Zavi Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Witam.Jestem tutaj nowy na forum jeśli mój temat się powtórzył(przejrzałem w miarę tematy, ale nic nie znalazłem) z góry przepraszam. Problem wygląda następująco: Całe lato gdzie było bardzo ciepło i sucho nic się nie działo.Silnik pracował prawidłowo.Nadeszła jesień,opady i są problemy z rozruchem auta po nocnym postoju(rok temu w tym okresie było to samo).Trzeba czasami często kręcić rozrusznikiem by odpalił.Jak już się uda potrafi strzelać w wydech oraz szarpać przez ok 1km.Czasami nawet gaśnie i znowu ciężko go uruchomić, ale to się zdarza bardzo rzadko.Gdy auto jest już rozgrzane problem zanika-odpala normalnie.Jakiś czas temu były wymienione wszystkie świece wraz z przewodami,ale problem nie ustał.Najgorsze jest to że mam uszkodzoną wtyczkę do podpinania kompa i nie mogę nic sprawdzić...nie wiem co robić. 1.6 101km Pb 1997r
woytazz Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Zajrzyj może do aparatu zapłonowego. Kopułka + palec, coś już może niedomagać. Przewody na jakiej firmy zmieniałeś i jaki czas temu?
neoxpl Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Podobne objawy daje tez uszkodzona cewka zaplonowa.
Acer3 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) objawy podobne jak u ciebie , przeciscilem przewody i ok bylo . warto sprubowac Edytowane 9 Listopada 2014 przez Acer3
Sidney Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Popieram, do sprawdzenia cały układ zapłonowy począwszy od cewki a kończąc na przewodach. Edytowane 10 Listopada 2014 przez Sidney
marko01 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Popieram, do sprawdzenia cały układ zapłonowy począwszy od cewki a kończąc na przewodach. Mam dokładnie ten sam problem. Zamieniłem cewkę, wymieniłem przewody, wymieniłem świece, kopułka i palec wymieniane w zeszły roku. Jak było sucho nie było problemy, wczoraj było wilgotno - odpalił po dobrych kilkunastu minutach kręcenia. Podjechałem do mechanika, podpiłą pod kompa i pokazało dwa błędy 1. czujnik położenia wału korbowego - błąd nie zidentyfikowany 2. czujnik przepustnicy - błąd sporadyczny. Teraz zastanawiam się co zrobić ??? cze błędy są wynikiem długiego kręcenia i szarpania silnika ??? czy czujnik położenia wału jakimś sposobem wilgotnieje i go wymienić ???? koszt 50 zł.
jacek70 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Sprawdź czy cewka nie ma przebicia. Czasem jak jest ciemno to widać jak iskra ucieka spod cewki. Inny sposób to jeśli np.z rana nie pali to można suszarką podmuchać ale tylko na samą cewkę. Jeśli odpali to mamy winnego. Równie dobrze może być też wina aparatu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się