tatar123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam Od dłuższego czasu walczę z falowaniem obrotów .Co udało mi się zrobić na chwile obecna :- Czyszczenie przepustnicy + adaptacja - nic- Szukanie wejścia lewego powietrza - nic - Czyszczenie przepływomierza - nic - Już nawet myślałem ze to wina akumulatora ( podczas wlączania klimy mocno napiecie mi spadalo + w mocniejszym stopniu pokazywalo sie falowanie ) - nicRano wszystko fajnie chodzi , podczas kiedy sie zagrzeje mocno silnik na trasie to zaczyna wtedy wariować , wyglada to na takiej zasadzie ze dojezdzam do swiatel obroty mocno spadaja i pozniej szybko trzymaja sie na jednym poziomie , czasami spadają same od siebie oczywiście na wolnych obrotach .Co mi moglibyscie doradzic zeby sprawdzic ? Czytalem jeszcze ze przyczyna może być sonda lambda , jak można ja sprawdzić i przepływomierz na VAG'u ?pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Błędy do sprawdzenia ale obstawiam ze sonda nie trzyma parametrów i jest do wymiany.
tatar123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Co do błędów to wyskakuje mi czasami : 16497/P0113/000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High sporadyczny i jakiś z przepływomierza tez sporadyczny .Sonde idzie w jakiś sposób sprawdzić VAG'iem ?
pawlo0912 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) ja walczyłem u siebie z obrotami i była to przepustnica Edytowane 9 Grudnia 2014 przez pawlo0912
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Masz błąd przepływki. Zrób logi to coś będzie bardziej wiadomo.
tatar123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dobra jutro zrobię logi dynamiczne z bloków 2 ,20 ,31 ,32 chyba wystarczy ?
damian111 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 jak co mam przepustnicę do sprzedania u mnie śmigała 100zł
tatar123 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) tutaj mam logi : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------pierwszy log statyczny przed wyjazdem podczas lekkiego dodania gazu i puszczenia pedału: http://vaglog.pl/log_196209.html-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------drugi statyczny lecz falują obroty podczas skręcania kierownicy http://vaglog.pl/log_196215.html-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- pierwszy log dynamiczny trzeba zjechać na dol http://vaglog.pl/log_196214.html------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ drugi dynamiczny ten na dole http://vaglog.pl/log_196215.html tutaj mam kilka filmików falowania : https://www.youtube.com/watch?v=Eqf0bwV1JA8&feature=youtu.be--------------------------- https://www.youtube.com/watch?v=fb4ZfoM46kA&feature=youtu.betutaj pod koniec sam dodalem lekko gazu , generalnie chodzi o to ze podczas puszczenia pedału gazu obroty nie stoją twardo na 840 .--------------------------------tutaj filmik w którym kręcę kierownica i obroty również falują , nie wiem od czego to jest zależne ... https://www.youtube.com/watch?v=8uadYXiHino&feature=youtu.be Edytowane 10 Grudnia 2014 przez tatar123
rafal9119 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Kuzwa mam to samo. jak krece fajera to tez lekko spadaja. Może to wina alternatora??
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dzieje się tak bo są opory przekładni kierowniczej. W małym zakresie spadek obrotów to normalne zjawisko.
rafal9119 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ale jak nawet światła włączę to też lekko spadną. i cały czas na jałowym lekko drga.
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Czyli masz falowanie a tak nie powinno być. Szukaj błędów.
maniek2584 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam. Miałem ten sam problem robiłem wszystko wymienione wyżej i NIC! Teraz Was zaskoczę... W moim przypadku winna okazała się pompa paliwa. Wymieniłem ja bo padła i obroty od tego czasu ani NIE DRGNĄ;-)
tatar123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Cos czuje , że wymiana przepustnicy na nowa mi pomoże Ale dzięki , będę miał to tez na uwadze
Łukasz13 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czujnik temp. w dolocie pokazuje -25 st sprawdzałeś to?
tatar123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Generalnie ten czujnik został niedawno wymieniony bo wskazywał mi błęd na vagu Edytowane 14 Grudnia 2014 przez tatar123
Łukasz13 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ale chyba nadal nie jest ok jak widac moze cos z wiazka nie tak.
tatar123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jakoś w tygodniu sprawdzę wiązkę , i zrobię pomiar na jednym i drugim czujniki i zobaczymy co wyjdzie .Ale generalnie ten czujnik nie ma bezpośredniego wpływu na falowanie obrotów ?
Łukasz13 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 W pierwszym logu temp. jest ok ale to log z wrzesnia, reszta to swieze logi i tam juz nie jest ok, zla temp. w dolocie powoduje ze ecu moze podlewac za bardzo paliwem i sonda wskazuje ze jest bardzo bogato, ja bym to sprawdzil bo to moze byc powod falowania.
rafal9119 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Patryk a ty masz kolektor ssacy metalowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się