syn_szefa Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Witam Wszystkich, Chciałbym się zapytać czy takie grzanie się turbo jest normalne ?? Dodatkowo: https://www.youtube.com/watch?v=VHsiFV8xHnY Edytowane 9 Listopada 2014 przez syn_szefa
arkady1321 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 jak dales czadu to tak jest norma....
krzysiekvtec Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 ladnie musisz cisnąć fure żeby tak zagotować
syn_szefa Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 A to ok Takie Turbo to norma jak dojeżdżam do domu Myślałem że to wina przytkanego katalizatora albo coś w tym stylu Jedyny problem który mi został to: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded Wyskakuje zaraz po przejechaniu 100m ;/
Łukasz13 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak po normalnej jezdzie to kat przytkany.
syn_szefa Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak po normalnej jezdzie to kat przytkany. Właśnie nie po normalnej jeździe. Dostaje w palnik. Taka bardzo dynamiczna jazda
KubaMpakiet Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Zapytam ile czasu czekasz zanim zagasisz auto? po taki palowaniu
krzysiekvtec Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Nad ranem wczesniej lakier puchnie na masce
syn_szefa Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Czekam aż ostygnie czyli nie będzie czerwona 5-10min ;/ A co do maski to lekko ciepła jest. Bardziej ciepłe są nadkola
Dev Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Czerwony ? U mnie jest żółty... :polew:
koziol1172 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 podpunkt 16 przeczytaj :wink: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/#more-707
arkady1321 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 to ja musze dobrze dac w palnik i to krótkie odcinki,zeby taki kolor był.....
syn_szefa Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 podpunkt 16 przeczytaj :wink: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/#more-707 O to chyba troszkę za dużo bo w jednym miejscu widać prawie białe ;/ Pasowałoby zamontować dodatkowe chłodzenie do turba ;p
gregor10 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Kat zatkany albo usterka w osprzecie, np pompa paliwa nie zyje.
syn_szefa Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Kat zatkany albo usterka w osprzecie, np pompa paliwa nie zyje. Pompa paliwo była wymieniana pod koniec maja, czyli przytkany katalizator. Pytanie odnośnie czyszczenia katalizatora są jakieś sprawdzone metody ?? Dodam że nie mam żadnego błędu odnośnie katalizatora
egon@ Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Pany a w dieslu też to jest możliwe?
siwytychy Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 nie lepiej kata wymienić na DP ?
Rabbi Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 nie lepiej kata wymienić na DP ? dokładnie .wywalić kata,zamontować DP,zrobić program i będzie banan na twarzy 1
Jakoob Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Dodam że nie mam żadnego błędu odnośnie katalizatora Podjedź na stację diagnostyczną i poproś o analizę splain, będziesz wiedział jak kondycja kata. To nie przegląd więc nie będzie problemu jak okaże się uwalony, pewnie dasz na czteropak i tyle Edytowane 8 Listopada 2014 przez Jakoob
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się