Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik paliwa - 1/4 = pusto


Tyrath

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Znalazłem podobny problem na forum, z tym że u kolegi zacinał się losowo pływak (chyba).

U mnie sprawa wygląda tak, że wskaźnik namiętnie przekłamuje o 1/4, czyli na 1/4 w baku jest już pusto.

Czy jest jakiś sposób żeby skorygować to jakoś elektronicznie żebym nie musiał wymieniać pływaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy pływak jest cały, jeśli go zalewa to korekta nic nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niemasz czasem licznika firmy jaeger? Jeśli tak to jego wina, i najlepszym rozwiązaniem jest wymiana na VDO.

Ps. A ikonka rezerwy zapala się prawidłowo? Zrób jeszcze test zegarów vagiem.

Wysłane z terenu

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ikonka rezerwy zapala sie kilka milimetrow przed 1/4 wiec prawidlowo w stosunku do nieprawidlowosci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na vagu, zegary są okej. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę to jakoś skorygować bez grzebania w baku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie to wina pływaka. Tam musisz szukać przyczyny i i bez grzebania się nie obejdzie. Inaczej tego nie skorygujesz.

Wysłane z terenu

A na teście zegarów wskazówka zatrzymywała się równo na środku?

Wysłane z terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zalałem bak pod sam korek, może się zawiesił. Wyjeżdżę ropę to dam znać czy problem się rozwiązał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, u mnie problem rozwiązany. Z nudów bawiłem się vagiem w niedzielę i przy teście zegarów wskazówka nie zatrzymuje się w połowie i wychodzi za skalę. U mnie wystarczy przełożyć wskazówkę. Przy poprzednim teście pewnie gapiłem się w monitor zamiast obserwować zegary. Mam nadzieję, że kolega DZunior1987 już sobie poradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie tez vagiem przesunąć wskazówkę kanał 17 instruments pózniej kanal 30 i tam zmieniając wartości wpływamy na połozenie wskazówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dzięki! Z nieba mi spadasz bo nie chcialo mi sie tego rozbierać, zwłaszcza, że za oknami zimnicq

Da sie tez vagiem przesunąć wskazówkę kanał 17 instruments pózniej kanal 30 i tam zmieniając wartości wpływamy na połozenie wskazówki :)

Jednak małe sprostowanie do tego co kolega napisał.
VAGiem można wykonać tylko ostateczne korekty położenia wskazówki, wartość nominalna u mnie była 128, zakres korekcji to około 122 do 135 (nie pamiętam dokładnych wartości).
Zakres ten umożliwia korekcję położenia wskazówki o jakieś 2-3mm w każdą stronę, a u mnie wskazówka jest przesunięta o ćwierć baku :decayed:
Jeszcze jedno, jeżeli ktoś jest zupełnie zielony to po wejściu w instruments należy przejść do adaptation i tam dopiero wpisujemy kanał 30.
Tak czy siak warto wiedzieć bo jeżeli przestawię ręcznie wskazówkę, poskładam licznik to mogę jeszcze dokonać ostatecznych poprawek.

Edytowane przez Tyrath
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem. Może macie pomysł dlaczego u mnie rezerwa zapala się jak zatankuje pod korek, a na pustym się nie zapala?

Wymieniłem zegary na te z białym podświetlaniem, full FIS i pojawił się ten właśnie problem.

Dodam, że licznik jest od A4 (nie od A6 gdzie były problemy z pływakiem). Wskazówki dobrze siedzą (test vag + korekta na kanale 30), styki pływaka wyczyszczone, komputer nie wyrzuca błędów.

Na starym liczniku (też full fis tylko przedliftowy) było ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...