciem przy zmianie kierunku jazdy jedynka-wsteczny Dev... Coś napisał...,że dyfer... Edytowane 28 Listopada 2015 przez Shiftback
Dev Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Luz w dyfrze tez bedzie odczuwalny w postaci stukòw.
Shiftback Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) w tym przypadku wróciłoco było... zwalniam tył ze sprzęgła.. w tym przypadku wróciłoco było... zwalniam tył ze sprzęgła.. Wziąć od razu obre dobre sprzęgło u Rdzikowskiego ew. na zamówienie...co polecacie gdyby siadło ori.... Edytowane 27 Listopada 2015 przez Shiftback
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się