wampir Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 Cos w tym jest. zamontowanie k04tfsi to nie takie hop siup trzeba modzić turbine i nie mowie adapterze przy którym tez jest trochę zabawy. Arek widze, ze Ty też grubo lecisz
bjoern Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 siema, powiedz mi jaką masz średnicę orurowania fmica? Do jakiej mocy wystarczy? pozdro
wampir Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 A wiesz, ze nie wiem. Nie interesowałem się tym wcześniej. FMIC robiłem 3 lata temu u Bakusia (FMIC 180tka). Dzisiaj popatrzyłem na orurowanie i na moje oko przy turbo jest chyba 52mm. Do ilu wystarczy? Nie wiem.
krzysiekvtec Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 180 ma woloty 50mm wiec i orurowanie takie robią do zwyklej codziennej jazdy starczy ci nawet na 350km :] chyab ze upalasz na miescie od swiateł do swiateł ..
krzysiekvtec Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 ja mam 63mm i takie też rury:]
wampir Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo?
roman_tyk Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo? normalnie zwężką haha
Imhotet Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 http://fmic.pl/proste-redukcje/183-prosta-redukcja-38-51mm.html?
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Po wielu miesiącach w końcu ruszył temat hamulców. Przód 320mm Textar Pro już założony. Oczywiście nie bez przygód i wymiany przewodów hamulcowych. Tył 288mm nadal leży zakurzony.
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 zakładaj ten tył bo w końcu wyjdzie z mody taki hebel
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji.. Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze ..
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 nie wiem jak tam z 312/255 ale ja kiedyś z 288/245 przeskoczyłem na 320/288 to różnica znacząca zwłaszcza z większych prędkości gdzie trzeba dłużej hamować to te jeszcze dają radę gdzie seryjne 288 zwyczajnie się smażyły i krzywiły będzie na +
Wandej Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji.. Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze .. 6x może nie bo to jakaś abstrakcja nie wiadomo czym mierzona ale będziesz w szoku Szczególnie na nowych gratach
wampir Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 Póki co jeżdżę i sam nie wiem co mam o tym myśleć Zobaczymy co będzie jak dołożę tył. Tak z inne beczki czy S4 look to nie wiocha w A4? Zawsze mi się wydawało, że jeżeli miałbym przykleić znaczek S4 do swojego auto to musiałoby ono jeździć jak S4 bo inaczej wstyd.
kupczak90 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Body kit z S4 w czerwieni wygląda kozacko bez względu na to co siedzi pod maską. Emblematów S4 wcale nie musisz zakładać
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Łukaszku ja Twoje B6 bym widział z takim minimum to: porządne końcówki wydechu s-line zewnętrzny lotka na klape środek masz idealny jak dla mnie .Kolor auta też. EDIT: Ożesz bym zapomniał! Koło! najlepiej 19 ale 18 będzie też dobrze Edytowane 11 Stycznia 2016 przez hunter91
Rekomendowane odpowiedzi