Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4x4 - opóznienie napędu tylnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę.

Opublikowano

Wlasnie w 1.8T byly DAJe

Opublikowano

posprawdzajta co się da, opowiedziałem koledze gdzie leży problem, nie raczył sprawdzić, oś względem wału ma luz, powiedziałem, i uzyskałem odpowiedz typu: wiem ale nie powiem bo nie zajżałem, krótko, te napędy są wazne to nie kaczka 310tka, dlatego przyda się wiedza, choćby z tytułu " nie popsujmy"...

Opublikowano

od 1.9TDI 110 konnego dyfer do 1.8T tez bedzie pasował

Opublikowano (edytowane)

jest z A6 Q, wycioskany za 2 paczki z rozbitka. Kolega, który robote cioska, chyba juz go włożył bo nie było telefonu, że nie pasuje, taka sama akcja jak Dev powiedział: most, tylko...


Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę.

mój chyba siedzi na d.pie, własnie z TDika


jest z A6 Q, wycioskany za 2 paczki z rozbitka. Kolega, który robote cioska, chyba juz go włożył bo nie było telefonu, że nie pasuje, taka sama akcja jak Dev powiedział: most, tylko...


Tak i mechanik powiedział ,że już nadaje się tylko do wymiany i teraz mam problem ze znalezieniem takiego, bo niby oznacznie DAJ ale wiem, że jeszcze musi mieć to samo przełożnie bo w 2.5tdi też były z oznaczeniem DAJ i nie nadaje się do 1.8T chyba ,że się mylę.

mój chyba siedzi na d.pie, własnie z TDika

Hula Babula, działa, też ma mały luz ale wahluje i lewa no noga oddycha :P jęzooorr pozdro po temacie...

kurnia, i to sobie zostawie spina most ze sprzegłem jak w wrc stuki na wałkach, tylko w obrotach trzymać....

Edytowane przez Shiftback
Opublikowano

Podpowie ktoś czy most o oznaczeniu DAK można zastąpić mostem DAJ i czy mają takie same przełożenia?

Opublikowano

W ETCE znajdziesz odpowiedz

Opublikowano

Są różne.

DAJ - 35÷9

DAK - 37÷9

Opublikowano

Dak jest chyba od eSy wiec i półosie talerzowe sa inne

Opublikowano

szczerze powiem spinam biegi bo tak mnie to auto nauczyło, jednak zmiana dyfra nie pomogła, problem musi siedzieć wcześniej. Ze wzgląd na forum i podpowiedzi to wolał bym zerwać wszystkie zębatki niż popytać

Opublikowano (edytowane)

Luz w dyfrze można zlikwidować zmianą podkładek.

Mam też takie stukanie i dyfer nie ma luzu przeguby tylne wymienione i cała wina jest w torsenie.

Póki co jeszcze się do niego nie dostałem, gorzej niż w B5 tu zużywają się podkładki jak również ślimaki.

Podobno torseny są takie same B5,B6 czy nawet 80

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

torsen typu...to da mnie zagadka. fakt że te auta po dobrym wysprzęgleniu jadą dobrze..... jednak dalej mam z tym problem ale nie bede nawet pytał na forum... znajdą się sytuację na plus


torsen typu...to da mnie zagadka. fakt że te auta po dobrym wysprzęgleniu jadą dobrze..... jednak dalej mam z tym problem ale nie bede nawet pytał na forum... znajdą się sytuację na plus

I zauważyłem, rano po cofaniu, po wpięciu pierwszego biegu, ruszeniu, gdzie załapuje już cały napęd, na ułamek sekundy jest cyknięcie zaniknięcie spadek napięcia refektorów lamp.

Opublikowano

EDS

Opublikowano

precyzyjniej...

Opublikowano

masz taki luz, ze zanim tylna os zalapie km/h na czujnikach eds probuje interweniowac hamujac os przednia, ale sa to ulamki sekund ze jedynie zdaza cos pstryknac i tyle

przy hamowaniu na lodzie i zalaczeniu abs tez kontrolki przygasaja

Opublikowano

masz taki luz, ze zanim tylna os zalapie km/h na czujnikach eds probuje interweniowac hamujac os przednia, ale sa to ulamki sekund ze jedynie zdaza cos pstryknac i tyle

przy hamowaniu na lodzie i zalaczeniu abs tez kontrolki przygasaja

Piotrek, to jest czysta mechanika, tak czysta, że aż czuć po wysprzęgleniu, nowy dyfer robi to samo toćka w toćke

Opublikowano

bo dyfer nie ma nic do tego, luz jest na torsenie czyli w skrzyni, i objawia sie wlasnie stukaniem przy zmianie nizzszych biegow i puknieciem przy zmianie kierunku jazdy jedynka-wsteczny

Opublikowano (edytowane)

bo dyfer nie ma nic do tego, luz jest na torsenie czyli w skrzyni, i objawia sie wlasnie stukaniem przy zmianie nizzszych biegow i puknieciem przy zmianie kierunku jazdy jedynka-wsteczny

Dev... :D Coś napisał...,że dyfer...

Edytowane przez Shiftback
Opublikowano

Luz w dyfrze tez bedzie odczuwalny w postaci stukòw.

Opublikowano (edytowane)

w tym przypadku wróciłoco było... zwalniam tył ze sprzęgła..


w tym przypadku wróciłoco było... zwalniam tył ze sprzęgła..

Wziąć od razu obre dobre sprzęgło u Rdzikowskiego ew. na zamówienie...co polecacie gdyby siadło ori.... :hi::huh:

Edytowane przez Shiftback

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...