Młody Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Widać że skrzynia automat. Ładne C6 powodzenia w modach .
Marc!n Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 wiem, że widać aftomat dlatego o to pytam czy rodzaj skrzyni był bez znaczenia? Czy szukałeś właśnie automatu?
slavko87 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 Po jeździe c7 3.0 Q w automacie stwierdziłem ze chce automat
Ans Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 i prawidłowo tip jest za***isty. Patrząc na b5 czeeekam co tu bedzie się działo
WoolF1983 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Słovo no fura marzenie :-) też mi się w avancie podobają C6 , i powodzenia w modach a jak wiadomo będą syte :-) szerokości
slavko87 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 Sprawilem sobie prezent na mikolaja
slavko87 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 tak tylko jeszcze nie wiem czy na sezon 2015 wyrobie, ale 2016 na pewno
peter22 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 sam będziesz robił , czy gdzies wstawiasz ???
slavko87 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 wstępnie mam wycene we Wroclawiu na budowę air plus mój gwint, chętnie włożył bym ori pneumatyke tylko nie mam gdzie i jak plus zestaw znalesc
adadur Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 wiem, że widać aftomat dlatego o to pytam czy rodzaj skrzyni był bez znaczenia? Czy szukałeś właśnie automatu? przy tym motorze może okazać się że biegi w manualu są zbyt krótkie i trzeba się nieźle namachać ...
peter22 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) skrzynia manualna 3.0 tdi nie jest wcale krótka , ja ją mam w swoim 2.0 tdi na 4 biegu przy 4 tyś mam 180 km/h Edytowane 2 Grudnia 2014 przez peter22
adadur Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Oj bardzo nie lubię jak ktoś kit wciska!!! dla skrzyni 6 bieg manualnej w A6 C6 przy 4000 obr/min przy kole 225/50R17 uzyskasz: bieg 1: 34.67 km/h bieg 2: 62.01 km/h bieg 3: 99.63 km/h bieg 4: 144.14 km/h bieg 5: 192.91 km/h bieg 6: 240.77 km/h przy kole 245/40R18 uzyskasz: bieg 1: 34.50 km/h bieg 2: 61.71 km/h bieg 3: 99.15 km/h bieg 4: 143.44 km/h bieg 5: 191.97 km/h bieg 6: 239.60 km/h żeby twoje 180 km/h uzyskać musiałbyś bujnąć auto na ponad 5000 obr alb jeździć na nie nominalnych oponkach Generalnie chodziło mi, że auto przy swoim momencie bardzo mocno się odpycha przez co lewarkiem trzeba szybko i często operować - w normalnej jeździe się tak nie pociska (auto też tego nie wymaga) więc nie nastręcza to jakiegoś problemu Edytowane 3 Grudnia 2014 przez adadur
KOval81 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 skrzynia manualna 3.0 tdi nie jest wcale krótka , ja ją mam w swoim 2.0 tdi na 4 biegu przy 4 tyś mam 180 km/h Krótka może i nie jest, ale na pewno mało komfortowa, zważając na 5m długości i w większości przypadków jazdę znacznie poniżej 180km/h Ja osobiście nie widzę manuala w C6, chociaż osobiście bardzo lubię "wajchować". adadur - pamiętaj, że peter22 ma auto "nieco" odbiegające od standardów
slavko87 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 trzeba się Krycha zbroic na sezon, jeszcze dokładkę od cupry zapodam i możliwe ze wpadnie klapa US custom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się