krzych_87 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś poradzić w ubiegłym tygodzniu audi wróciło od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Głowica przeszła kapitalny remont prowadnice, zawory, robona dla siebie nie na handel, zostały również wymienione popychacze hedrauliczne, uszczeliki pompowtrysków. Po remoncie samochód tylko przy odpaleniu rano na zimno dziwnie się zachowuje zaczyna go terepać i nie wskakuje odrazu na swoje obroty, po przekręceniu rozrusznika od razu łapie tylko przez około 3 sekund obroty rosną do 1000, przed remontem wskakiwały bez problemu. Remont został wykonany u mechanika godnego polecenia od zawsze samochód u niego serwisuje nie robi dziadostwa.Po odbirze zauwarzyłem jeszcze wydobywający sie płyn hłodniczy z rury wydechowej. Czy ta po remoncie głowica może się jeszce jakoś ułożyć, z EGR sączy sie jeszcze olej Po przejechaniu około 100km zauważułem nieznaczny ubytek płynu chłodniczego
piotrsob1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Poobserwuj minimum kilka dni wszystkie objawy. Zapytaj mechanika ,czy na pewno wymienił uszczelniacze na pompowtryskach i w jakim stanie były gniazda pompowtrysków, bo tam bym upatrywał przyczyny telepania i powolnego wchodzenia na obroty .
marek89 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Poobserwuj minimum kilka dni wszystkie objawy. Zapytaj mechanika ,czy na pewno wymienił uszczelniacze na pompowtryskach i w jakim stanie były gniazda pompowtrysków, bo tam bym upatrywał przyczyny telepania i Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś poradzić w ubiegłym tygodzniu audi wróciło od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Głowica przeszła kapitalny remont prowadnice, zawory, robona dla siebie nie na handel, zostały również wymienione popychacze hedrauliczne, uszczeliki pompowtrysków. Po remoncie samochód tylko przy odpaleniu rano na zimno dziwnie się zachowuje zaczyna go terepać i nie wskakuje odrazu na swoje obroty, po przekręceniu rozrusznika od razu łapie tylko przez około 3 sekund obroty rosną do 1000, przed remontem wskakiwały bez problemu. Remont został wykonany u mechanika godnego polecenia od zawsze samochód u niego serwisuje nie robi dziadostwa.Po odbirze zauwarzyłem jeszcze wydobywający sie płyn hłodniczy z rury wydechowej. Czy ta po remoncie głowica może się jeszce jakoś ułożyć, z EGR sączy sie jeszcze olej Po przejechaniu około 100km zauważułem nieznaczny ubytek płynu chłodniczego glowica po dokreceniu jest ulozona.....a jak z regeneracja gniazd to wygladalo? i co sie dzialo ze regenerowales? Edytowane 7 Grudnia 2014 przez marek89
krzych_87 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 A są jakieś szczególne miejsca w tym modelu gdzie może płyn chłodniczy uciekać? Czy jazda na krótkich dystansach może zaszkodzić dieslowi? Wymieniłem dodatkowo filtr poliwowy MAM choć na starym zrobiłem może 5000 km,
piotrsob1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jaki Ty masz silnik w końcu w tym swoim aucie, bo dopiero teraz zauważyłem w tytule AVG, to silnik na pompie VP37 ???
krzych_87 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 Płyn chłodniczy nagle zniknął do minimum a przez rok ani kropeli nie dolałem a jak mechanik przygazował na postoju wyleciał rurą wydechową 1.9 tdi AVG 74kW 101km podczas regeneracji zostło zrobione wymiana prowadnic wymiana uszczelniaczy szlifowanie zaworów frezowanie gniaz planowanie powierzchni docieranie zaworów
marek89 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Płyn chłodniczy nagle zniknął do minimum a przez rok ani kropeli nie dolałem a jak mechanik przygazował na postoju wyleciał rurą wydechową 1.9 tdi AVG 74kW 101km podczas regeneracji zostło zrobione wymiana prowadnic wymiana uszczelniaczy szlifowanie zaworów frezowanie gniaz planowanie powierzchni docieranie zaworów jakie frezowanie? plyn znika reklamuj robote
krzych_87 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witam ponownie płyn się uspokoił dączył się z węża ale na zimno nadal dziwnie odpala od razu wskakuje ale na 500 obrotów i podnosi się do 1000 wciągu 2 sek czy tak powinno być przed remontem wskakkiwały obroty od razu na 1000. Były również wymieniane popychacze hydrauliczne czy to się może ułożyć ?
C4NC3R Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zużywają się i to bardzo, zależy jeszcze jakie Ci włożyli te "szklanki" Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
krzych_87 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 chodzi o popychacze hydrauliczne? a to się może ułożyć?
piotrsob1 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam ponownie płyn się uspokoił dączył się z węża ale na zimno nadal dziwnie odpala od razu wskakuje ale na 500 obrotów i podnosi się do 1000 wciągu 2 sek czy tak powinno być przed remontem wskakkiwały obroty od razu na 1000. Były również wymieniane popychacze hydrauliczne czy to się może ułożyć ? Takie same objawy mam w kobiety A2, 1,4TDI. A spowodowane są zamontowaniem pompek od silnika 70 KM, ori AMF miał 75 KM Ale poza tym odpalaniem to jeździ podobnie do ori
krzych_87 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 sugerujesz że pompowtryski są jakieś wadliwe ? udało mi się dowiedzieć że poprzedni właściciel coś kombinowła z pompowtryskiwaczami któryś mu szwankował, czy to moę być przyczyną przez rok jeździł bardzo dobrze czy może to że na krótkich dystansach go używam może być przyczyną?
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Sugeruję, że mogą być nie od tego silnika, sprawdź numery katalogowe właściywch i porównaj ze swoimi
Jaro666 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dokładnie jak nie będą z tego silnika to będzie szwankował
danielom Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Przeciez AVG to silnik na pompie, kolega w ogole wie co ma?
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Kolega ma AVB, zle wpisal oznaczenie silnika w temat.
C4NC3R Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jakby były nie od tego silnika(głównie rozchodzi się o bipy) to by nie równo chodził... Sam miałem na chwilę włożone ALki zamiast BA i silnik oszalał normalnie ale chodził nie równo... Jedynie korekta programu by pomogła. Na moje to uszczelniacze na pompkach Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
krzych_87 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Witam ponownie po przejechaniu kolejnych 250 km poprawiło się pali dużo lepiej wlałem mu jeszcze vervy i jest poprawa
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Jakby były nie od tego silnika(głównie rozchodzi się o bipy) to by nie równo chodził... Sam miałem na chwilę włożone ALki zamiast BA i silnik oszalał normalnie ale chodził nie równo... Jedynie korekta programu by pomogła. Na moje to uszczelniacze na pompkach Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Wszystko zależy od różnicy w wydajności pompek, kobiety AMF w A2 od półtora roku jeździ na pompkach od motoru 70 KM, a powinny być od 75 KM Jedyny zauważalny mankament jest taki , że przy odpalaniu dopiero po chwili uzyskuje stabilne wolne obroty Edytowane 22 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się