Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Myślisz że BD z eSy będzie bardziej komfortowe . Nie wiem , ale myślę że nie. Załóż BE bo to chyba najlepsze wyjście ( dla wszystkich :wink: ) Tak tylko sugeruje , ale oczywiście nie musisz się z tym zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem we wtorek amorki bilsteina B8 (narazie tylko tył)... obecnie mam 1BE dam znać po weekendzie jak odczucia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za godzine jade na spotkanie z 2 forumowiczami co maja 1BV. Zabieram też Szanowną Małżonkę ze sobą żeby się przejechała.

Dam znać co i jak...


Już po przejażdżce 2 autami z 1BV w tym jedna z tylnym stabilizatorem z RS4.

W 1BV czuć ze jest sztywniej. Przejazd przez małe i srednie dziury jest odczuwalny bardziej niż 1BA ale jak wjechałem w głębszą dziurę to odczucia były w mojej subiektywnej ocenie takie same jak w 1BA. To co od razu rzuca się w oczy to prowadzenie. Auto jest bardziej "zwarte" i nie wychyla się przy nagłych ruchach kierownicą. 1BA to ponton.

Wybór jest oczywisty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak. Jestem ugadany ze ma być gwara i robie test. Jedynie co to będę musiał robic za darmo, ale nie zapeszam.

Jak u Ciebie poszła wymiana tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze jest znacznie sztywniej auto tak nie przechyla budy jak poruszam kiera pwara - lewa pare razy, na śpiącym policjancie nie widze różnicy, ale na jakimś poprzecznym wgłębieniu jest twardziej. W sumie jestem zadowolony ;) kupie tez przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w b6 mam 1ba ze springami hr ale kurcze w porównaniu z b7 na 1bv to przepaść , b6 pływa i podskakuje na drodze , b7 sztywno i pewnie co mi się bardziej podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo amory 1BA sa mieciusie jak kaczuszka :)

Druga sprawa, ze w B7 masz pewnie grubszy tylny stab...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe jak zamontuje to się pstryknie bo poki co to części leza w przedpokoju i Szanowna Małżonka krzyczy, że się o nie potyka...

Sam pokaz fotke całkowicie z boku jak wygląda dokładka z cupry :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem we wtorek amorki bilsteina B8 (narazie tylko tył)... obecnie mam 1BE dam znać po weekendzie jak odczucia..

gdzieś nabył? Też chyba musze bo moje kw się kończy :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył allegro 620 zł za 2 sztuki :) przód gościu ma ostatni 450 sztuka.. http://allegro.pl/bilstein-b8-amortyzatory-tyl-a4-b6-b7-exeo-kpl-i5038553208.html

sorry za spam Wamp ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz, może mi tez się przyda :)

Swoja droga czy to poprawne dawac jedna twadosc amorana jedna os i inna twadosc na druga? Przeciez 1BA a taki B6 mają inne parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z przodu 1BE a z tyłu to B8, wg mnie jest OK :) auto zyskało na prowadzeniu jest sporo sztywniej, a przód sobie dokupie na razie inne wydatki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj skompletowałem zawieszenie 1BV

Są sprezyny i amortyzatory na przód i tył.

Jest i fota :D

1BV_zpsxniqqgnw.jpg

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...