Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwnie odpala po remoncie głowicy 1.9tdi 74k AVG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś poradzić w ubiegłym tygodzniu audi wróciło od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Głowica przeszła kapitalny remont prowadnice, zawory, robona dla siebie nie na handel, zostały również wymienione popychacze hedrauliczne, uszczeliki pompowtrysków. Po remoncie samochód tylko przy odpaleniu rano na zimno dziwnie się zachowuje zaczyna go terepać i nie wskakuje odrazu na swoje obroty, po przekręceniu rozrusznika od razu łapie tylko przez około 3 sekund obroty rosną do 1000, przed remontem wskakiwały bez problemu. Remont został wykonany u mechanika godnego polecenia od zawsze samochód u niego serwisuje nie robi dziadostwa.Po odbirze zauwarzyłem jeszcze wydobywający sie płyn hłodniczy z rury wydechowej. Czy ta po remoncie głowica może się jeszce jakoś ułożyć, z EGR sączy sie jeszcze olej


Po przejechaniu około 100km zauważułem nieznaczny ubytek płynu chłodniczego

Opublikowano

Poobserwuj minimum kilka dni wszystkie objawy.

Zapytaj mechanika ,czy na pewno wymienił uszczelniacze na pompowtryskach i w jakim stanie były gniazda pompowtrysków, bo tam bym upatrywał przyczyny telepania i powolnego wchodzenia na obroty .

Opublikowano (edytowane)

Poobserwuj minimum kilka dni wszystkie objawy.

Zapytaj mechanika ,czy na pewno wymienił uszczelniacze na pompowtryskach i w jakim stanie były gniazda pompowtrysków, bo tam bym upatrywał przyczyny telepania i

Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś poradzić w ubiegłym tygodzniu audi wróciło od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Głowica przeszła kapitalny remont prowadnice, zawory, robona dla siebie nie na handel, zostały również wymienione popychacze hedrauliczne, uszczeliki pompowtrysków. Po remoncie samochód tylko przy odpaleniu rano na zimno dziwnie się zachowuje zaczyna go terepać i nie wskakuje odrazu na swoje obroty, po przekręceniu rozrusznika od razu łapie tylko przez około 3 sekund obroty rosną do 1000, przed remontem wskakiwały bez problemu. Remont został wykonany u mechanika godnego polecenia od zawsze samochód u niego serwisuje nie robi dziadostwa.Po odbirze zauwarzyłem jeszcze wydobywający sie płyn hłodniczy z rury wydechowej. Czy ta po remoncie głowica może się jeszce jakoś ułożyć, z EGR sączy sie jeszcze olej

Po przejechaniu około 100km zauważułem nieznaczny ubytek płynu chłodniczego

glowica po dokreceniu jest ulozona.....a jak z regeneracja gniazd to wygladalo? i co sie dzialo ze regenerowales?

Edytowane przez marek89
Opublikowano

A są jakieś szczególne miejsca w tym modelu gdzie może płyn chłodniczy uciekać? Czy jazda na krótkich dystansach może zaszkodzić dieslowi?


Wymieniłem dodatkowo filtr poliwowy MAM choć na starym zrobiłem może 5000 km,

Opublikowano

Jaki Ty masz silnik w końcu w tym swoim aucie, bo dopiero teraz zauważyłem w tytule AVG, to silnik na pompie VP37 ???

Opublikowano

Płyn chłodniczy nagle zniknął do minimum a przez rok ani kropeli nie dolałem a jak mechanik przygazował na postoju wyleciał rurą wydechową


1.9 tdi AVG 74kW 101km


podczas regeneracji zostło zrobione

wymiana prowadnic

wymiana uszczelniaczy

szlifowanie zaworów

frezowanie gniaz

planowanie powierzchni

docieranie zaworów

Opublikowano

Płyn chłodniczy nagle zniknął do minimum a przez rok ani kropeli nie dolałem a jak mechanik przygazował na postoju wyleciał rurą wydechową

1.9 tdi AVG 74kW 101km

podczas regeneracji zostło zrobione

wymiana prowadnic

wymiana uszczelniaczy

szlifowanie zaworów

frezowanie gniaz

planowanie powierzchni

docieranie zaworów

jakie frezowanie? plyn znika reklamuj robote

Opublikowano

Witam ponownie płyn się uspokoił dączył się z węża ale na zimno nadal dziwnie odpala od razu wskakuje ale na 500 obrotów i podnosi się do 1000 wciągu 2 sek czy tak powinno być przed remontem wskakkiwały obroty od razu na 1000. Były również wymieniane popychacze hydrauliczne czy to się może ułożyć ?

Opublikowano

Zużywają się i to bardzo, zależy jeszcze jakie Ci włożyli te "szklanki"

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

chodzi o popychacze hydrauliczne? a to się może ułożyć?

Opublikowano

Witam ponownie płyn się uspokoił dączył się z węża ale na zimno nadal dziwnie odpala od razu wskakuje ale na 500 obrotów i podnosi się do 1000 wciągu 2 sek czy tak powinno być przed remontem wskakkiwały obroty od razu na 1000. Były również wymieniane popychacze hydrauliczne czy to się może ułożyć ?

Takie same objawy mam w kobiety A2, 1,4TDI.

A spowodowane są zamontowaniem pompek od silnika 70 KM, ori AMF miał 75 KM :naughty:

Ale poza tym odpalaniem to jeździ podobnie do ori :):decayed:

Opublikowano

sugerujesz że pompowtryski są jakieś wadliwe ?


udało mi się dowiedzieć że poprzedni właściciel coś kombinowła z pompowtryskiwaczami któryś mu szwankował, czy to moę być przyczyną przez rok jeździł bardzo dobrze czy może to że na krótkich dystansach go używam może być przyczyną?

Opublikowano

Sugeruję, że mogą być nie od tego silnika, sprawdź numery katalogowe właściywch i porównaj ze swoimi :whistling:

Opublikowano

Dokładnie jak nie będą z tego silnika to będzie szwankował :P

Opublikowano

Przeciez AVG to silnik na pompie, kolega w ogole wie co ma?

Opublikowano

Kolega ma AVB, zle wpisal oznaczenie silnika w temat.

Opublikowano

tak mój to AVB

Opublikowano

Jakby były nie od tego silnika(głównie rozchodzi się o bipy) to by nie równo chodził... Sam miałem na chwilę włożone

ALki zamiast BA i silnik oszalał normalnie ale chodził nie równo... Jedynie korekta programu by pomogła.

Na moje to uszczelniacze na pompkach

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Witam ponownie po przejechaniu kolejnych 250 km poprawiło się pali dużo lepiej wlałem mu jeszcze vervy i jest poprawa

Opublikowano (edytowane)

Jakby były nie od tego silnika(głównie rozchodzi się o bipy) to by nie równo chodził... Sam miałem na chwilę włożone

ALki zamiast BA i silnik oszalał normalnie ale chodził nie równo... Jedynie korekta programu by pomogła.

Na moje to uszczelniacze na pompkach

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Wszystko zależy od różnicy w wydajności pompek, kobiety AMF w A2 od półtora roku jeździ na pompkach od motoru 70 KM, a powinny być od 75 KM :decayed:

Jedyny zauważalny mankament jest taki , że przy odpalaniu dopiero po chwili uzyskuje stabilne wolne obroty :whistling:

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...