Linarr Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 guzior bierze 15k za swapa od a do z a emu jutro podam bo w pracy jestem:)
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Sporo, bylem pewien ze z 10. No ale trudno, jest popyt jest i podaż.
marcindlug Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) 14 bez klimy i 15 z klima. Od a do z oznacza m.in. kompletny wydech. Emu kosztuje 2tys, do tego trzeba dokupic lambde i ewentualnie modul bluetooth Edytowane 28 Stycznia 2015 przez marcindlug
marcindlug Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Do wszystkiego odczyty parametrow na zywo, diagnostyka. W rozbudowanych silnikach zamiast masy zegarow mozesz wozic tylko tablet i podgladac doladowanie, egt i cala reszte
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 To nie problem 60zl kosztuje w A8 byly jeszcze mocniejsze silniki 4.2 Oznaczenia: AQF AUW AHC AKH i AKG (220kW) Tez będą się nadawac ?
marcindlug Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Najlatwiej przeszczepic v8 poliftowe (40v) - nie musisz kombinowac z lapami, kompem, sprzeglem. Ale w zasadzie to kazde v8 sie nada
Prezes870 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Heh no to jednak taniej od esy nie wyjdzie xd
guziq Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Seryjny sterownik od 2.2t mamy roztrzaskany na drobne. Stroimy bez przeplywki, na ori map sensorze.
zrywka Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Seryjny sterownik od 2.2t mamy roztrzaskany na drobne. Stroimy bez przeplywki, na ori map sensorze.Rzuc na priva koszty i gdzie to robicie?
Linarr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 kupiłem zimówki:) dunlopy wintersport 3D 225/40/18 guzior stroi fury pod Rzeszowem;)
banan024 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Szacun te oponki, mam 235/45/17 i nie ma bata żeby wpaść w poślizg bez użycia ręcznego Edytowane 29 Stycznia 2015 przez banan024
Linarr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 w końcu może będzie można ruszyć jakoś szybciej bez zerwania przyczepności
OGr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 kupiłem zimówki:) dunlopy wintersport 3D 225/40/18 guzior stroi fury pod Rzeszowem;) Trzeba było brać 215/40/18 pod glebę.
Linarr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 gdzie 215 na 8j felgę ja mówię stanowcze NIE tym waszym rantom i naciągom a co do gleby to nie wiem czy coś będę robił.. teraz i tak zderzakiem zawadzam jak wyjeżdżam z podwórka ale moze dlatego że połamany
OGr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Bo pewnie lata wszystko jak powalone Na 8J ? Mam teraz 215/40 na 8J i to zdecydowanie nie jest naciąg.
Linarr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 na lato planuje 235/40 to już wogóle będzie
OGr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 na lato planuje 235/40 to już wogóle będzie Mam takie na handel jakbyś chciał. 4x verdenstein bodajrze z 2011 czy 2012 roku.
Linarr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 narazie sie wypstrykałem z $
OGr Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 narazie ich jeszcze nie wystawiłęm nawet ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się