Tyrath Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Cześć, Znalazłem podobny problem na forum, z tym że u kolegi zacinał się losowo pływak (chyba). U mnie sprawa wygląda tak, że wskaźnik namiętnie przekłamuje o 1/4, czyli na 1/4 w baku jest już pusto. Czy jest jakiś sposób żeby skorygować to jakoś elektronicznie żebym nie musiał wymieniać pływaka?
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Zobacz czy pływak jest cały, jeśli go zalewa to korekta nic nie pomoże.
marcin_franz Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) A niemasz czasem licznika firmy jaeger? Jeśli tak to jego wina, i najlepszym rozwiązaniem jest wymiana na VDO. Ps. A ikonka rezerwy zapala się prawidłowo? Zrób jeszcze test zegarów vagiem. Wysłane z terenu Edytowane 2 Listopada 2014 przez marcin_franz
Tyrath Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 Ikonka rezerwy zapala sie kilka milimetrow przed 1/4 wiec prawidlowo w stosunku do nieprawidlowosci
marcin_franz Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 To sprawdź jeszcze jaki masz licznik. Masz półfis czy pełny fis? Wysłane z terenu
Tyrath Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 Sprawdzałem na vagu, zegary są okej. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę to jakoś skorygować bez grzebania w baku
marcin_franz Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 W takim razie to wina pływaka. Tam musisz szukać przyczyny i i bez grzebania się nie obejdzie. Inaczej tego nie skorygujesz. Wysłane z terenu A na teście zegarów wskazówka zatrzymywała się równo na środku? Wysłane z terenu
DZunior1987 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Doszedles kolego co jest przyczyna? Bo mam dokładnie ten sam problem, z tym ze ja nie mam pelnego fisa
Tyrath Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Właśnie zalałem bak pod sam korek, może się zawiesił. Wyjeżdżę ropę to dam znać czy problem się rozwiązał
DZunior1987 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Pomoglo zalanie pod korek ?
Tyrath Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Do końca tygodnia będę wiedział, bo odpadł mi jeden duży wyjazd
kicaj112 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak na moje oko to plywak swiruje :-D
Tyrath Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Siema, u mnie problem rozwiązany. Z nudów bawiłem się vagiem w niedzielę i przy teście zegarów wskazówka nie zatrzymuje się w połowie i wychodzi za skalę. U mnie wystarczy przełożyć wskazówkę. Przy poprzednim teście pewnie gapiłem się w monitor zamiast obserwować zegary. Mam nadzieję, że kolega DZunior1987 już sobie poradził.
Bartollo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Da sie tez vagiem przesunąć wskazówkę kanał 17 instruments pózniej kanal 30 i tam zmieniając wartości wpływamy na połozenie wskazówki
Tyrath Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Super, dzięki! Z nieba mi spadasz bo nie chcialo mi sie tego rozbierać, zwłaszcza, że za oknami zimnicq Da sie tez vagiem przesunąć wskazówkę kanał 17 instruments pózniej kanal 30 i tam zmieniając wartości wpływamy na połozenie wskazówki Jednak małe sprostowanie do tego co kolega napisał.VAGiem można wykonać tylko ostateczne korekty położenia wskazówki, wartość nominalna u mnie była 128, zakres korekcji to około 122 do 135 (nie pamiętam dokładnych wartości).Zakres ten umożliwia korekcję położenia wskazówki o jakieś 2-3mm w każdą stronę, a u mnie wskazówka jest przesunięta o ćwierć baku Jeszcze jedno, jeżeli ktoś jest zupełnie zielony to po wejściu w instruments należy przejść do adaptation i tam dopiero wpisujemy kanał 30.Tak czy siak warto wiedzieć bo jeżeli przestawię ręcznie wskazówkę, poskładam licznik to mogę jeszcze dokonać ostatecznych poprawek. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez Tyrath
damian111 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 opis kanałów napewno m się przyda:)
mobopx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Czołem. Może macie pomysł dlaczego u mnie rezerwa zapala się jak zatankuje pod korek, a na pustym się nie zapala? Wymieniłem zegary na te z białym podświetlaniem, full FIS i pojawił się ten właśnie problem. Dodam, że licznik jest od A4 (nie od A6 gdzie były problemy z pływakiem). Wskazówki dobrze siedzą (test vag + korekta na kanale 30), styki pływaka wyczyszczone, komputer nie wyrzuca błędów. Na starym liczniku (też full fis tylko przedliftowy) było ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się