Skocz do zawartości
IGNOROWANY

falowanie obrotów temat rzeka ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od dłuższego czasu walczę z falowaniem obrotów .
Co udało mi się zrobić na chwile obecna :

- Czyszczenie przepustnicy + adaptacja - nic
- Szukanie wejścia lewego powietrza - nic

- Czyszczenie przepływomierza - nic

- Już nawet myślałem ze to wina akumulatora :facepalm: ( podczas wlączania klimy mocno napiecie mi spadalo + w mocniejszym stopniu pokazywalo sie falowanie ) - nic

Rano wszystko fajnie chodzi , podczas kiedy sie zagrzeje mocno silnik na trasie to zaczyna wtedy wariować , wyglada to na takiej zasadzie ze dojezdzam do swiatel obroty mocno spadaja i pozniej szybko trzymaja sie na jednym poziomie , czasami spadają same od siebie oczywiście na wolnych obrotach .
Co mi moglibyscie doradzic zeby sprawdzic ?

Czytalem jeszcze ze przyczyna może być sonda lambda , jak można ja sprawdzić i przepływomierz na VAG'u ?

pozdrawiam

Opublikowano

Błędy do sprawdzenia ale obstawiam ze sonda nie trzyma parametrów i jest do wymiany.

Opublikowano

Co do błędów to wyskakuje mi czasami :

16497/P0113/000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High sporadyczny

i jakiś z przepływomierza tez sporadyczny .

Sonde idzie w jakiś sposób sprawdzić VAG'iem ?

Opublikowano (edytowane)

ja walczyłem u siebie z obrotami i była to przepustnica

Edytowane przez pawlo0912
Opublikowano

Masz błąd przepływki. Zrób logi to coś będzie bardziej wiadomo.

Opublikowano

Dobra jutro zrobię logi dynamiczne z bloków 2 ,20 ,31 ,32 chyba wystarczy ?

Opublikowano

jak co mam przepustnicę do sprzedania u mnie śmigała 100zł

Opublikowano (edytowane)

tutaj mam logi :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pierwszy log statyczny przed wyjazdem podczas lekkiego dodania gazu i puszczenia pedału:

http://vaglog.pl/log_196209.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
drugi statyczny lecz falują obroty podczas skręcania kierownicy

http://vaglog.pl/log_196215.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pierwszy log dynamiczny trzeba zjechać na dol

http://vaglog.pl/log_196214.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

drugi dynamiczny ten na dole

http://vaglog.pl/log_196215.html

tutaj mam kilka filmików falowania :

https://www.youtube.com/watch?v=Eqf0bwV1JA8&feature=youtu.be

---------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=fb4ZfoM46kA&feature=youtu.be

tutaj pod koniec sam dodalem lekko gazu , generalnie chodzi o to ze podczas puszczenia pedału gazu obroty nie stoją twardo na 840 .

--------------------------------

tutaj filmik w którym kręcę kierownica i obroty również falują , nie wiem od czego to jest zależne ...

https://www.youtube.com/watch?v=8uadYXiHino&feature=youtu.be

Edytowane przez tatar123
Opublikowano

Kuzwa mam to samo. jak krece fajera to tez lekko spadaja. Może to wina alternatora??

Opublikowano

Dzieje się tak bo są opory przekładni kierowniczej. W małym zakresie spadek obrotów to normalne zjawisko.

Opublikowano

Ale jak nawet światła włączę to też lekko spadną. i cały czas na jałowym lekko drga.

Opublikowano

Czyli masz falowanie a tak nie powinno być. Szukaj błędów.

Opublikowano

Witam. Miałem ten sam problem robiłem wszystko wymienione wyżej i NIC! Teraz Was zaskoczę... W moim przypadku winna okazała się pompa paliwa. Wymieniłem ja bo padła i obroty od tego czasu ani NIE DRGNĄ;-)

Opublikowano

Cos czuje , że wymiana przepustnicy na nowa mi pomoże :)
Ale dzięki , będę miał to tez na uwadze :)

Opublikowano

Czujnik temp. w dolocie pokazuje -25 st sprawdzałeś to?

Opublikowano (edytowane)

Generalnie ten czujnik został niedawno wymieniony bo wskazywał mi błęd na vagu

Edytowane przez tatar123
Opublikowano

Ale chyba nadal nie jest ok jak widac moze cos z wiazka nie tak.

Opublikowano

Jakoś w tygodniu sprawdzę wiązkę , i zrobię pomiar na jednym i drugim czujniki i zobaczymy co wyjdzie .
Ale generalnie ten czujnik nie ma bezpośredniego wpływu na falowanie obrotów ?

Opublikowano

W pierwszym logu temp. jest ok ale to log z wrzesnia, reszta to swieze logi i tam juz nie jest ok, zla temp. w dolocie powoduje ze ecu moze podlewac za bardzo paliwem i sonda wskazuje ze jest bardzo bogato, ja bym to sprawdzil bo to moze byc powod falowania.

Opublikowano

Patryk a ty masz kolektor ssacy metalowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...