djmario122 Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Witam. Odkąd kupiłem samochód zauważyłem że na zimnym silniku ciężko zapala. Wiec postanowiłem sprawdzić świece żarowe. Wszystkie świece są ok grzeją. Ale nie ma napięcia w kapturkach i nie słychać jak się załącza przekaźnik. Odłączyłem kostkę od czujnika temp. tego na górze (4 piny 058 919 501A) i słychać jak się załącza przekaźnik i jest napięcie na kapturkach. Postanowiłem więc wymienić czujnik... Wybuliłem 7 za nowy czujnik firmy EPS i dalej to samo:(( Przypomnę że cały czas operacje robiłem na zimnym silniku. Co może być ?? Proszę o pomoc... <zalamka>
stasio1969 Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Nie wiem dokładnie jak ma zrobiony progrm Twój pojazd. Duża część pojazdów do załączenia świec żarowych potrzebóje informacje o temperaturze: paliwa, powietrza i płynu chłodzącego. Jeżeli jedna z nich jest powyżej "jakiejś ustalonej normy" wówczas nie załączy świec żarowych.
rosiel Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 swiece nie wlaczaja sie za kazdym razem.temp jesli sie nie myle musi byc ponizej 7 stopni.czasem wlacza sie w celu zmniejszenia emisji trujacych substancji w spalinach.
mlodyy Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 sprawdz miesnikiem czy niema zwarcia lub cos takiego bo jesli na dlaczonym jest ok a jak podlaczysz nowy jest lipa do moze masz zwarcie i do kompa idzie info ze tem jest wysoka przerwana izolacja lub zalamany kabel popatrz dokladnie moze sie odpia od koci gdzies [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 21:46_________________________________________________sorki za bledy klawiatura dostala szalu
Musashi Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 obecna temperatura otoczenia jest zbyt wysoka aby ECU zalaczylo swiece. problemow z uruchomieniem silnika upatrywalbym gdzie indziej, np w kącie wtrysku. zrób logi statyczne silnika szczegolnie grupe 004
djmario122 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 właśnie zastanawiam się nad zakupem interfejsu na allegero od VIAKEN'a. http://moto.allegro.pl/item439365600_vag_z_2_liniami_k_kkl_kable_obd2_obd1_promocja.html Tylko nie wiem czy na USB czy na COM. Bo gdzieś słyszałem że na COM'a lepszy bo się łączy z wszystkimi autami a na USB ma jakieś trudności z łączeniem się ze starymi:P
spetsnaz Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Witam. Odkąd kupiłem samochód zauważyłem że na zimnym silniku ciężko zapala. Wiec postanowiłem sprawdzić świece żarowe. Wszystkie świece są ok grzeją. Ale nie ma napięcia w kapturkach i nie słychać jak się załącza przekaźnik. Odłączyłem kostkę od czujnika temp. tego na górze (4 piny 058 919 501A) i słychać jak się załącza przekaźnik i jest napięcie na kapturkach. Postanowiłem więc wymienić czujnik... Wybuliłem 7 za nowy czujnik firmy EPS i dalej to samo:(( Przypomnę że cały czas operacje robiłem na zimnym silniku. Co może być ?? Proszę o pomoc... <zalamka> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_sprawdzanie_swiec_zarowych_wynik-t45948.15.html dark79 - "aby sprawdzic zasilanie swiec zarowych nalezy odpiac wtyczke od czujnika temperatury plynu chlodzacego, w tym momecie po przekreceniu kluczyka komp automatycznie załącza grzanie swiec na 20 sekund, wiec tak sciagamy wszystkie fajki ze swiec i podłączamy miernik/żaróweczkę jednym przewodem do masy a drugi w fajkę, wynik chyba jest oczywisty."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się