siwusek Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Witam musze wymienic dwa zewnetrze przeguby do mojego auta 96 rok 1.9 tdi 110 koni pytanie jakie kupić nie chodzi mi o firme tylko z tego cowiemwystepuja dwa rodzaje mały i duzy i tu jest problem Edytowane 28 Listopada 2014 przez siwusek
mapper Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Bierz Meteli cena vs jakość najlepsze, zakładam je u siebie i nikt jescze nie reklamował
siwusek Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 kolego czytałeś co pisałem nie pytam o firme lecz o to jaki załozyć bo sa dwa rodzaje mały i duzy przegub
dota4fun Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Wg nr VIN dobiorą odpowiedni w lepszym sklepie.
Dev Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam musze wymienic dwa zewnetrze przeguby do mojego auta 96 rok 1.9 tdi 110 koni pytanie jakie kupić nie chodzi mi o firme tylko z tego cowiemwystepuja dwa rodzaje mały i duzy i tu jest problem Zdejmij stary i jedz z nim do sklepu
Ossek Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 W tym roczniku i silniku był jeden rodzaj - ostatnio przerabiałem temat u siebie
Hezen Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 A w automatach jak się ma temat przegubów? Sa takie same jak w skrzyniach manualnych - te same półosie?
majkel_majki Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Półosie są inne-w automacie krótsze, ale empirycznie sprawdziłem, że duży przegub z automatu pasuje na półoś z manuala, jak dla mnie z jest wyglądu identyczny. Nie wiem jak małe przeguby od słabszych silników.
Arkadiush Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Ja brałem do siebie master sport i było cacy ;]
dzik Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Przeguby metelli lub lobro to gwarancja spokoju na długi czas. Z tanizną bym uważał.
Arkadiush Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Przeguby metelli lub lobro to gwarancja spokoju na długi czas. Z tanizną bym uważał. na takie rzeczy ma co żałować kupować ori albo dobre zamienniki
davidoff82 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 u mnie w 1,6 benzynie tani wytrzymał 5 km i zaczał sie trzeskac przy skrecie, stary ori ma luz ale od dwóch lat lata bez oslony i sie nie trzaska chcemy go wykończyć ale sie nie daje. w 1,9 tdi mam zalozone lobro i 20kkm nie wykazuja zadnego zużycia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się