Jakoob Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Mam problem z włączającym się wiatrakiem po rozruchu auta. Pochodzi ze 2 minuty, w momencie kiedy łapie troszkę temperatury - mniej więcej w chwili kiedy wskazówka temperatury ruszy z 50'C włącza się wiatrak na pełną moc. Wyłaczy się sam z siebie kiedy temperatura dojdzie wskaźnikowo do około 65'C. Wyrzuca też bład P0118 czyli "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał wejściowy". Co zostało zrobione: - wyczyszczona wtyczka od czujnika - nowy czujnik temperatury cieczy - wyczyszczona wtyczka od wiatraka - nowy bezpiecznik od wiatraka. Efektów zero. Dodam, że oczywiście klima na Econ albo całkiem Off, nie ma różnicy. Jakieś pomysły, miał ktoś może podobny przypadek? up
dota4fun Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Ten sam problem, kto pomoże ? 1
jaceko Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Kolego miałem taki problem i wina leżała po stronie nowego czujnika cieczy kupionego w sklepie motoryzacyjnym musiałem kupić nowy orginal w ASO. Vag pokazywał mi błąd owego czujnika zwarcie na plusie czy coś takiego nie pamiętam bo to było rok temu.
dota4fun Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Kolego miałem taki problem i wina leżała po stronie nowego czujnika cieczy kupionego w sklepie motoryzacyjnym musiałem kupić nowy orginal w ASO. Vag pokazywał mi błąd owego czujnika zwarcie na plusie czy coś takiego nie pamiętam bo to było rok temu. thx
Zieluu Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Wymien czujnik temp cieczy i powinno pomoc, w moim pomoglo
Jakoob Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 U mnie też problem już rozwiązany - winny był czujnik przy głowicy.
Lukasz_A4_T Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Cześć, Piszę w sprawie błędów, które mi wyskoczyły. Błąd dotyczący lambdy spowodowany jest prawdopodobnie zużytymi świecami, które już zamówiłem. Natomiast błędy dotyczące temperatury wody spowodowane są nie wiem czym. Wiem, że jest dużo z tym związanych tematów, ale nie wszystko jest tam napisane, dlatego mam kilka pytań: Czy można z tym jeździć, czy nie ruszać auta (zanim się z tym uporam chciałbym korzystać z auta, może nawet kilka dni ok. 1000km)? Jaki jest kod czujnika temperatury, jeśli to czujnik lub innej części, która może być winna (termostat???)? Czy czujnik koniecznie musi być z ASO (wiem, że z zamiennikami bywają problemy), czy kupił ktoś zamiennik, który działał poprawnie (jaki producent)?. Czy jest to wina czujnika, czy może coś z tym termostatem? W moim aucie wiatrak uruchamia się po włączeniu silnika na zimnym i napindala na maxa (chyba), i później gaśnie. W załączniku wydruk z komp.
Mutineer Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Wymieniłem niedawno czujnik temperatury płynu chłodzącego z powodu błędu 17698 Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (g83) p1290 - 002 lower limit exceeded intermittent, teraz gdy chciałem sprawdzić temperaturę wychodzą mi jakieś dziwne pomiary raz -40C, raz 90-99C (skacze). Dodatkowo czasami pojawia się błąd P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High i włącza wiatrak z przodu maski na maksa. https://youtube.com/shorts/JiVgFyRVfT4?feature=share O co tu chodzi?
Pieterb Opublikowano 1 Września 2021 Opublikowano 1 Września 2021 A wtyczkę sprawdziłeś może przewody naderwane lub izolacja i robią zwarcia losowo. Sam tak miałem u siebie. Tu izolacja dziadoska i z czasem sztywnieje i pęka.
AIDS Opublikowano 21 Marca 2022 Opublikowano 21 Marca 2022 W dniu 31.08.2021 o 20:44, Mutineer napisał: Wymieniłem niedawno czujnik temperatury płynu chłodzącego z powodu błędu 17698 Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (g83) p1290 - 002 lower limit exceeded intermittent, teraz gdy chciałem sprawdzić temperaturę wychodzą mi jakieś dziwne pomiary raz -40C, raz 90-99C (skacze). Dodatkowo czasami pojawia się błąd P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High i włącza wiatrak z przodu maski na maksa. https://youtube.com/shorts/JiVgFyRVfT4?feature=share O co tu chodzi?
AIDS Opublikowano 21 Marca 2022 Opublikowano 21 Marca 2022 Witam. Czy rozwiązałeś swój problem? Ja dzisiaj wymieniłem czujnik i wiatraki nadal się włączają a poza tym wydaje mi się że teraz jest różnica we wskazaniach temperatury, na zegarach pokazuje 90 a na kompie nawet 103 to chyba za duża rozbieżność..
przem8 Opublikowano 21 Marca 2022 Opublikowano 21 Marca 2022 30 minut temu, AIDS napisał: 90 a na kompie nawet 103 to chyba za duża rozbieżność.. Tak ma być i tak oszukuje licznik we wszystkich vagach 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się