jacek70 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Myślisz że BD z eSy będzie bardziej komfortowe . Nie wiem , ale myślę że nie. Załóż BE bo to chyba najlepsze wyjście ( dla wszystkich ) Tak tylko sugeruje , ale oczywiście nie musisz się z tym zgadzać.
Imhotet Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 a ja kupiłem we wtorek amorki bilsteina B8 (narazie tylko tył)... obecnie mam 1BE dam znać po weekendzie jak odczucia..
wampir Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Ale to samo tylko twardsze czy miekksze?
wampir Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Za godzine jade na spotkanie z 2 forumowiczami co maja 1BV. Zabieram też Szanowną Małżonkę ze sobą żeby się przejechała. Dam znać co i jak... Już po przejażdżce 2 autami z 1BV w tym jedna z tylnym stabilizatorem z RS4. W 1BV czuć ze jest sztywniej. Przejazd przez małe i srednie dziury jest odczuwalny bardziej niż 1BA ale jak wjechałem w głębszą dziurę to odczucia były w mojej subiektywnej ocenie takie same jak w 1BA. To co od razu rzuca się w oczy to prowadzenie. Auto jest bardziej "zwarte" i nie wychyla się przy nagłych ruchach kierownicą. 1BA to ponton. Wybór jest oczywisty
wampir Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Raczej tak. Jestem ugadany ze ma być gwara i robie test. Jedynie co to będę musiał robic za darmo, ale nie zapeszam. Jak u Ciebie poszła wymiana tyłu?
Imhotet Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Powiem Ci ze jest znacznie sztywniej auto tak nie przechyla budy jak poruszam kiera pwara - lewa pare razy, na śpiącym policjancie nie widze różnicy, ale na jakimś poprzecznym wgłębieniu jest twardziej. W sumie jestem zadowolony kupie tez przód
tomekhxc Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 ja w b6 mam 1ba ze springami hr ale kurcze w porównaniu z b7 na 1bv to przepaść , b6 pływa i podskakuje na drodze , b7 sztywno i pewnie co mi się bardziej podoba
wampir Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 Bo amory 1BA sa mieciusie jak kaczuszka Druga sprawa, ze w B7 masz pewnie grubszy tylny stab...
krzysiekvtec Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Długo będzie jakie foto ? Co zagladam to sypia jakieś symbolami :-)
wampir Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 hehe jak zamontuje to się pstryknie bo poki co to części leza w przedpokoju i Szanowna Małżonka krzyczy, że się o nie potyka... Sam pokaz fotke całkowicie z boku jak wygląda dokładka z cupry
Wandej Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 a ja kupiłem we wtorek amorki bilsteina B8 (narazie tylko tył)... obecnie mam 1BE dam znać po weekendzie jak odczucia.. gdzieś nabył? Też chyba musze bo moje kw się kończy
Imhotet Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 tył allegro 620 zł za 2 sztuki przód gościu ma ostatni 450 sztuka.. http://allegro.pl/bilstein-b8-amortyzatory-tyl-a4-b6-b7-exeo-kpl-i5038553208.html sorry za spam Wamp ;P
wampir Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Luz, może mi tez się przyda Swoja droga czy to poprawne dawac jedna twadosc amorana jedna os i inna twadosc na druga? Przeciez 1BA a taki B6 mają inne parametry?
Imhotet Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Ja mam z przodu 1BE a z tyłu to B8, wg mnie jest OK auto zyskało na prowadzeniu jest sporo sztywniej, a przód sobie dokupie na razie inne wydatki
wampir Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Dzisiaj skompletowałem zawieszenie 1BV Są sprezyny i amortyzatory na przód i tył. Jest i fota Edytowane 20 Maja 2015 przez wampir
Rekomendowane odpowiedzi