Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS6 C6 5.0 V10 TFSI SPORTMILE 900PS/1100NM


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Naszło mnie teraz, czy by sobie nie zostawić RS6 C6 i zamówić zamiast RS6 C7 dopasionego na maksa Allroada 3.0BiTDi :eusathink:

Allroad nowy jest przepiękny. Często widuję takiego białasa 3.0tdi. Jak dla mnie auto ideał :kox: Chyba w a4 allroad 3.0bitdi nie występuje :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już raz anulowałeś zamówienie na RS6 po chciałeś Nissana, nie zastanawiaj się tylko bierz RS6 C7, bo ta fura to KOX :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ?

Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr.

Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym :decayed:

Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem :wink:

Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ?

Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr.

Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym :decayed:

Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem :wink:

Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał :decayed:

do c7 by jechał jak ten RS :D 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno!

Ja bym w nim spał cały czas :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ?

Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr.

Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym :decayed:

Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem :wink:

Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał :decayed:

do c7 by jechał jak ten RS :D 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka

Ten c6 jest cholernie szybki na prostych i naprawdę cieżko będzie znaleźć mu godnego rywala, ale jednak mnie ciekawi jak czas zrobiłby na konkretnych winklach.

O seryjnym c7 nawet nie mówie, bo przy tym czarnuchu to on nie tyle nie przyspiesza to jeszcze się cofa :decayed:

Mam jednak wrażenie, nawet na podstawie tego co pisałeś o gtr, że na Ringu zrobił by wiatrak z tego skoksowanego rs :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ?

Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr.

Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym :decayed:

Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem :wink:

Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał :decayed:

do c7 by jechał jak ten RS :D 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka

Ten c6 jest cholernie szybki na prostych i naprawdę cieżko będzie znaleźć mu godnego rywala, ale jednak mnie ciekawi jak czas zrobiłby na konkretnych winklach.

O seryjnym c7 nawet nie mówie, bo przy tym czarnuchu to on nie tyle nie przyspiesza to jeszcze się cofa :decayed:

Mam jednak wrażenie, nawet na podstawie tego co pisałeś o gtr, że na Ringu zrobił by wiatrak z tego skoksowanego rs :wink:

GTR na "lekkich" zakrętach redukował 2 długości auta do Avka, a driver z Lambo dość dobrze jeździ :wink: Seryjny GTR w zupełności wystarczy do zabawy na Ringu i na wielu innych torach, choć im bardziej kręty tym bardziej czuć "wagę"

Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno!

Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno!

Ja bym w nim spał cały czas :decayed:

Bez przesady Panowie to nie egzotyk, zwykłe C6 tyle że na koksie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im bardziej tor w stylu 0-1 typu Monza, tym większe szanse, że jakiś "Pudzian" w stylu czarnego rs dopadnie koreańca.

Ring jednak obnarza w zasadzie wszystko.

Lambo też daje radę, gubi jedynie 6s na 20km do gtr.

RS idealny na codzień tu się z Toba zgadzam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS6 to dobra fura żeby na lawecie dowieźć szybko GTR-a na Tor :D

Edytowane przez dziadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszło mnie teraz, czy by sobie nie zostawić RS6 C6 i zamówić zamiast RS6 C7 dopasionego na maksa Allroada 3.0BiTDi :eusathink:

Sprawdz sobie A6 3.0Bitd competition

http://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/pdf/my-2015/kataloge/beileger_a6-3-0-tdi-competition.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Competition jest piękny :decayed: o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem.

Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szok :kox: , przy tym potworze to weź sobie zwykłe C7 3.0 tdi w Allroadzie :):):) zawalidrogą nie będzie a do szaleństw C6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Competition jest piękny :decayed: o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem.

Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić... :wink:

znam min. 3 salony w PL gdzie można dostać przy takiej cenie około 20% rabatu, co daje cenę 350 brutto, także taniej jak u brokera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pochwal sie gdzie, moze ktos skorzysta :) w Twoim watku odnosnie 3.0 tfsi pisales o rabatach 10% wiec d*py nie urywa...sorry Szymeniu za OT

Edytowane przez pieron82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Competition jest piękny :decayed: o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem.

Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić... :wink:

Koncząć OT, sprawdź tylko czy przypadkiem broker nie wystawia 2 FV ;) na auto i na dodatki, żeby akcyzy nie była płacona od całej wartości dość częsty przypadek.

Rabat zależy tylko od dobrej woli dilera, a jak jest ogarnięty i masz fajny układ to podpina cię pod czyjaś flote i dostajesz rabat flotowy. Kwestia negocjacji. Ja miałem przerwe 2 lata w audi i kupowałem głownie BMW, teraz jak chce zamówić competition to w Audi muszą dać conajmniej tyle co w BMW na mojej flocie ;). Reasumując 18-20% jest realne bez kombinacji z brokerami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pochwal sie gdzie, moze ktos skorzysta :) w Twoim watku odnosnie 3.0 tfsi pisales o rabatach 10% wiec d*py nie urywa...sorry Szymeniu za OT

jak juz tak uważnie czytasz, to szkoda, że nie widziałeś jak pisałem, że na RS dostałem 30% rabatu. Co prawda cena się zmieniła delikatnie, ale wynikało to z tego, że na 2014 ceny poszły w górę o 10tys zł w stosunku do 2013 gdy zamawiałem auto.

Ostatnio koleżka odebrał S8 - Warszawa Szewczyk - 20% bez żadnych dyskusji, także napawdę da się.

A co mojego A6 C7 3.0TFSI i rabatu 10% to człowiek młody był i głupi...

oczywiście żaden sprzedawca się nie przyzna, że komuś za tyle sprzedaje, a jak mu się pokaże cenę z innego salonu, to odpowiedź jest taka: no widocznie sprzedają poniżej kosztów, nie wiem jak im się to opłaca.

ja zawsze sprawdzam kilka opcji i z najlepszą ofertą uderzam gdzie indziej i zazwyczaj na dzien dobry sie nie da, ale później jednak się da.

nie mam sentymentu by kupować w tym samym salonie. kupiłem 3 nowe Audi i każde w innym salonie, kolejne pewnie też będzie od innego...

Edytowane przez kuredu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po strojeniu ? To ile po strojeniu z NITRO to będzie miało ? Czy zle zrozumiałem i te 900KM to bedzie miało po strojeniu z NITRO ? Chyba mimo wszystko wolał bym wolniejsze ale nowe RS6 słabsze ale w środku luksus a mimo gorszych osiągów nówki to nie można powiedzieć o nich że są słabe i w miare upływu gwarancji jak w S6 można pobić wynik obecnego RS-a :kox:

a już doczytałem kurna to jak wychodzi po strojeniu w max opcji 1200KM bez nitro to ile będzie z nitro ?! :shock3:

Edytowane przez kiciafirerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...