Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cos w tym jest.

zamontowanie k04tfsi to nie takie hop siup trzeba modzić turbine i nie mowie adapterze przy którym tez jest trochę zabawy.

Arek widze, ze Ty też grubo lecisz ;)

Opublikowano

siema, powiedz mi jaką masz średnicę orurowania fmica? Do jakiej mocy wystarczy? pozdro :)

Opublikowano

A wiesz, ze nie wiem. Nie interesowałem się tym wcześniej. FMIC robiłem 3 lata temu u Bakusia (FMIC 180tka). Dzisiaj popatrzyłem na orurowanie i na moje oko przy turbo jest chyba 52mm.

Do ilu wystarczy? Nie wiem.

Opublikowano

180 ma woloty 50mm wiec i orurowanie takie robią :) do zwyklej codziennej jazdy starczy ci nawet na 350km :] chyab ze upalasz na miescie od swiateł do swiateł ..

Opublikowano

180 ma wloty 57........

Opublikowano

a Wy jakie macie srednice?

Opublikowano

ja mam 63mm i takie też rury:]

Opublikowano

Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo?

Opublikowano

Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo?

normalnie zwężką haha :grin:

Opublikowano

pisc or it didn't happen :P

Opublikowano

Po wielu miesiącach w końcu ruszył temat hamulców. Przód 320mm Textar Pro już założony.

Oczywiście nie bez przygód i wymiany przewodów hamulcowych.

A4b6front320mm_zps6c6ym9io.jpg

Tył 288mm nadal leży zakurzony.

Opublikowano

zakładaj ten tył bo w końcu wyjdzie z mody taki hebel

Opublikowano

Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji..

Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze ..

Opublikowano

nie wiem jak tam z 312/255 ale ja kiedyś z 288/245 przeskoczyłem na 320/288 to różnica znacząca zwłaszcza z większych prędkości gdzie trzeba dłużej hamować

to te jeszcze dają radę gdzie seryjne 288 zwyczajnie się smażyły i krzywiły

będzie na +

Opublikowano

Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji..

Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze ..

6x może nie bo to jakaś abstrakcja nie wiadomo czym mierzona ale będziesz w szoku :decayed: Szczególnie na nowych gratach

Opublikowano

Póki co jeżdżę i sam nie wiem co mam o tym myśleć :)

Zobaczymy co będzie jak dołożę tył.

Tak z inne beczki czy S4 look to nie wiocha w A4? Zawsze mi się wydawało, że jeżeli miałbym przykleić znaczek S4 do swojego auto to musiałoby ono jeździć jak S4 bo inaczej wstyd.

Opublikowano

Body kit z S4 w czerwieni wygląda kozacko bez względu na to co siedzi pod maską.

Emblematów S4 wcale nie musisz zakładać ;)

Opublikowano (edytowane)

Łukaszku ja Twoje B6 bym widział z takim minimum to:

porządne końcówki wydechu

s-line zewnętrzny
lotka na klape :P

środek masz idealny jak dla mnie .Kolor auta też.

EDIT: Ożesz bym zapomniał! Koło! najlepiej 19 ale 18 będzie też dobrze :decayed:

Edytowane przez hunter91
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...