tipmaniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 A sprawdzić ten czujnik mogę tylko przy pomocy kabla i porównać temperatury na blacie i na kompie czy są inne ?
tipmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Oki dzięki Dev! Dzwoniłem pytałem i ori termostat 108 zł a z wahler 37.50 zł Tak więc co polecacie ? Z tego co wiem to wahler robi to dla audi te części ? Ktoś miał montowal ten termostat firmy wahler ?
Chadury89 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ja montowalem wahlera z allego poltora roku temu i dziala bezproblemowo. Ja mam do pracy 5,5km. Przy temp -2 osiagam 70-75stopni, dodam ze nie mam narazie zalozonej oslony dolnej jak i gornej. Kiedys gorzej sie nagrzewal, ale zmienilem plyn chlodzacy z jakiegos zielonego gowna na ori g12+ i odrazu zaczol lepiej grzac
tipmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 A w jakiej cenie jest ten ori płyn ?
dziki24 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Montowalem wahlera miesiac temu ponad 2000 km i bajka pozdrawiam Ps. Temat walkowany tysiac razy wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy
Chadury89 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) ja zaplacilem za 2 butelki koncentratu G12+1,5l z przesylka 80zl z allegro i rozrobilem 1:1 z woda destylowana. Teraz widzialem ze sprzedaja g13, to podobno to samo jakby co. http://allegro.pl/plyn-chlodniczy-g12-g13-vw-audi-skoda-oryginal-i4829951303.html Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Chadury89
tipmaniak Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ja dzwoniłem do mojego mechanika i powiedział ze płyn ten g12 do audi 5l 37zl jakoś tak. A gdy wymienialiscie termostat, to uszczelkę tez dawaliscie nowa ? I czy w ogóle ona jest w zestawie z termostatem czy nie ?
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Powinna byc ale tylko w podrobie, przy ori kupujesz osobno.
tipmaniak Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Aha, jutro zadzwonię i się zapytam. A trzeba ja w ogóle wymieniać czy nie ?
lord_maciek Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 A zna ktoś numer oryginalnej części /termostatu
michal.j Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 witam, te same obajwy jak w pierwszym watku. wymiana termostatu 60zl z robocizna. od tej pory 90 stopni trzyma nawet na eco-drivingu w obecnej temperaturze. Przed wymiana mial temperature 75-80 - przy 40 km to sklonilo mnie do wymiany. pozd. michal
tipmaniak Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Ja również wczoraj wymieniłem termostat na wahler i jestem jak na razie zadowolony Bite 90 i ani niedrgnie; ) Dzisiaj temperatura -4°C i bez problemu weszło na 90°C po przejechaniu około 20 km Edytowane 10 Grudnia 2014 przez tipmaniak
lord_maciek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Po przejechaniu 10 kilometrów temperatura silnika max 60 stopni i chłodnica ciepła. Termostat jest uszkodzony gdyż nie powinien się otwierać przy takiej temperaturze.?
Ileev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Po przejechaniu 10 kilometrów temperatura silnika max 60 stopni i chłodnica ciepła. Termostat jest uszkodzony gdyż nie powinien się otwierać przy takiej temperaturze.? Termostat się pewnie zaciął w pozycji otwartej. Wymiana na Wahlera/oryginalny i będzie dobrze.
lord_maciek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jestem w stanie sam wymienić? Trzeba zdjąć pasek?
tipmaniak Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Ja z swoim Avf byłem u mechanika ale spokojnie sam to wymienisz wystarczy zdjąć obudowę silnika, odkręcić ta taka kopułke z przewodem wyjąć termostat i oring ( taka okrągła uszczelka ), włożyć nowy termostat, później oring i zakręcić, zalać płynem, włączyć auto, dolewac płynu bo będzie ubywwc go i to wszystko Aha zanim odkrecisz musisz obudowę spod silnika zdjąć i dać jakiś pojemnik żeby płyn ci tam splynol no i musisz sobie kupić na dolewke trochę płynu Tak to robił mój mechanik nie ja ! Pzdr. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez tipmaniak
adadur Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Zaslon całą chlodnice i zobacz czy cos sie zmieniDev i ty takie rzeczy...A sprawdzić ten czujnik mogę tylko przy pomocy kabla i porównać temperatury na blacie i na kompie czy są inne ?Sprawdzisz ale tylko wyraźną roznice w odczycie pomiedzy dwoma czujnikami zabudowanymi w jednej obudowie. A przecierz oba moga byc juz trafione i co wtedy... Prawidłowo to tylko z miernikiem w lapkach i odnoszac odczyty do wzorcowej chatakterystyki - ma tam naniesione wlascowe pole (zakresy) pracy
rafi10612 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Po zakupie Auta zmienilem plyn,termostat i czujnik G62 bo pokazywal glupoty. Przy dodaniu mocniejszym gazu temperatura spadala. Po wymianie tego auto przy temp minusowej lapie 90 stopni. Clima chodzi. Auto krece do 2 tys takze nie zamocno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się